Alleen steriel voor de eigenaar!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is tenminste steriel. Ik heb minder moeite met urine dan met faeces.
Niet bij mij.quote:
Hoi geilerd.quote:
Ja he.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet.![]()
[..]
Wat was jij al vroeg ontwikkeld zeg.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:26 schreef Fascination het volgende:
Een meisje dat op haar toekomst voorbereid wil zijn, begint van jongs af aan haar aarsje op te rekken met allerlei attributen. Zodat als ze ouder is de piemels er moeiteloos inglijden.
Bij gezonde mensen is urine steriel. De bacteriën die wel aangetroffen worden zijn zogenaamde “pick up” agentia uit de laatste delen van de urineweg en meestal in een hoeveelheid < 10.000 organismen/ml.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alleen steriel voor de eigenaar!
Ik vind vrouwen wel leukquote:
Jawel. Jij ook?quote:
Ja ik ook wel, is dat goed of niet goed?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jawel. Jij ook?
M'n pa wil naar Leiden verhuizen.
OF GEWOON JE HELE HOOFD.quote:
NOU EN DISCOVERY ZEI DAT HET STERIEL IS VAN DE EIGENAARquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij gezonde mensen is urine steriel. De bacteriën die wel aangetroffen worden zijn zogenaamde “pick up” agentia uit de laatste delen van de urineweg en meestal in een hoeveelheid < 10.000 organismen/ml.
Maar bij zieken en dragers kunnen virussen en soms bacteriën (bij urineweginfecties) uitgescheiden worden.
In de dagelijkse praktijk zal het risico op blootstelling aan onderstaande organismen laag zijn. Schönning heeft voor C. jejuni, C parvum en Rotavirus een worstcase risicoinschatting gemaakt.
Daarnaast hebben agentia in urine, afhankelijk van de omgevingstemperatuur, niet het eeuwige leven. Zoals blijkt uit onderzoek van Schönning voor E.Coli en voor rotavirus en salmonella.
Valt voor andere dus allemaal best mee.
watquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Devvie stuurde me van de week zo'n filmpje.
Ja hoor. Dan kan ik na het zuipen in Leiden daar slapen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, is dat goed of niet goed?
ALWEER?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:29 schreef C.Mongler het volgende:
GOATSE FTW, HET IS INTERNATIONAL CAPSLOCK DAY VANDAAG BTW
Ik vind het onzin, doe gewoon wat je lekker vindt en klaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:29 schreef Chai het volgende:
Moet je trouwens tegenwoordig ook altijd lesbische ervaringen hebben? of kun je als je genoeg kontpompt er nog steeds bij horen?
Alles.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen wel leuk
wat wil je weten dan?
Ik voel me ontzettend onhandig met vrouwen
Hahahaha.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:29 schreef Chai het volgende:
Moet je trouwens tegenwoordig ook altijd lesbische ervaringen hebben? of kun je als je genoeg kontpompt er nog steeds bij horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |