abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:51:03 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_73976586
wat zijn dan de leugens die hij over je heeft verteld...

je trekt natuurlijk zelf hier een beerput open, uit wraak of misschien gewoon boosheid en onder anonimiteit van het internet, paar leuke teasers geef je al, waarom doe je dat dan? Het probleem was wel duidelijk, hij is een knurft
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_73976601
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:49 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

De ware aard komt nu pas naar boven, dus eigenlijk kende je hem sowieso totaal niet.
Nee, dat blijkt.. vriendin van me zei al, een mens heeft 2 kanten. En blijkbaar heeft hij er 1 altijd verborgen gehouden.
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef Re het volgende:

je trekt natuurlijk zelf hier een beerput open, uit wraak of misschien gewoon boosheid en onder anonimiteit van het internet, paar leuke teasers geef je al, waarom doe je dat dan? Het probleem was wel duidelijk, hij is een knurft
Gewoon een situatieschets hoe hij is. Meer niets. Voor de rest zal ik ook niets meer over hem zeggen. Qua leugens? Ik heb er bij m'n vrienden naar gevraagt maar ze zeiden dat het beter was dat ik het niet wist omdat wat hij zei nogal vrij extreem en erg was.. dus heb hun advies maar opgevolgt en ben er maar niet meer naar gaan vragen. Ze zouden zoiets niet zeggen als het niet echt enorm kwetsend voor me zou zijn.

[ Bericht 45% gewijzigd door koekjestrommel op 23-10-2009 10:58:33 ]
pi_73976681
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:34 schreef eleusis het volgende:

[..]

Vrienden door dik en dun, dat merk je wel weer.
Uit kwaadheid zeg je soms dingen.....
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:56:46 #54
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73976757
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef koekjestrommel het volgende:
Nee, dat blijkt.. vriendin van me zei al, een mens heeft 2 kanten. En blijkbaar heeft hij er 1 altijd verborgen gehouden.
Als het nou zo is dat dit altijd al in de kantlijn sluimerde bij hem, kon het al die tijd al niet anders dan dat het eens een keer zou uitkomen. Wees dus blij dat dat eindelijk eens gebeurd is, want net als met onweer klaart de lucht daarna vaak heel mooi op - en kunnen jullie beiden eens een keer verder.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:07:37 #55
163650 Greys
pi_73977093
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:56 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Als het nou zo is dat dit altijd al in de kantlijn sluimerde bij hem, kon het al die tijd al niet anders dan dat het eens een keer zou uitkomen. Wees dus blij dat dat eindelijk eens gebeurd is, want net als met onweer klaart de lucht daarna vaak heel mooi op - en kunnen jullie beiden eens een keer verder.
Maar dan apart van elkaar toch? Niet meer als 'beste vriendjes'?
Ik denk dat TS altijd ten onrechte heeft gedacht dat hij haar beste vriendje was trouwens. TS zag hem als beste vriend, hij zag haar als leuk gezelschap (and then some...).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73977181
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat TS altijd ten onrechte heeft gedacht dat hij haar beste vriendje was trouwens. TS zag hem als beste vriend, hij zag haar als leuk gezelschap (and then some...).
Nee, dit wil ik even uit de wereld helpen. Hij zei zelf altijd tegen mij en tegen iedereen vanaf het begin al dat ik zijn beste vriendin was. Ik zag hem eerder gewoon als een (goede) vriend destijds. Dat is pas later gegroeit van mijn kant naar beste vriend. Hij had dat altijd al.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:10:48 #57
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_73977182
Jammer dat het je 6 jaar heeft gekost om er achter te komen dat het blijkbaar geen echte vriend was. Die doen dit namelijk niet
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_73977214
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:10 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Nee, dit wil ik even uit de wereld helpen. Hij zei zelf altijd tegen mij en tegen iedereen vanaf het begin al dat ik zijn beste vriendin was. Ik zag hem eerder gewoon als een (goede) vriend destijds. Dat is pas later gegroeit van mijn kant naar beste vriend. Hij had dat altijd al.
Hij wilde je gewoon neuken. En hij snapte wss toen nog niet dat de friendszone juist NIET de manier is om in je broek te komen. Wss vrat dat al een tijdje aan hem en wellicht waren de geheimen die je hem vertelde liefde of sex gerelateerd? En was het dus een beetje zat en dit de welbekende druppel
pi_73977330
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hij wilde je gewoon neuken. En hij snapte wss toen nog niet dat de friendszone juist NIET de manier is om in je broek te komen. Wss vrat dat al een tijdje aan hem en wellicht waren de geheimen die je hem vertelde liefde of sex gerelateerd? En was het dus een beetje zat en dit de welbekende druppel
Seks was iets wat ik überhaupt niet met hem besprak, gewoon iets wat gevoelsmatig niet lekker zou zitten bij me om dat met hem te bespreken, dat deed ik liever met anderen. Ik vertelde het hem wel eens als ik iemand leuk vond ja, maar dat deed hij immers ook bij mij. Dus ik zag er niet zoveel kwaad in..
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:21:06 #60
94676 Garisson72
pi_73977504
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
Daar ga ik wel vanuit ja, TS' relaas lezende.
quote:
Ik denk dat hij vooral smachtte als hij bij haar was. En als hij alleen was, dan smachtte hij some more.
(ik ben deels zo resoluut in mijn stellingen hier omdat ik het zó herken van toen ik pak-'em-beet tussen de 16 en 25 was )
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:10 schreef koekjestrommel het volgende:
Dat zei hij ja. You need to let go of this idea.
pi_73977583
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:21 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Daar ga ik wel vanuit ja, TS' relaas lezende.
[..]

Ik denk dat hij vooral smachtte als hij bij haar was. En als hij alleen was, dan smachtte hij some more.
(ik ben deels zo resoluut in mijn stellingen hier omdat ik het zó herken van toen ik pak-'em-beet tussen de 16 en 25 was )
De meneer in kwestie is 29 en ik 22
pi_73977594
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:23 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Ok hij wilde je gewoon doen, thats all
pi_73977610
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ok hij wilde je gewoon doen, thats all
En een smeerpijp, toen jij 16 was en hij 23 begon de vriendschap dus?
En hij heeft al eens een 13 jarige geneukt toen hij 20 was?

En jij had niet zoietsvan 1 + 1 = 2
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:24:32 #64
94676 Garisson72
pi_73977619
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:23 schreef koekjestrommel het volgende:
Er staat geen leeftijdslimiet op, ik vertel alleen hoe oud ik was toen ik ook zo in elkaar zat.
pi_73977821
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En een smeerpijp, toen jij 16 was en hij 23 begon de vriendschap dus?
En hij heeft al eens een 13 jarige geneukt toen hij 20 was?

En jij had niet zoietsvan 1 + 1 = 2
Hij vertelde datgene pas 4 jaar later dus ik wist dat destijds helemáál niet, en kwam ik er per toeval achter. Anders had ik wel even achter mijn oren gekrabt ja! Voor de rest zijn al zijn vrienden zowel vrouwelijk als mannelijk rond mijn leeftijd en de meeste leerde hij kennen hij via mij.. Nu bedenk ik me ineens. Misschien gebruikte hij me daar wel voor en nu hij eenmaal in die vriendenkring zit ben ik niet meer nodig
pi_73979968
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:30 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Hij vertelde datgene pas 4 jaar later dus ik wist dat destijds helemáál niet, en kwam ik er per toeval achter. Anders had ik wel even achter mijn oren gekrabt ja! Voor de rest zijn al zijn vrienden zowel vrouwelijk als mannelijk rond mijn leeftijd en de meeste leerde hij kennen hij via mij.. Nu bedenk ik me ineens. Misschien gebruikte hij me daar wel voor en nu hij eenmaal in die vriendenkring zit ben ik niet meer nodig
beetje ver gezocht om daar6 jaar over te doen lijkt me.
pi_73980321
Joh, haal je schouders op en ga verder. Zijn verlies.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:29:09 #68
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_73981776
Ik heb ook het idee dat jij heel anders tegen de vriendschap aankeek dan hij.
Zijn reactie raakt idd kant noch wal, en zoals je het hier neerzet heb jij ook niets verkeerd gedaan en wilde je er enkel over praten. Dat hij dan zo fel reageert kan komen doordat je hem op het verkeerde moment treft (heeft bv net iets kut meegemaakt ofzo), maar dan zou hij nadien wel bijdraaien en zich excuseren (er vanuitgaande dat de band idd zo goed is als je hem hier voorstelt). Dat dat niet gebeurt kan je volgens mij alleen verklaren dat er voor hem heel andere dingen meespelen, zoals frustraties omdat hij niet verder komt dan de huidige band die jullie hebben. Als zulke frustraties zich jaren opstapelen (hoeft geen 6 jaar te zijn, kan ook enkel maar sinds afgelopen jaar zijn ofzo) en er op een gegeven moment uitkomen krijg je vaak reacties als dit.

Op dit moment kan je ook niets doen. Hij moet z'n frustraties kwijt, en blijkbaar is dit de manier voor hem. Als jij nu probeert hem tot inzicht te brengen, maak je het alleen maar erger. Laat hem gewoon. Als hij na een tijd inziet dat hij erg verkeerd was, komt hij vanzelf wel contact zoeken, en dan weet je ook wat er speelt. Indien niet, kan je dat ook niet veranderen en moet je het als levensles zien (iemand echt kennen bestaat niet). Klinkt hard, maar het is zo. Wat als hij idd meer voelde dan alleen vriendschap ?

Ik zeg dit gebaseerd op persoonlijke ervaring: ik heb zelf ook een goeie band op de klippen zien lopen, die overigens veel jaren langer duurde dan die 6 jaar bij jou. Het voelt enorm klote dat je er niets aan kan veranderen, compleet machteloos toekijken hoe het tussen je vingers glipt. Het helpt overigens wel als je op een punt aanbelandt waarop je zelf ook kwaad kan worden op de ander en vanzelf meer afstand gaat nemen (ieder zijn leven maw) en het niet wanhopig gaat achtervolgen om het weer goed te maken.
pi_73988209
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:29 schreef Jack. het volgende:
Ik heb ook het idee dat jij heel anders tegen de vriendschap aankeek dan hij.
Zijn reactie raakt idd kant noch wal, en zoals je het hier neerzet heb jij ook niets verkeerd gedaan en wilde je er enkel over praten. Dat hij dan zo fel reageert kan komen doordat je hem op het verkeerde moment treft (heeft bv net iets kut meegemaakt ofzo), maar dan zou hij nadien wel bijdraaien en zich excuseren (er vanuitgaande dat de band idd zo goed is als je hem hier voorstelt). Dat dat niet gebeurt kan je volgens mij alleen verklaren dat er voor hem heel andere dingen meespelen, zoals frustraties omdat hij niet verder komt dan de huidige band die jullie hebben. Als zulke frustraties zich jaren opstapelen (hoeft geen 6 jaar te zijn, kan ook enkel maar sinds afgelopen jaar zijn ofzo) en er op een gegeven moment uitkomen krijg je vaak reacties als dit.

Op dit moment kan je ook niets doen. Hij moet z'n frustraties kwijt, en blijkbaar is dit de manier voor hem. Als jij nu probeert hem tot inzicht te brengen, maak je het alleen maar erger. Laat hem gewoon. Als hij na een tijd inziet dat hij erg verkeerd was, komt hij vanzelf wel contact zoeken, en dan weet je ook wat er speelt. Indien niet, kan je dat ook niet veranderen en moet je het als levensles zien (iemand echt kennen bestaat niet). Klinkt hard, maar het is zo. Wat als hij idd meer voelde dan alleen vriendschap ?

Ik zeg dit gebaseerd op persoonlijke ervaring: ik heb zelf ook een goeie band op de klippen zien lopen, die overigens veel jaren langer duurde dan die 6 jaar bij jou. Het voelt enorm klote dat je er niets aan kan veranderen, compleet machteloos toekijken hoe het tussen je vingers glipt. Het helpt overigens wel als je op een punt aanbelandt waarop je zelf ook kwaad kan worden op de ander en vanzelf meer afstand gaat nemen (ieder zijn leven maw) en het niet wanhopig gaat achtervolgen om het weer goed te maken.
Bedankt voor je reactie. Sowieso ben ik niet het persoon dat wanhopig achter iemand aan ga lopen, kan van mezelf zeggen dat ik redelijk eigenwijs en koppig ben, en eigenlijk ook te veel trots heb om als eerste contact op te nemen als het naar mijn inzien niet mijn fout was. Ik zal wel zien of hij nog contact op neemt, en zo niet.. tja dan was het waarschijnlijk toch geen échte vriend en was hij eigenlijk al die jaren de nepperd. (Hij noemde mij een nepperd toen ik hem met zijn leugen confronteerde, vandaar.) Zal wel zien wat de toekomst brengt.
pi_74004700
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef Re het volgende:

je trekt natuurlijk zelf hier een beerput open, uit wraak of misschien gewoon boosheid en onder anonimiteit van het internet, paar leuke teasers geef je al, waarom doe je dat dan?
Godsamme zeg, dat doet er toch helemaal niet toe Misschien moet je Peter R. de Vries ff inschakelen in plaats van dit soort achterlijke pogingen, die kan vast wel wat los laten peuteren door z'n criminele matties
quote:
Het probleem was wel duidelijk, hij is een knurft
Ja, laten we het probleem even simplificeren en dan opzijschuiven zodat we gelijk over kunnen gaan op het popcorngedeelte.
pi_74010411
Hij heeft gewoon jou vertrouwen beschadigd en dat is niet vlug meer goed te maken. Om het nog eens nog erger te maken vertelt die al jou geheimen en zelfs slechte dingen over jou die niet waar zijn.
Ik zou gewoon even met al je vrienden gaan praten zonder hem, en dan zeggen van ik wil hem er niet meer bij hebben. Om wie geven jullie meer? Ik zou het wel weten.
Ten eerste zijn die vrienden langer met jou bevriend.
Ten tweede wie wil nou vrienden zijn met iemand die zijn vrienden naait.
Dus dan kiezen ze voor jou en laten ze hem stikken.
Neem je vrienden terug en laat hem als een baksteen vallen. Oprotten met hem, kijk wat hij allemaal met jou heeft gedaan. Inplaats van het goed maken, naait die je alleen nog maar meer.
Ik heb dit ook meegemaakt en ik heb het ook op deze manier gedaan. En het is goed gekomen die 'vriend' van mij die heeft nu bijna geen contact met mijn vrienden en ik spreek mijn vrienden elk weekend.
Succes verder!
hoi
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:49:48 #72
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_74010837
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:18 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Sowieso ben ik niet het persoon dat wanhopig achter iemand aan ga lopen, kan van mezelf zeggen dat ik redelijk eigenwijs en koppig ben, en eigenlijk ook te veel trots heb om als eerste contact op te nemen als het naar mijn inzien niet mijn fout was. Ik zal wel zien of hij nog contact op neemt, en zo niet.. tja dan was het waarschijnlijk toch geen échte vriend en was hij eigenlijk al die jaren de nepperd. (Hij noemde mij een nepperd toen ik hem met zijn leugen confronteerde, vandaar.) Zal wel zien wat de toekomst brengt.
Goeie instelling en de enige juiste volgens mij.
En verder wat jg888 hierboven zegt, zorg dat je oude vriendengroep weer wordt zoals hij was, dus zonder hem.
Bel ze open en vraag om ergens gezellig wat te gaan drinken, en zorg dat hij er niet bij is. En gooi dan op tafel wat de situatie is (je hoeft daarom die geheimen niet op tafel te gooien) en dan weet je vanzelf hoe de rest van de groep er tegenaan kijkt. Moet je nadien ook niet vanalles verzinnen om hem er niet bij te hebben of gezellige uitstappen laten staan omdat hij erbij is. Gewoon verder gaan met je leven.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:13:28 #73
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_74011360
Ze zouden de befaamde dialoog uit "When Harry met Sally" verplicht in de opvoeding van vrouwen moeten integreren vanaf de pubertijd. Elk jaar vier keer kijken, en dan toetsen of de essentie van die dialoog ook daadwerkelijk geland is, totdat het subject in kwestie getrouwd is. Daarna eens in de vijf jaar ter controle nog eens laten zien. Bij scheiding wederom vier maal jaars, om de verbazing uit de OP te voorkomen.

NB: Deze:

[ Bericht 33% gewijzigd door AgLarrr op 24-10-2009 12:19:24 ]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_74013953
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:06 schreef Pool het volgende:
Hij was waarschijnlijk verliefd op je en was je friends zone inmiddels spuugzat.
Zit er heel dik in.
pi_74014177
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Nou nee dat niet zo zeer, maar die andere vriend waar hij ook z'n gal tegen heeft lopen spuien over mij die begint ondertussen behoorlijk van mijn 'beste vriend' te walgen, en wil 'm eigenlijk al niet meer spreken, na al die onzin wat hij eruit gesmeten heeft.
Ja, die andere vriend denkt vast ook nu zo van: "Laat ik maar het heilig boontje spelen, dan kan ik hem tenminste nog erin duwen bij haar."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')