Nee, dat blijkt..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De ware aard komt nu pas naar boven, dus eigenlijk kende je hem sowieso totaal niet.
Gewoon een situatieschets hoe hij is. Meer niets. Voor de rest zal ik ook niets meer over hem zeggen. Qua leugens? Ik heb er bij m'n vrienden naar gevraagt maar ze zeiden dat het beter was dat ik het niet wist omdat wat hij zei nogal vrij extreem en erg was.. dus heb hun advies maar opgevolgt en ben er maar niet meer naar gaan vragen. Ze zouden zoiets niet zeggen als het niet echt enorm kwetsend voor me zou zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef Re het volgende:
wat zijn dan de leugens die hij over je heeft verteld...
je trekt natuurlijk zelf hier een beerput open, uit wraak of misschien gewoon boosheid en onder anonimiteit van het internet, paar leuke teasers geef je al, waarom doe je dat dan? Het probleem was wel duidelijk, hij is een knurft
Uit kwaadheid zeg je soms dingen.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:34 schreef eleusis het volgende:
[..]
Vrienden door dik en dun, dat merk je wel weer.
Als het nou zo is dat dit altijd al in de kantlijn sluimerde bij hem, kon het al die tijd al niet anders dan dat het eens een keer zou uitkomen. Wees dus blij dat dat eindelijk eens gebeurd is, want net als met onweer klaart de lucht daarna vaak heel mooi op - en kunnen jullie beiden eens een keer verder.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef koekjestrommel het volgende:
Nee, dat blijkt..vriendin van me zei al, een mens heeft 2 kanten. En blijkbaar heeft hij er 1 altijd verborgen gehouden.
Maar dan apart van elkaar toch? Niet meer als 'beste vriendjes'?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als het nou zo is dat dit altijd al in de kantlijn sluimerde bij hem, kon het al die tijd al niet anders dan dat het eens een keer zou uitkomen. Wees dus blij dat dat eindelijk eens gebeurd is, want net als met onweer klaart de lucht daarna vaak heel mooi op - en kunnen jullie beiden eens een keer verder.
Nee, dit wil ik even uit de wereld helpen. Hij zei zelf altijd tegen mij en tegen iedereen vanaf het begin al dat ik zijn beste vriendin was. Ik zag hem eerder gewoon als een (goede) vriend destijds. Dat is pas later gegroeit van mijn kant naar beste vriend. Hij had dat altijd al.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan apart van elkaar toch? Niet meer als 'beste vriendjes'?
Ik denk dat TS altijd ten onrechte heeft gedacht dat hij haar beste vriendje was trouwens. TS zag hem als beste vriend, hij zag haar als leuk gezelschap (and then some...).
Hij wilde je gewoon neuken. En hij snapte wss toen nog niet dat de friendszone juist NIET de manier is om in je broek te komen. Wss vrat dat al een tijdje aan hem en wellicht waren de geheimen die je hem vertelde liefde of sex gerelateerd? En was het dus een beetje zat en dit de welbekende druppelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:10 schreef koekjestrommel het volgende:
[..]
Nee, dit wil ik even uit de wereld helpen. Hij zei zelf altijd tegen mij en tegen iedereen vanaf het begin al dat ik zijn beste vriendin was. Ik zag hem eerder gewoon als een (goede) vriend destijds. Dat is pas later gegroeit van mijn kant naar beste vriend. Hij had dat altijd al.
Seks was iets wat ik überhaupt niet met hem besprak, gewoon iets wat gevoelsmatig niet lekker zou zitten bij me om dat met hem te bespreken, dat deed ik liever met anderen. Ik vertelde het hem wel eens als ik iemand leuk vond ja, maar dat deed hij immers ook bij mij. Dus ik zag er niet zoveel kwaad in..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij wilde je gewoon neuken. En hij snapte wss toen nog niet dat de friendszone juist NIET de manier is om in je broek te komen. Wss vrat dat al een tijdje aan hem en wellicht waren de geheimen die je hem vertelde liefde of sex gerelateerd? En was het dus een beetje zat en dit de welbekende druppel
Daar ga ik wel vanuit ja, TS' relaas lezende.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
Maar dan apart van elkaar toch? Niet meer als 'beste vriendjes'?
