Begin deze maand!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
edit: dit vond ik een een topic over een ander soort bestelling
Ingevolge het Burgerlijk Wetboek, boek 7, artikel 46d, heeft u het recht om dat artikel binnen 7 werkdagen retour te sturen, waarna u uw geld volledig dient terug te krijgen. Het enige wat u dient te betalen, zijn de directe retourkosten.... dus de postzegel.
Dat zou wel leuk zijn..quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Daph_ het volgende:
Qarinx moet ik straks nog maar wat plaatjes schieten dan?
Dat klinkt als een goed ideequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Daph_ het volgende:
Dat zou mijn dag weer goedmakenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Daph_ het volgende:
Ja, maar dat is al ruim anderhalf jaar geleden..quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:11 schreef Mylene het volgende:
Qarinx, jij werkte toch ook bij de H&M?
Ik heb 'm ook nog niet hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:44 schreef Qarinx het volgende:
Aargh, heb de catalogus nog steeds niet
Vooruit danquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:37 schreef Daph_ het volgende:
Ik zal zo even foto's maken, hebben jullie nog geduld?
Je bent een engel!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:37 schreef Daph_ het volgende:
Ik zal zo even foto's maken, hebben jullie nog geduld?
Ja 10% korting tot en met 5 november 2009 en dan ontvang je een 'bon' voor ¤ 5 korting bij je bestelling..quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:29 schreef Debsterr het volgende:
Zit er eigenlijk nog een actie bij, dat je tot een bepaalde datum een cadeaubon krijgt?
Daarom! Ik wil SHOPPENquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef Debsterr het volgende:
Ach, het wordt voorlopig toch niet geleverd (dus niet gefactureerd).
20-2184quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:54 schreef L0t.. het volgende:
1000 maal dank Daph!![]()
Wat is de code van de bruine sandaaltjes bij A op blz. 75?
Oorbellen:quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:11 schreef alors het volgende:
Daph,
ik zou graag het artnr van de oorbellen (beide kleuren) van deze pagina hebben http://i34.tinypic.com/wl56cn.jpg
en de artnr van de ketting van p 28 of 38 denk ik, iig deze http://i34.tinypic.com/2u89emu.jpg
en die van het jurkje van p 54 gebloemd
Duizend maal dankquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oorbellen:
47-2381 Turkoois
53-9957 Koraal
Ketting:
47-5863 Goud
47-5855 Zilver
Jurkje:
57-2594 Met dessin
Maat XS - XL
Ik schaam me een beetje, maar heb bij alles al zo ongeveer de meest logische codes geprobeerd. Ik ben gewoon een beetje kippigquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef alors het volgende:
hehe arme Daph, waar is ze aan begonnen!
Vestje:quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een hele waslijst. Mag dat ook?
Van dit plaatje de rok F en het vestje A in de kleuren zoals rechts afgebeeld. En halsketting C in zilver.
Van dit plaatje beha G en string H in bloemendessin.
Van dit plaatje top A in het zwart.
Van dit plaatje jurk B in de rode kleuren.
Van dit plaatje jurk A in uhm.. alle kleuren!
Van dit plaatje jurk D in beide kleuren.
Van dit plaatje jurk D in blauw.
Whehe done this before met de vorige catalogus, dus ik wist het van te vorenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef alors het volgende:
hehe arme Daph, waar is ze aan begonnen!
Don't be ashamed, als ik het erg had gevonden als mensen dingen niet konden lezen had ik a. betere foto's moeten posten of b. helemaal geen foto's moeten postenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje, maar heb bij alles al zo ongeveer de meest logische codes geprobeerd. Ik ben gewoon een beetje kippig.
Hihi, je bent lief!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe done this before met de vorige catalogus, dus ik wist het van te voren
[..]
Don't be ashamed, als ik het erg had gevonden als mensen dingen niet konden lezen had ik a. betere foto's moeten posten of b. helemaal geen foto's moeten posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |