Hey. Wil gewoon eigenlijk even mijn verhaal kwijt omdat ik me gewoon vreselijk kut voel
Ik had een beste vriend die ik zo'n 6 jaar geleden heb leren kennen, vanaf dag 1 was het eigenlijk al door dik en dun we vertrouwden elkaar en vertelden elkaar alles. Gingen regelmatig leuke dingen met elkaar doen omdat dat gewoon gezellig was. Hij zei ook altijd meteen tegen iedereen dat ik zijn beste vriendin was, z'n maatje. Hij was eigenlijk altijd al best onzeker en in die tijd was ik 1 van z'n weinige 'echte' vrienden. Door de jaren heen zijn mijn vrienden ook zijn vrienden geworden en hebben we elkaar door dik en dun gesteund. Echter, is het binnen een paar uur een paar dagen geleden compleet verkeerd gegaan..
Het zat namelijk zo, ik had hem in het geheim iets verteld waarvan ik wou dat hij het niet door zou vertellen. Dat wist hij. Echter kwam van de week een andere vriend bij me met hetzelde verhaal als wat ik aan mijn beste vriend had verteld. Ik wist al meteen dat hij dat van 1 iemand kon hebben, maar ik wou het zeker weten. Ja, het was van mijn beste vriend die zich enkele weken ervoor perongelijk verpraat had, en blijkbaar had hij dat al vaker gedaan. Vond het niet zo heel leuk, en confronteerde mijn beste vriend hiermee. Deze ontkende echter in alle toonaarden, en er viel gewoon niet meer normaal met hem te praten. Ik zei nog dat als het perongelijk gegaan was het geen probleem was maar hij zei al meteen dat ik de tievus kon krijgen als ik hem niet geloofde en hij liep pissig m'n huis uit en stapte in de auto. Ik probeerde hem ondertussen nog te smsen, enige ractie dat ik kreeg was dat ik een nepperd was en hem met rust moest laten. Vervolgens stond z'n tel. gewoon uit, op msn had hij me ook al geblokkeert, terwijl hij doodleuk met m'n andere vrienden wel aan het praten was, en hij mij volledig buitensloot dus ik kon het niet eens meer uitpraten..
Later kreeg ik een telefoontje van die andere vriend dat mijn 'beste' vriend inmiddels zich bezat had en vervolgens álles wat ik de afgelopen jaren had meegemaakt en verteld had tegen hem, tegen iedereen zat te spuien inclusief een hoop onzin, gewoon uit gal. Weet niet eens precies wat allemaal maar het is iets wat je naar mijns inziens gewoon niet doet. Vervolgens negeert hij me nu gewoon al 3 dagen en heeft me voor de lol ook maar even van Hyves afgegooit. Begrijp gewoon niet waarom hij ineens ZO reageerde, het was maar een foutje als hij dat nou gewoon had toegegeven
En inmiddels wil ik m'n trots niet meer inslikken om hem nog aan te spreken.. hij negeert me toch constant en nouja ik vind dat hij eerst wel eens zijn excuses mag aanbieden voor zijn gedrag want het heeft mij gewoon enorm gekwetst. Maar het lijkt wel alsof het hem gewoon totaal niet interesseert en die vriendschap voor hem gewoon niks voorstelde

voel me er enorm kut onder.. maar het is naar mijn insziens niet eens mijn schuld dat het nou over is ik ben niet zo absurd tekeer gegaan