Ik denk dat hij vooral smachtte als hij bij haar was. En als hij alleen was, dan smachtte hij some more.quote:Ik denk dat TS altijd ten onrechte heeft gedacht dat hij haar beste vriendje was trouwens. TS zag hem als beste vriend, hij zag haar als leuk gezelschap (and then some...).
Dat zei hij ja. You need to let go of this idea.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:10 schreef koekjestrommel het volgende:
Nee, dit wil ik even uit de wereld helpen. Hij zei zelf altijd tegen mij en tegen iedereen vanaf het begin al dat ik zijn beste vriendin was. Ik zag hem eerder gewoon als een (goede) vriend destijds. Dat is pas later gegroeit van mijn kant naar beste vriend. Hij had dat altijd al.
De meneer in kwestie is 29 en ik 22quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit ja, TS' relaas lezende.
[..]
Ik denk dat hij vooral smachtte als hij bij haar was. En als hij alleen was, dan smachtte hij some more.
(ik ben deels zo resoluut in mijn stellingen hier omdat ik het zó herken van toen ik pak-'em-beet tussen de 16 en 25 was)
Ok hij wilde je gewoon doen, thats allquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:23 schreef koekjestrommel het volgende:
[..]
De meneer in kwestie is 29 en ik 22
En een smeerpijp, toen jij 16 was en hij 23 begon de vriendschap dus?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok hij wilde je gewoon doen, thats all
Er staat geen leeftijdslimiet op, ik vertel alleen hoe oud ik was toen ik ook zo in elkaar zat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:23 schreef koekjestrommel het volgende:
De meneer in kwestie is 29 en ik 22
Hij vertelde datgene pas 4 jaar later dus ik wist dat destijds helemáál niet, en kwam ik er per toeval achter. Anders had ik wel even achter mijn oren gekrabt ja! Voor de rest zijn al zijn vrienden zowel vrouwelijk als mannelijk rond mijn leeftijd en de meeste leerde hij kennen hij via mij.. Nu bedenk ik me ineens. Misschien gebruikte hij me daar wel voor en nu hij eenmaal in die vriendenkring zit ben ik niet meer nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En een smeerpijp, toen jij 16 was en hij 23 begon de vriendschap dus?
En hij heeft al eens een 13 jarige geneukt toen hij 20 was?
En jij had niet zoietsvan 1 + 1 = 2
beetje ver gezocht om daar6 jaar over te doen lijkt me.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:30 schreef koekjestrommel het volgende:
[..]
Hij vertelde datgene pas 4 jaar later dus ik wist dat destijds helemáál niet, en kwam ik er per toeval achter. Anders had ik wel even achter mijn oren gekrabt ja! Voor de rest zijn al zijn vrienden zowel vrouwelijk als mannelijk rond mijn leeftijd en de meeste leerde hij kennen hij via mij.. Nu bedenk ik me ineens. Misschien gebruikte hij me daar wel voor en nu hij eenmaal in die vriendenkring zit ben ik niet meer nodig
Bedankt voor je reactie. Sowieso ben ik niet het persoon dat wanhopig achter iemand aan ga lopen, kan van mezelf zeggen dat ik redelijk eigenwijs en koppig ben, en eigenlijk ook te veel trots heb om als eerste contact op te nemen als het naar mijn inzien niet mijn fout was. Ik zal wel zien of hij nog contact op neemt, en zo niet.. tja dan was het waarschijnlijk toch geen échte vriend en was hij eigenlijk al die jaren de nepperd. (Hij noemde mij een nepperd toen ik hem met zijn leugen confronteerde, vandaar.) Zal wel zien wat de toekomst brengt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:29 schreef Jack. het volgende:
Ik heb ook het idee dat jij heel anders tegen de vriendschap aankeek dan hij.
Zijn reactie raakt idd kant noch wal, en zoals je het hier neerzet heb jij ook niets verkeerd gedaan en wilde je er enkel over praten. Dat hij dan zo fel reageert kan komen doordat je hem op het verkeerde moment treft (heeft bv net iets kut meegemaakt ofzo), maar dan zou hij nadien wel bijdraaien en zich excuseren (er vanuitgaande dat de band idd zo goed is als je hem hier voorstelt). Dat dat niet gebeurt kan je volgens mij alleen verklaren dat er voor hem heel andere dingen meespelen, zoals frustraties omdat hij niet verder komt dan de huidige band die jullie hebben. Als zulke frustraties zich jaren opstapelen (hoeft geen 6 jaar te zijn, kan ook enkel maar sinds afgelopen jaar zijn ofzo) en er op een gegeven moment uitkomen krijg je vaak reacties als dit.
Op dit moment kan je ook niets doen. Hij moet z'n frustraties kwijt, en blijkbaar is dit de manier voor hem. Als jij nu probeert hem tot inzicht te brengen, maak je het alleen maar erger. Laat hem gewoon. Als hij na een tijd inziet dat hij erg verkeerd was, komt hij vanzelf wel contact zoeken, en dan weet je ook wat er speelt. Indien niet, kan je dat ook niet veranderen en moet je het als levensles zien (iemand echt kennen bestaat niet). Klinkt hard, maar het is zo. Wat als hij idd meer voelde dan alleen vriendschap ?
Ik zeg dit gebaseerd op persoonlijke ervaring: ik heb zelf ook een goeie band op de klippen zien lopen, die overigens veel jaren langer duurde dan die 6 jaar bij jou. Het voelt enorm klote dat je er niets aan kan veranderen, compleet machteloos toekijken hoe het tussen je vingers glipt. Het helpt overigens wel als je op een punt aanbelandt waarop je zelf ook kwaad kan worden op de ander en vanzelf meer afstand gaat nemen (ieder zijn leven maw) en het niet wanhopig gaat achtervolgen om het weer goed te maken.
Godsamme zeg, dat doet er toch helemaal niet toequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef Re het volgende:
wat zijn dan de leugens die hij over je heeft verteld...
je trekt natuurlijk zelf hier een beerput open, uit wraak of misschien gewoon boosheid en onder anonimiteit van het internet, paar leuke teasers geef je al, waarom doe je dat dan?
Ja, laten we het probleem even simplificeren en dan opzijschuiven zodat we gelijk over kunnen gaan op het popcorngedeelte.quote:Het probleem was wel duidelijk, hij is een knurft
Goeie instelling en de enige juiste volgens mij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:18 schreef koekjestrommel het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Sowieso ben ik niet het persoon dat wanhopig achter iemand aan ga lopen, kan van mezelf zeggen dat ik redelijk eigenwijs en koppig ben, en eigenlijk ook te veel trots heb om als eerste contact op te nemen als het naar mijn inzien niet mijn fout was. Ik zal wel zien of hij nog contact op neemt, en zo niet.. tja dan was het waarschijnlijk toch geen échte vriend en was hij eigenlijk al die jaren de nepperd. (Hij noemde mij een nepperd toen ik hem met zijn leugen confronteerde, vandaar.) Zal wel zien wat de toekomst brengt.
Zit er heel dik in.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:06 schreef Pool het volgende:
Hij was waarschijnlijk verliefd op je en was je friends zone inmiddels spuugzat.
Ja, die andere vriend denkt vast ook nu zo van: "Laat ik maar het heilig boontje spelen, dan kan ik hem tenminste nog erin duwen bij haar."quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef koekjestrommel het volgende:
[..]
Nou nee dat niet zo zeer, maar die andere vriend waar hij ook z'n gal tegen heeft lopen spuien over mij die begint ondertussen behoorlijk van mijn 'beste vriend' te walgen, en wil 'm eigenlijk al niet meer spreken, na al die onzin wat hij eruit gesmeten heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |