Ja ik heb 2 dingetjes besteld die ik via de scans van Daph heb ontdekt. Ze heeft dan ook echt de essentie ingescanned want de rest is boring en de moeite niet waard. Ook vind ik sommige dingen wel leuk maar weet ik al dat de kwaliteit crap zal zijn dus bestel ik het niet. Wat dat kwaliteitsverhaal betreft, ben ik echt voor een groot deel genezen van mijn H&M verslaving. Goedkoop is niet meer goedkoop als iets na 2x dragen al pluist.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:32 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb m ook,en n jurk gezien de rest n beetje saai..
Volgens mij gewoon, 38=38.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Wie weet hoe dit (sale)
[ afbeelding ]
en dit (gewone collectie, van dat plaatje an de blonde dame op groene achtergrond)
[ afbeelding ]
truitje valt?
Veel shirtjes enzo die ze elk jaar hebben, maar dan in een pastelkleurtjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon, 38=38.
Ik vind de voorjaarsmode zo saaiHet is weer zoveel van hetzelfde, ik kon niet echt iets ontdekken van: wow, dat is anders qua kleur of vorm ofzo.
Ja in eerste instantie zag ik veel leuke dingen maar toen ik een lijstje ging maken kwam ik alleen op een paar topjes en een jurkje uit, de rest ben ik op uitgekeken (ondanks de andere kleurtjes)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:39 schreef Syrena het volgende:
Ik vind de voorjaarsmode zo saaiHet is weer zoveel van hetzelfde, ik kon niet echt iets ontdekken van: wow, dat is anders qua kleur of vorm ofzo.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
dit staat er tot nu toe uit de preview, ik vind het nog best bescheiden
Straks na mijn werk ga ik gelijk naar die buurquote:Statusinformatie Datum Locatie
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 25-10-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 27-10-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 28-10-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 28-10-2009 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 28-10-2009 Wateringen , pakkettendistributie
Zending afgeleverd bij buur 28-10-2009 Wateringen , pakkettendistributie
Waaaauw hoeveel zijn die (zwart & roze) jurkjes?!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
dit staat er tot nu toe uit de preview, ik vind het nog best bescheiden
6,95quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:58 schreef poolie het volgende:
[..]
Waaaauw hoeveel zijn die (zwart & roze) jurkjes?!![]()
merciquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:20 schreef alors het volgende:
http://forum.fok.nl/templ(...)ypic.com/35ircwj.jpg
Cataloguspagina met codes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |