Bij zijn ouders waar hij het niet mee kon vinden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:39 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Kan het zijn dat hij zich verschrikkelijk eenzaam voelt? Hoe woonde hij voordat hij op zichzelf ging wonen?
[..]
Geen idee, enige waar hij het nog de hele dag over kan hebben is seks en waarschijnlijk omdat hij sowieso al 6 jaar niks gehad heeft. Als ik hem zo hoor denk ik aan seksuele frustratie. En speelt meneer alleen nog World of Warcraft, maar dit deed hij al enkele jaren.quote:Het klinkt alsof hij zichzelf en alles wat belangrijk is in zijn leven doelbewust en doeltreffend aan het kapotmaken is. Enig idee waarom?
[..]
Nee, want het kon hem geen flikker schelen hoe ik me eronder voelde ik was een 'nepperd'. Zijn woorden, zei hij zelf tegen die vriend van me.quote:Ik denk dat het hem juist heel veel interesseert en dat hij zich daarom zo gedraagt.
[..]
Ga iemand niet aanspreken die me verteld dat ik naar de klote kan lopen, dat ik een leugenaar ben, dat ik god mag weten wat allemaal wel niet ben. Mijn vrienden en familie zouden me voor gek verklaren als ik hem nu nog aan zou spreken. Laat niet over me heen lopen. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat als hij zijn excuus aanbood ik het zou accepteren, dat vertikt hij.quote:Misschien kan je hem wel een keer aanspreken op MSN of Hyves? Gewoon vragen wat er met hem aan de hand is.. En probeer je woede en verontwaardiging over wat hij je heeft aangedaan even opzij te zetten.
[..]
Een échte vriend zou zoiets nóóit geflikt hebben. Dus wie is hier nou niet een vriend? Hij.quote:Het is jammer dat je trots je zodanig in de weg zet dat je geen vriend voor hem kunt zijn.
[..]
Ben zelf ook een meisje, maar vind het nogal vreemd, advocaat van de duivel idee krijg ik ervan. Alsof iemand het zou pikken als iemand anders zo zou doen en dan met hangende pootjes nog naar diegene terug zou komen ook. Zo ja, heeft diegene mijn inziens geen ruggengraat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef OeJ het volgende:
Zwarte tulip zit de boel lekker te verdraaien. Wijvengedoe
Vreemd. Speelt het feit dat 'ie het alleen nog over seks kan hebben al langer of is dat pas sinds dat hij je aan de kant heeft gezet? Hoe was jullie vriendschap de afgelopen jaren gezien het feit dat je zegt dat hij alleen nog WOW speelde?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef koekjestrommel het volgende:
Geen idee, enige waar hij het nog de hele dag over kan hebben is seks en waarschijnlijk omdat hij sowieso al 6 jaar niks gehad heeft. Als ik hem zo hoor denk ik aan seksuele frustratie. En speelt meneer alleen nog World of Warcraft, maar dit deed hij al enkele jaren.
En ik geloof er niks van. Misschien wil hij mensen doen geloven dat het hem niets doet. Misschien wil hij zelf geloven dat het hem niets doet. Uit zijn gedrag blijkt wel iets anders.quote:Nee, want het kon hem geen flikker schelen hoe ik me eronder voelde ik was een 'nepperd'. Zijn woorden, zei hij zelf tegen die vriend van me.
Wie is er nou 24/7 een échte vriend? Mijns inziens betekent vriendschap dat je elkaar door dik en dun moet steunen. Ik geloof er gewoon niet in dat na zes jaar dikke vriendjes te zijn nu ineens moet blijken dat hij eigenlijk maar een lul is. Kijk, als hij inderdaad gewoon maar een klootzak is, heb je al het recht om hem als een baksteen te laten vallen. Maar wat is er nou waarschijnlijker, dat die zes jaar dat je een leuke tijd samen hebt gehad zijn berust op een desillusie of dat hij nu niet lekker in zijn vel zit en dat onder andere op jou afreageert?quote:Een échte vriend zou zoiets nóóit geflikt hebben. Dus wie is hier nou niet een vriend? Hij.
Al meer dan een jaar en hij doet dat bij iedereen, zelfs bij volslagen vreemden. Bij mij juist niet omdat ik meteen al heb gezegt dat hij daar bij mij niet mee hoefde aan te kloppen; doe ik immers ook niet bij hem. Hij speelt vaak WOW ja, vooral 's avonds maar dat heeft vrij weinig veranderd, tot niets.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:47 schreef Black_Tulip het volgende:
Vreemd. Speelt het feit dat 'ie het alleen nog over seks kan hebben al langer of is dat pas sinds dat hij je aan de kant heeft gezet? Hoe was jullie vriendschap de afgelopen jaren gezien het feit dat je zegt dat hij alleen nog WOW speelde?
Hij heeft die dag zelf besloten mijn (telefoon)nummer te laten blokkeren zodat ik niet kon bellen. Heeft me van MSN verwijdert en geblokkeerd, heeft me op Hyves geblokkeerd, en ik ben nog naar zijn huis gereden om het dan maar zo op te lossen maar hij deed net alsof hij niet thuis was terwijl ik weet dat hij er was. Hij heeft rigoreus het contact verbroken. Ik ga niet voor hem op mijn knieën.quote:En ik geloof er niks van. Misschien wil hij mensen doen geloven dat het hem niets doet. Misschien wil hij zelf geloven dat het hem niets doet. Uit zijn gedrag blijkt wel iets anders.
Ik denk eerder dat hij inderdaad al die jaren toch op iets anders uit was als vriendschap ja. Dus ja dan is die vriendschap op een leugen gebaseerd, zeker als het voor hem níks voorstelde. Als die vriendschap voor hem echt zo belangrijk was als dat hij altijd zei, had hij wel z'n excuus aangeboden. Zoals ik al zei, ik ga niet op mijn knieën voor hem. Hij zat fout. Hij biedt zijn excuus maar aan. Dan wil ik alsnog een luisterend oor zijn. Maar ik ga NIET naar hem toe, ik ga hem niet smeken! Hij heeft het kapot gemaakt, hij groeit maar een paar ballen en maakt het ook maar weer heel. Zo moeilijk is het niet om te zeggen dat je fout zat, en ik heb geen enkele manier van contact voor hem afgesloten hoor, als het hem spijt kan hij me zo bereiken. Ik zat niet fout, dat zat hij. Dus ik ga niet naar hem toe, en daar blijf ik ook bij. Ben gekke henkie niet!quote:Wie is er nou 24/7 een échte vriend? Mijns inziens betekent vriendschap dat je elkaar door dik en dun moet steunen. Ik geloof er gewoon niet in dat na zes jaar dikke vriendjes te zijn nu ineens moet blijken dat hij eigenlijk maar een lul is. Kijk, als hij inderdaad gewoon maar een klootzak is, heb je al het recht om hem als een baksteen te laten vallen. Maar wat is er nou waarschijnlijker, dat die zes jaar dat je een leuke tijd samen hebt gehad zijn berust op een desillusie of dat hij nu niet lekker in zijn vel zit en dat onder andere op jou afreageert?
Vreemde gozer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:34 schreef koekjestrommel het volgende:
Al meer dan een jaar en hij doet dat bij iedereen, zelfs bij volslagen vreemden. Bij mij juist niet omdat ik meteen al heb gezegt dat hij daar bij mij niet mee hoefde aan te kloppen; doe ik immers ook niet bij hem. Hij speelt vaak WOW ja, vooral 's avonds maar dat heeft vrij weinig veranderd, tot niets.
Klinkt alsof je al alles hebt gedaan om contact met hem te krijgen.quote:Hij heeft die dag zelf besloten mijn (telefoon)nummer te laten blokkeren zodat ik niet kon bellen. Heeft me van MSN verwijdert en geblokkeerd, heeft me op Hyves geblokkeerd, en ik ben nog naar zijn huis gereden om het dan maar zo op te lossen maar hij deed net alsof hij niet thuis was terwijl ik weet dat hij er was. Hij heeft rigoreus het contact verbroken. Ik ga niet voor hem op mijn knieën.
Ik denk dat dat vrij waarschijnlijk is inderdaad. Zonde als de vriendschap verder niets voor hem betekende, maar dat kan je nu nog niet zeggen.quote:Ik denk eerder dat hij inderdaad al die jaren toch op iets anders uit was als vriendschap ja. Dus ja dan is die vriendschap op een leugen gebaseerd, zeker als het voor hem níks voorstelde.
Misschien doet hij dat alsnog.quote:Als die vriendschap voor hem echt zo belangrijk was als dat hij altijd zei, had hij wel z'n excuus aangeboden. Zoals ik al zei, ik ga niet op mijn knieën voor hem. Hij zat fout. Hij biedt zijn excuus maar aan.
Je hebt al op alle normale manieren toenadering gezocht. Nu is het inderdaad zijn beurt.quote:Dan wil ik alsnog een luisterend oor zijn. Maar ik ga NIET naar hem toe, ik ga hem niet smeken! Hij heeft het kapot gemaakt, hij groeit maar een paar ballen en maakt het ook maar weer heel. Zo moeilijk is het niet om te zeggen dat je fout zat, en ik heb geen enkele manier van contact voor hem afgesloten hoor, als het hem spijt kan hij me zo bereiken. Ik zat niet fout, dat zat hij. Dus ik ga niet naar hem toe, en daar blijf ik ook bij. Ben gekke henkie niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |