abonnement Unibet Coolblue
pi_73965791
Hey. Wil gewoon eigenlijk even mijn verhaal kwijt omdat ik me gewoon vreselijk kut voel

Ik had een beste vriend die ik zo'n 6 jaar geleden heb leren kennen, vanaf dag 1 was het eigenlijk al door dik en dun we vertrouwden elkaar en vertelden elkaar alles. Gingen regelmatig leuke dingen met elkaar doen omdat dat gewoon gezellig was. Hij zei ook altijd meteen tegen iedereen dat ik zijn beste vriendin was, z'n maatje. Hij was eigenlijk altijd al best onzeker en in die tijd was ik 1 van z'n weinige 'echte' vrienden. Door de jaren heen zijn mijn vrienden ook zijn vrienden geworden en hebben we elkaar door dik en dun gesteund. Echter, is het binnen een paar uur een paar dagen geleden compleet verkeerd gegaan..

Het zat namelijk zo, ik had hem in het geheim iets verteld waarvan ik wou dat hij het niet door zou vertellen. Dat wist hij. Echter kwam van de week een andere vriend bij me met hetzelde verhaal als wat ik aan mijn beste vriend had verteld. Ik wist al meteen dat hij dat van 1 iemand kon hebben, maar ik wou het zeker weten. Ja, het was van mijn beste vriend die zich enkele weken ervoor perongelijk verpraat had, en blijkbaar had hij dat al vaker gedaan. Vond het niet zo heel leuk, en confronteerde mijn beste vriend hiermee. Deze ontkende echter in alle toonaarden, en er viel gewoon niet meer normaal met hem te praten. Ik zei nog dat als het perongelijk gegaan was het geen probleem was maar hij zei al meteen dat ik de tievus kon krijgen als ik hem niet geloofde en hij liep pissig m'n huis uit en stapte in de auto. Ik probeerde hem ondertussen nog te smsen, enige ractie dat ik kreeg was dat ik een nepperd was en hem met rust moest laten. Vervolgens stond z'n tel. gewoon uit, op msn had hij me ook al geblokkeert, terwijl hij doodleuk met m'n andere vrienden wel aan het praten was, en hij mij volledig buitensloot dus ik kon het niet eens meer uitpraten..

Later kreeg ik een telefoontje van die andere vriend dat mijn 'beste' vriend inmiddels zich bezat had en vervolgens álles wat ik de afgelopen jaren had meegemaakt en verteld had tegen hem, tegen iedereen zat te spuien inclusief een hoop onzin, gewoon uit gal. Weet niet eens precies wat allemaal maar het is iets wat je naar mijns inziens gewoon niet doet. Vervolgens negeert hij me nu gewoon al 3 dagen en heeft me voor de lol ook maar even van Hyves afgegooit. Begrijp gewoon niet waarom hij ineens ZO reageerde, het was maar een foutje als hij dat nou gewoon had toegegeven

En inmiddels wil ik m'n trots niet meer inslikken om hem nog aan te spreken.. hij negeert me toch constant en nouja ik vind dat hij eerst wel eens zijn excuses mag aanbieden voor zijn gedrag want het heeft mij gewoon enorm gekwetst. Maar het lijkt wel alsof het hem gewoon totaal niet interesseert en die vriendschap voor hem gewoon niks voorstelde voel me er enorm kut onder.. maar het is naar mijn insziens niet eens mijn schuld dat het nou over is ik ben niet zo absurd tekeer gegaan
pi_73966018
daarom moet je gewoon tegen de muur praten, scheelt geroddel.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:20:57 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_73966024
tsja,

mensen die geconfronteerd worden met hun eigen fouten kunnen nogal eens precies de andere kant op reageren als dat je denkt...

jammer, vergeet hem als vriend
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_73966053
Bizar verhaal. Je zou haast denken dat er nog meer achter zit..
pi_73966116
kut voor je, het leven gaat verder
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_73966167
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:21 schreef Tja..1986 het volgende:
Bizar verhaal. Je zou haast denken dat er nog meer achter zit..
Hoe bedoel je? Snap het zelf totáál niet dat hij zo reageerde, het kwam zo onverwacht voor me, zo kende ik hem helemaal niet...
pi_73966178
Als je het echt niet kon schelen dat hij zijn mond voorbij had gepraat, dan had je het beter kunnen laten gaan en hem er verder niet mee moeten confronteren en zijn leugentje om bestwil (ik was het niet) moeten slikken.

Aan de andere kant, waarom zou je een vriendschap met deze persoon willen? Hij is je vertrouwen in elk geval niet waard, want hij heeft kennelijk alles door lopen vertellen. Bovendien is hij ook niet in staat om iets redelijk uit te praten.

Hou je hoofd hoog, weet dat jij in deze gewoon redelijk bent gebleven en laat hem gaan.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:26:32 #8
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_73966265
Zo zal je er nog wel meer tegen gaan komen, ik spreek ook uit ervaring helaas. Vergeten die kneus of hij moet op ze knietjes gaan voor jou en met een goeie verklaring komen. Ik snap niet echt dat ie zo waus werd door dat ene dingetje, speelt er niet meer tussen jullie?
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:26:41 #9
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_73966275
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:23 schreef zquing het volgende:
kut voor je, het leven gaat verder
Dit dus.
Tot zover de kwaliteitspost
pi_73966510
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:26 schreef Equites het volgende:
Zo zal je er nog wel meer tegen gaan komen, ik spreek ook uit ervaring helaas. Vergeten die kneus of hij moet op ze knietjes gaan voor jou en met een goeie verklaring gaan komen. Ik snap niet echt dat ie zo waus werd door dat ene dingetje, speelt er niet meer tussen jullie?
Nee, we hadden eigenlijk maar heel weinig ruzie. Misschien 1x per jaar iets kleins. Zo ook een tijdje terug, en toen die andere vriend vroeg waarover we dan woorden hadden (aan mijn beste vriend) floepte ineens dat geheim eruit.

En waarom zou ik hem niet confronteren? Geheimen moeten geheim blijven, en je moet iemand daarin kunnen vertrouwen. Dus ik vroeg gewoon aan hem waarom hij dat door verteld had (ik had het niet eens over die andere keren dat hij er blijkbaar wel eens wat uitfloepte) en volgens hem had hij gewoon niets verteld. Maar ik ben redelijk eigenwijs dus ik wou gewoon dat hij toegaf dat het een foutje was.. Hij was immers de enige die het door KON vertellen dus waarom erover liegen??
pi_73966599
Ben nu wel benieuwd wat voor een geheimen het dan wel niet waren..
You dream it, I live it.
pi_73966625
gay.
pi_73966941
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:31 schreef koekjestrommel het volgende:

En waarom zou ik hem niet confronteren? Geheimen moeten geheim blijven, en je moet iemand daarin kunnen vertrouwen. Dus ik vroeg gewoon aan hem waarom hij dat door verteld had (ik had het niet eens over die andere keren dat hij er blijkbaar wel eens wat uitfloepte) en volgens hem had hij gewoon niets verteld. Maar ik ben redelijk eigenwijs dus ik wou gewoon dat hij toegaf dat het een foutje was.. Hij was immers de enige die het door KON vertellen dus waarom erover liegen??
Als het je niet uitmaakt dat het gebeurd, dan moet je er geen probleem van maken. Laat het gaan als er een leugen om bestwil of fib komt. Herhaal dat 20x.

Als het je wel uitmaakt, dan weet je, dat als je door gaat met iemand confronteren en er een echt probleem van gaat maken dat hij niet wil toegeven, dat, als hij bij die leugen blijft, hij zich steeds meer aangevallen voelt. Als mensen zich aangevallen voelen, dan gaan sommige mensen heel naar en raar reageren.

Het probleem dat dan onstaat ligt slechts indirect aan het liegen, het probleem lag erin dat jij heel graag wil dat hij toegeeft wat hij gedaan heeft en zich verontschuldigd, dat hij toegeeft dat hij zich niet als een goede vriend heeft gedragen en juist door dat dwingende gedrag heb je kans dat iemand als reactie daarop wegrent, gaat roepen dat jij nog veel erger bent etc. etc. Kinderachtig, maar geloof me, sommige mensen doen het.
pi_73966973
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:24 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Snap het zelf totáál niet dat hij zo reageerde, het kwam zo onverwacht voor me, zo kende ik hem helemaal niet...
Naja, ik vind het nogal vaag om op zoiets 'kleins' zo te reageren als die vriend van je doet. Dat doet mij vermoeden dat er meer achter zit.
pi_73967122
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:45 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Naja, ik vind het nogal vaag om op zoiets 'kleins' zo te reageren als die vriend van je doet. Dat doet mij vermoeden dat er meer achter zit.
Nogal vaag? Zo'n reactie is volledig gestoord en buiten proporties man!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_73967413
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:41 schreef kahlie het volgende:

[..]

Als het je niet uitmaakt dat het gebeurd, dan moet je er geen probleem van maken. Laat het gaan als er een leugen om bestwil of fib komt. Herhaal dat 20x.

Als het je wel uitmaakt, dan weet je, dat als je door gaat met iemand confronteren en er een echt probleem van gaat maken dat hij niet wil toegeven, dat, als hij bij die leugen blijft, hij zich steeds meer aangevallen voelt. Als mensen zich aangevallen voelen, dan gaan sommige mensen heel naar en raar reageren.

Het probleem dat dan onstaat ligt slechts indirect aan het liegen, het probleem lag erin dat jij heel graag wil dat hij toegeeft wat hij gedaan heeft en zich verontschuldigd, dat hij toegeeft dat hij zich niet als een goede vriend heeft gedragen en juist door dat dwingende gedrag heb je kans dat iemand als reactie daarop wegrent, gaat roepen dat jij nog veel erger bent etc. etc. Kinderachtig, maar geloof me, sommige mensen doen het.
Snap wel wat je bedoelt.. maar ik hecht gewoon zo enorm veel waarde aan eerlijkheid, zelfs al komt dat soms hard aan. Als ik in zijn schoenen had gestaan had ik toegegeven dat het een foutje was geweest, het perongelijk ontglipt was en dat het me heel erg speet.. Misschien verwachte ik ook wel hetzelfde van hem juist omdat hij mijn beste vriend was, en ik dacht dat hij eerlijk zou zijn tegen me.
pi_73967594
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:48 schreef Seneca het volgende:

[..]

Nogal vaag? Zo'n reactie is volledig gestoord en buiten proporties man!
Dat zeg ik, nogal vaag
pi_73967664
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:55 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Snap wel wat je bedoelt.. maar ik hecht gewoon zo enorm veel waarde aan eerlijkheid, zelfs al komt dat soms hard aan. Als ik in zijn schoenen had gestaan had ik toegegeven dat het een foutje was geweest, het perongelijk ontglipt was en dat het me heel erg speet.. Misschien verwachte ik ook wel hetzelfde van hem juist omdat hij mijn beste vriend was, en ik dacht dat hij eerlijk zou zijn tegen me.
Ik snap ook wel dat je veel waarde hecht aan eerlijkheid, maar soms is het ook belangrijk om te bedenken wat die eerlijkheid je waard is. Als het gaat om kleine dingen dan kun je het soms beter laten gaan. Als het gaat om grote dingen, dan kun je beter bevriend zijn met mensen die eerlijkheid ook zo erg waarderen en fouten wel makkelijk kunnen toegeven.
pi_73967726
hij is een jongen en jij een meisje?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:06:13 #20
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_73967787
Hij was waarschijnlijk verliefd op je en was je friends zone inmiddels spuugzat.
pi_73967906
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:06 schreef Pool het volgende:
Hij was waarschijnlijk verliefd op je en was je friends zone inmiddels spuugzat.
Lijkt me sterk als hij achter die nicht van m'n andere vriend aanzat.
pi_73968032
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:09 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Lijkt me sterk als hij achter die nicht van m'n andere vriend aanzat.
Verdrongen gevoelens en opgebouwde frustratie.
pi_73968126
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:02 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat je veel waarde hecht aan eerlijkheid, maar soms is het ook belangrijk om te bedenken wat die eerlijkheid je waard is. Als het gaat om kleine dingen dan kun je het soms beter laten gaan. Als het gaat om grote dingen, dan kun je beter bevriend zijn met mensen die eerlijkheid ook zo erg waarderen en fouten wel makkelijk kunnen toegeven.
Nouja als iemand naar mijn insziens kleine dingen al niet voor zich kan houden en er ook niet eerlijk over kan zijn dat hij het wel doorverteld had, kan hij grote dingen al helemaal niet voor zich houden.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:16:16 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_73968160
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:21 schreef Tja..1986 het volgende:
Bizar verhaal. Je zou haast denken dat er nog meer achter zit..
er zit idd meestal wel wat meer achter...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_73968192
1. jongens en meisjes kunnen niet voor altijd vrienden zijn
2. dat het zo afloopt is wel kut
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_73969121
Is er niemand in je vriendengroep die hem terechtwijst? Ik zou nooit accepteren dat een vriend van mij een andere vriend compleet ging negeren en zwart maken zonder verklaring, en dan nog kan ik me eigenlijk geen enkele verklaring bedenken waarvan ik dan denk, " o ok, ja, tuurlijk, dan zou ik me ook gaan gedragen als autistische randdebiel."
Big dick.
pi_73969404
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:44 schreef HassieBassie het volgende:
Is er niemand in je vriendengroep die hem terechtwijst? Ik zou nooit accepteren dat een vriend van mij een andere vriend compleet ging negeren en zwart maken zonder verklaring, en dan nog kan ik me eigenlijk geen enkele verklaring bedenken waarvan ik dan denk, " o ok, ja, tuurlijk, dan zou ik me ook gaan gedragen als autistische randdebiel."
Nou nee dat niet zo zeer, maar die andere vriend waar hij ook z'n gal tegen heeft lopen spuien over mij die begint ondertussen behoorlijk van mijn 'beste vriend' te walgen, en wil 'm eigenlijk al niet meer spreken, na al die onzin wat hij eruit gesmeten heeft.
pi_73970451
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:09 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Lijkt me sterk als hij achter die nicht van m'n andere vriend aanzat.
Tja.. als hij bij jou al 6 jaar bot vangt. Ik zou de optie niet geheel afwijzen.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:46:51 #29
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73974587
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:13 schreef spoor4 het volgende:
Verdrongen gevoelens en opgebouwde frustratie.
Dit dekt de lading wel, vermoed ik.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73974590
Hij was het zat dat jij hem heel de tijd alleen maar gebruikte als klaagmuur en geheimhouder. Hij heeft ook geen zin heel de tijd die 'geheimpjes' van jou voor zich te houden, wat moet hij daar mee?
Bovendien had hij na 6 jaar nog steeds geen seks met jou gehad, dus hij heeft het nu gewoon helemaal gehad met je. Zijn grote liefde heeft zich tegen hem gekeerd, dus nu gaat hij zich bezatten en doen alsof jij een last voor hem bent, en gaat je verder negeren om zo te proberen eroverheen te komen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:55:32 #31
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73974818
Biancavia's post dekt de lading nog beter, zie ik ineens.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73975089
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:47 schreef Biancavia het volgende:
Hij was het zat dat jij hem heel de tijd alleen maar gebruikte als klaagmuur en geheimhouder. Hij heeft ook geen zin heel de tijd die 'geheimpjes' van jou voor zich te houden, wat moet hij daar mee?
Bovendien had hij na 6 jaar nog steeds geen seks met jou gehad, dus hij heeft het nu gewoon helemaal gehad met je. Zijn grote liefde heeft zich tegen hem gekeerd, dus nu gaat hij zich bezatten en doen alsof jij een last voor hem bent, en gaat je verder negeren om zo te proberen eroverheen te komen.
Nou sorry hoor, maar hij gebruikte mij op precies dezelfde manier, als klaagmuur (en in alle redelijkheid.. hij klaagde meer dan ik over zichzelf en hoe kut z'n leven wel niet was etc..) en geheimhouder (meneer beweerde op zijn 20e een relatie met een meisje van 13 gehad te hebben waarbij ze ook nog eens all the way waren gegaan..). Alleen wist ik wél mijn mond erover dicht te houden, al die jaren. Ook heb ik vanaf dag 1 al duidelijk gemaakt dat het voor mij alleen vriendschap zou zijn, dat was van zijn kant ook zei hij. Hij wist dat ik hem niet leuk/aantrekkelijk vond. Dat er meer in zou zitten was bij voorbaat al uitgesloten.

Overigens stond hij al wel 6 jaar droog en klaagde hij dat hij nooit een vriendin had en niemand hem zag staan etc, maar dat lijkt me ook niet héél verwonderlijk als je meisjes in de kroeg aanspreekt met "hey ik wil met jou wel even de bezemkast in hihi"
pi_73975178
Gezellig, zo'n gefrustreerde kerel met wie je samen alleen maar zit te klagen over alles.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:15:50 #34
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73975374
Na TS' laatste post weet ik het pertinent zeker: jarenlange opgebouwde frustratie door heimelijke onbeantwoorde verliefdheid.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73975446
Mannen kunnen geen lange goede vriendenrelatie hebben met een vrouw zonder daarbij lustgevoelens te krijgen

Het gaat alleen goed omdat de mannen een andere relatie hebben of op andere manieren aan hun trekken komen.
pi_73975590
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:06 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar hij gebruikte mij op precies dezelfde manier, als klaagmuur (en in alle redelijkheid.. hij klaagde meer dan ik over zichzelf en hoe kut z'n leven wel niet was etc..) en geheimhouder (meneer beweerde op zijn 20e een relatie met een meisje van 13 gehad te hebben waarbij ze ook nog eens all the way waren gegaan..). Alleen wist ik wél mijn mond erover dicht te houden, al die jaren. Ook heb ik vanaf dag 1 al duidelijk gemaakt dat het voor mij alleen vriendschap zou zijn, dat was van zijn kant ook zei hij. Hij wist dat ik hem niet leuk/aantrekkelijk vond. Dat er meer in zou zitten was bij voorbaat al uitgesloten.

Overigens stond hij al wel 6 jaar droog en klaagde hij dat hij nooit een vriendin had en niemand hem zag staan etc, maar dat lijkt me ook niet héél verwonderlijk als je meisjes in de kroeg aanspreekt met "hey ik wil met jou wel even de bezemkast in hihi"
En waarom was het ook alweer je beste vriend????......................Leuk type!........... NOT!!


Het is per ongeluk en niet per ongelijk
pi_73975592
kennelijk vind hij andere dingen belangrijk ( gezelligheid, vriendschap) dan jij ( eerlijkheid en vertrouwen) daardoor zijn jullie nu uitelkaar gegroeid/geklapt

bedenk hoe belangrijk je het vind, wil je ermee doorgaan in de wetenschap dat je niet meer je geheimen bij hem kwijt kan, of zoek je iemand waarbij dat wel kan?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_73975819
wehehe en jij besluit uit wraak van alles over z'n leven gewoon op FOK! te plempen.

way to go.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:34:29 #39
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73975998
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:06 schreef koekjestrommel het volgende:
Overigens stond hij al wel 6 jaar droog en klaagde hij dat hij nooit een vriendin had en niemand hem zag staan etc, maar dat lijkt me ook niet héél verwonderlijk als je meisjes in de kroeg aanspreekt met "hey ik wil met jou wel even de bezemkast in hihi"
Vrienden door dik en dun, dat merk je wel weer.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73976037
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:06 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]
en geheimhouder (meneer beweerde op zijn 20e een relatie met een meisje van 13 gehad te hebben waarbij ze ook nog eens all the way waren gegaan..). Alleen wist ik wél mijn mond erover dicht te houden, al die jaren.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_73976053
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:29 schreef koemleit het volgende:
wehehe en jij besluit uit wraak van alles over z'n leven gewoon op FOK! te plempen.

way to go.
Dat dacht ik ook meteen toen ik de post over een 13 jarig meisje zag.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:38:42 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_73976152
...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_73976167
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:35 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook meteen toen ik de post over een 13 jarig meisje zag.
Naja, TS is anoniem. Het is niet dat ik bij iedereen die ik vanaf nu tegenkom, zijnde van het mannelijk geslacht, me af ga vragen: "Zou hij?.....Het zal toch niet?"

Kinderachtig is het wel.
pi_73976212
Geweldige vriendschap zie ik
pi_73976217
Maar wat is nou uiteindelijk "het geheim" waar deze vriendschap door kapotgemaakt is?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:40:44 #46
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73976226
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:38 schreef conleche het volgende:
Kinderachtig is het wel.
Ik zie een verband... De vriend is pædofiel, maar stiekem verliefd op TS vanwege haar kinderachtigheid
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73976344
Zijn reactie is zwaar overdreven, ik snap het ook niet helemaal.....
In elk geval heb jij niets verkeerd gedaan TS, het is aan hem om zijn excuses te maken.
Kan me ook heel goed voorstellen dat je na dit alles een verklaring wil, die zou ik ook eisen. Desnoods bij die vrienden, want dat zijn ook jouw vrienden geworden.
pi_73976385
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:29 schreef koemleit het volgende:
wehehe en jij besluit uit wraak van alles over z'n leven gewoon op FOK! te plempen.

way to go.
Nou nee, want ik weet veel meer dingen over hem maar dat ga ik hier niet neerkwakken en ik ga het ook niet uit gif tegen mijn vrienden zeggen. En waar halen jullie het vandaan dat hij het nooit gezellig vond?? We gingen vaak zat leuke dingen doen met onze vrienden hoor, en ook vaak met z'n 2en gewoon erop uit. En hij vond het altijd leuk en gezellig ook met z'n 2en. Maar goed als jullie me kinderachtig willen noemen, go ahead. Ik baal er gewoon van dat het zo gelopen is en dat hij op die manier is gaan reageren want zo ken ik hem namelijk totaal niet!
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:40 schreef koemleit het volgende:
Maar wat is nou uiteindelijk "het geheim" waar deze vriendschap door kapotgemaakt is?
Totaal niet relevant voor dit topic, dus ik ga het ook niet zeggen.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:49:22 #49
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73976523
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:45 schreef koekjestrommel het volgende:
Ik baal er gewoon van dat het zo gelopen is en dat hij op die manier is gaan reageren want zo ken ik hem namelijk totaal niet!
De ware aard komt nu pas naar boven, dus eigenlijk kende je hem sowieso totaal niet.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73976583
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef Biancavia het volgende:
Gezellig, zo'n gefrustreerde kerel met wie je samen alleen maar zit te klagen over alles.
Als beste vrienden deel je dat soort dingen, toch? Hoeft niet allemaal op één dag, maar na 6 jaar is het logisch dat ze veel over elkaar te weten zijn gekomen. Alles bij elkaar opgeteld lijkt het klagen misschien..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')