Als je bij de online shop hebt aangegeven dat je standaard catalogi wilt ontvangen, dan hoor je deze toch ook te krijgen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:02 schreef Debsterr het volgende:
Ik krijg geen preview. H&M haaaaaat mij![]()
![]()
Ik zou die grijze doen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:35 schreef bear87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Nu nog de kleur bepalen![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:18 schreef Linnie20v het volgende:
Nou hier issie dan, mijn grotebestelling -->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De huidige.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je bij de online shop hebt aangegeven dat je standaard catalogi wilt ontvangen, dan hoor je deze toch ook te krijgen?
Als ik nu op de site een catalogus aanvraag, krijg ik dan de huidige of de preview?
Ow... das stom dan.. ik kreeg altijd de previewcatalogus, en nu opeens niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
De huidige.
De preview wordt naar een geselecteerd aantal klanten gestuurd. En mailen heeft geen zin.
Mja maar ik vraag me af of het warme truitjes zijn of dat het toch zomerdingetjes zijn....quote:
Volgens mij is het uit de voorjaarscollectie. Duurt nog ff voordat je die in de winkel vindquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:26 schreef Bob. het volgende:
Hertjesshirtje!Hebben!
![]()
Maar ik wil niet bestellen.. morgen maar eens in de normale winkel kijken. Hertjes.
Nee volgens mij werkt het niet zo. Ik kreeg een mailtje waarin ik op link moest klikken om een preview catalogus te krijgen. Maar ik heb begrepen dat niet iedereen die mail krijgt, ook al heeft men aangegeven dat men mails wilt ontvangen. Er zit geen logica in bij H&Mquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je bij de online shop hebt aangegeven dat je standaard catalogi wilt ontvangen, dan hoor je deze toch ook te krijgen?
Als ik nu op de site een catalogus aanvraag, krijg ik dan de huidige of de preview?
Idd, ik vind alleen dat witte shirt leuk, maar dat kun je dan weer niet bestellenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:28 schreef alors het volgende:
zozo de party top 5 met 2 nieuwe items, nou doe maar gek.
Ik vind er niet zoveel aan. Vind alleen de armbanden en riemen wel OK, en die rode en zwarte 'high heel sandals'. Ik zal ze alleen niet kopen omdat ik er niet op kan lopen, en het is niet echt blote voeten weerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:42 schreef hetismijrobbert het volgende:
Wat vinden jullie van de Jimmy Choo collectie??
D'r zitten best leuke dingen tussen in de herencollectie, bijvoorbeeld die tassen. Maar ik betaal geen 199.- voor een tasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:42 schreef hetismijrobbert het volgende:
Wat vinden jullie van de Jimmy Choo collectie??
Geniaalquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
D'r zitten best leuke dingen tussen in de herencollectie, bijvoorbeeld die tassen. Maar ik betaal geen 199.- voor een tas
Verder vond ik de tekst bij de schoenen geniaal; Remember that shoes with leather soles are more vulnerable to water. We recommend that you replace the soles before using the shoes.
Dus je koopt voor 150.- schoenen, maar moet daarna de zolen nog vervangen omdat de schoenen niet waterdicht zijn
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
D'r zitten best leuke dingen tussen in de herencollectie, bijvoorbeeld die tassen. Maar ik betaal geen 199.- voor een tas
Verder vond ik de tekst bij de schoenen geniaal; Remember that shoes with leather soles are more vulnerable to water. We recommend that you replace the soles before using the shoes.
Dus je koopt voor 150.- schoenen, maar moet daarna de zolen nog vervangen omdat de schoenen niet waterdicht zijn
Als het goed is 29-7325 ! Gaat tot en met maat 170!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:51 schreef Debsterr het volgende:
Hey, dat hertjesshirt, wat is daar de code van? En tot welke maat loopt 'ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |