Begin deze maand!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
edit: dit vond ik een een topic over een ander soort bestelling
Ingevolge het Burgerlijk Wetboek, boek 7, artikel 46d, heeft u het recht om dat artikel binnen 7 werkdagen retour te sturen, waarna u uw geld volledig dient terug te krijgen. Het enige wat u dient te betalen, zijn de directe retourkosten.... dus de postzegel.
Dat zou wel leuk zijn..quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Daph_ het volgende:
Qarinx moet ik straks nog maar wat plaatjes schieten dan?
Dat klinkt als een goed ideequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Daph_ het volgende:
Dat zou mijn dag weer goedmakenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Daph_ het volgende:
Ja, maar dat is al ruim anderhalf jaar geleden..quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:11 schreef Mylene het volgende:
Qarinx, jij werkte toch ook bij de H&M?
Ik heb 'm ook nog niet hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:44 schreef Qarinx het volgende:
Aargh, heb de catalogus nog steeds niet
Vooruit danquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:37 schreef Daph_ het volgende:
Ik zal zo even foto's maken, hebben jullie nog geduld?
Je bent een engel!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:37 schreef Daph_ het volgende:
Ik zal zo even foto's maken, hebben jullie nog geduld?
Ja 10% korting tot en met 5 november 2009 en dan ontvang je een 'bon' voor ¤ 5 korting bij je bestelling..quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:29 schreef Debsterr het volgende:
Zit er eigenlijk nog een actie bij, dat je tot een bepaalde datum een cadeaubon krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |