abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:57:29 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73964948
http://www.examiner.com/e(...)ial-life-is-imminent
quote:
An official announcement by the Obama administration disclosing the reality of extraterrestrial life is imminent. For several months, senior administration officials have been quietly deliberating behind closed doors how much to disclose to the world about extraterrestrial life. Dissatisfaction among powerful institutions such as the U.S. Navy over the decades-long secrecy policy has given a boost to efforts to disclose the reality of extraterrestrial life and technology.

The impending disclosure announcement follows upon the secret implementation of a year long openness policy on UFOs and extraterrestrial life. Over the period February 12-14, 2008, the United Nations held closed doors discussions where approximately 30 nations secretly agreed on a new openness policy on UFOs and extraterrestrial life in 2009. The openness policy was implemented but never publicly announced due to threats against UN diplomats not to disclose details of the secret agreement. h The secret UN agreement was based on two conditions. First, UFOs would continue to appear around the world; and second, the openness policy would not lead to social unrest in liberal democracies. Both conditions have been satisfied making it possible for the next stage to begin – official disclosure of extraterrestrial life.

Obama’s September 24, 2009 chairing of the UN Security Council meeting on nuclear non-proliferation and disarmament, signaled his emerging leadership role in tackling major global issues such as nuclear weapons. The Nobel Peace Prize was an important step in giving global legitimacy to President Obama in making an extraterrestrial disclosure announcement. Obama is therefore poised to play a prominent role in the increased global governance that will be necessary after an extraterrestrial disclosure announcement. The timing would most likely coincide sometime soon after his Nobel Peace Prize acceptance speech on December 10, 2009 in Oslo, Norway.

There have been various sources that have revealed deliberations are underway to make an announcement concerning the existence of extraterrestrial life by the end of 2009. These include, Dr Pete Peterson, a whistleblower who has recently emerged revealing high level discussions have taken place concerning announcing the existence of extraterrestrial life. In a Project Camelot interview, Dr Peterson revealed that “Obama is planning to disclose the reality of ET contact by the end of the year; and that most, but not all, of the ET visitors are friendly.”
Blossom 2.0 of kunnen we nu echt 'welkom' op ons dak schrijven?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_73965620
Onzin, wanneer Obama dit bekend zou maken zal er een grote sociale onrust volgen. De wereld zal enkel kennis maken van aliens als ze gewoon besluiten van 'hallo aarde hier zijn we' en boven een paar steden hangen. NIemand schiet er iets mee op als het wereldwijd bekend wordt dat aliens bestaan.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:13:16 #3
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_73965659
Heeft het met het vallen van de blaadjes te maken, ofzo?
I follow you......but not on Twitter
pi_73967785
Ik geloof er geen bal van. Zoiets zou toch 20.00 journaal nieuws zijn, want als er niks te vertellen zou zijn dan zou er niet zo'n grootse aankondiging zijn gepland zoals de TS beweerd.
Onzin dus!
pi_73967833
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:12 schreef ConnerJohn het volgende:
Onzin, wanneer Obama dit bekend zou maken zal er een grote sociale onrust volgen. De wereld zal enkel kennis maken van aliens als ze gewoon besluiten van 'hallo aarde hier zijn we' en boven een paar steden hangen. NIemand schiet er iets mee op als het wereldwijd bekend wordt dat aliens bestaan.
Dit vind ik ook weer onzin, want iedereen heeft recht op de waarheid. Wat men ermee opschiet? Dat de waarheid wordt verteld, als de TS met zijn stukje gelijk zou hebben.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:32:31 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73968732
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:06 schreef Big-Ern het volgende:
Ik geloof er geen bal van. Zoiets zou toch 20.00 journaal nieuws zijn, want als er niks te vertellen zou zijn dan zou er niet zo'n grootse aankondiging zijn gepland zoals de TS beweerd.
Onzin dus!
Neehee, het is nog geheim natuurlijk, alleen de echte insiders weten er van enzo. Insiders met websites en die bekend staan dat ze alles doorlullen, dat dan weer wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_73970050
Wat schiet je ermee op als de waarheid chaos veroorzaakt? Ik heb het niet over religies die het dan moeilijk hebben maar de pure angst die zoiets veroorzaakt.

Mensen die op dit forum komen zijn er al mee bezig. Als doorsnee mensen die er totaal niet mee bezig zijn opeens horen dat aliens bestaan dan moet je heel erg oppassen dat je geen massahysterie krijgt. We maken dan kennis met een ras dat technologsch veel verder is dan ons en zich in principe niks van ons aan hoeft trekken.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:21:42 #8
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_73970142
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:32 schreef jogy het volgende:
Neehee, het is nog geheim natuurlijk, alleen de echte insiders weten er van enzo. Insiders met websites en die bekend staan dat ze alles doorlullen, dat dan weer wel.
Vet man, ik hou van supergeheimealleenmaarvoorinsiderssite's die supergeheimealleenvoorinsidersinfo naar buiten lekken zodat we op Fok! mee kunnen lezen
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:37:35 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73970481
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 00:17 schreef ConnerJohn het volgende:
Wat schiet je ermee op als de waarheid chaos veroorzaakt? Ik heb het niet over religies die het dan moeilijk hebben maar de pure angst die zoiets veroorzaakt.

Mensen die op dit forum komen zijn er al mee bezig. Als doorsnee mensen die er totaal niet mee bezig zijn opeens horen dat aliens bestaan dan moet je heel erg oppassen dat je geen massahysterie krijgt. We maken dan kennis met een ras dat technologsch veel verder is dan ons en zich in principe niks van ons aan hoeft trekken.
Mocht het zo zijn dat het waar is dan zou ik persoonlijk heel graag willen weten dat ze er zijn, waarom niet? Ja er zal heus paniek zijn, ja er zullen heus wel mensen geschokt zijn maar kom op, de mensheid in zijn totaliteit kan heel wat hebben, we schrikken even, paniekeren even en darna is het hetzelfde als met de hongernegertjes in Afrika, we wennen er wel aan. KLinkt cru maar zo zijn we nou eenmaal.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:37:52 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73970486
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 00:21 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Vet man, ik hou van supergeheimealleenmaarvoorinsiderssite's die supergeheimealleenvoorinsidersinfo naar buiten lekken zodat we op Fok! mee kunnen lezen
Fuck Yeah!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_73971558
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Neehee, het is nog geheim natuurlijk, alleen de echte insiders weten er van enzo. Insiders met websites en die bekend staan dat ze alles doorlullen, dat dan weer wel.

Well let's have em then!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 04:52:53 #12
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_73972601
één kratje bier zegt dat er niets gebeurd.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 04:54:15 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_73972605
Resistance......
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 06:08:46 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73972722
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 04:52 schreef Hanoying het volgende:
één kratje bier zegt dat er niets gebeurd.
Ik doe het voor een biertje zoals die in de kroeg kost, 2 euro.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 06:15:35 #15
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_73972757
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 06:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik doe het voor een biertje zoals die in de kroeg kost, 2 euro.
Mijn krat bier tegen jouw biertje, the odds are in my favor

We kunnen er ook mijn 10.000 euro tegen jouw 1000 euro van maken als je wilt maar dan moeten we nog wel even over de precieze voorwaarden neuzelen
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 06:24:48 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73972801
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 06:15 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Mijn krat bier tegen jouw biertje, the odds are in my favor

We kunnen er ook mijn 10.000 euro tegen jouw 1000 euro van maken als je wilt maar dan moeten we nog wel even over de precieze voorwaarden neuzelen
Zullen we dat maar even niet doen? . Als ik win krijg ik een biertje van jou en rent de halve wereld in paniek door de straten en als jij wint krijg je een biertje van mij, vind ik goed genoeg .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_73972839
Ze zullen ons eerst nog even laten wennen met binnenkort een filmversie van de vroegere tv-serie "V" ...
Langs de andere kant gaan er idd geruchten dat ze de aliens gaan voorstellen die onder ons leven, maar ik betwijfel of dat dan wel de "goeie" zijn ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 06:40:07 #18
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_73972852
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 06:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Zullen we dat maar even niet doen? . Als ik win krijg ik een biertje van jou en rent de halve wereld in paniek door de straten en als jij wint krijg je een biertje van mij, vind ik goed genoeg .
Ik denk dat het met die paniek best mee zou vallen als het goed gebracht wordt. Waarom zou men in paniek door de straten gaan rennen? Je krijgt hooguit een hoop geneuzel over welk geloof dit toch stiekem al die tijd al in hun respectievelijke boekje voorspelt had en afhankelijk van de opstelling van de aliens eventueel een technologische (r)evolutie die zijn weerga niet kent.

In ieder geval denk ik niet dat men in paniek door de straten gaat rennen, gedurende een maand of twee schakelt iedereen in op CNN en daarna gaat het weer gewoon over Ajax-Feyenoord.

Ik zou deze weddenschap graag verliezen trouwens maar acht de kans echt 0.0 dat aliens al die tijd al contact hebben met onze regeringsleiders en dat zoiets niet uit komt. Zulke dingen houd je onmogelijk geheim.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:41:52 #19
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73974479
quote:
Another source is David Wilcock
quote:
a prominent researcher of emerging scientific paradigms
zzz
pi_73975041
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:41 schreef _Led_ het volgende:

[..]


[..]


Die smileys mag je wel al achterwege laten hoor ... we weten ondertussen wel al dat je alles hier belachelijk vindt, maar toch niet kunt laten om er full-time op te reageren ... daar zijn de smileys dan wel weer voor op hun plaats ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:19:51 #21
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73975504
David Wilcock is zgn. een psychic healer, channeler, beweert dat William Shakespeare nooit bestaan heeft, roept altijd over de Illuminati, zegt dat de Nazi's in contact stonden met aliens (de Annunaki), heeft het over spirituele wezens die aan time-travel en teleporting doen, beweert dat hij de reincarnatie is van Edgar Cayce die weer een reincarnatie was van een man uit atlantis die de pyramides heeft gebouwd.....

Ben ik nog iets vergeten ?
zzz
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:29:50 #22
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73975846
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:19 schreef _Led_ het volgende:
David Wilcock is zgn. een psychic healer, channeler, beweert dat William Shakespeare nooit bestaan heeft, roept altijd over de Illuminati, zegt dat de Nazi's in contact stonden met aliens (de Annunaki), heeft het over spirituele wezens die aan time-travel en teleporting doen, beweert dat hij de reincarnatie is van Edgar Cayce die weer een reincarnatie was van een man uit atlantis die de pyramides heeft gebouwd.....

Ben ik nog iets vergeten ?
Ik wil geen topic kapen, maar over dat Shakespeare verhaal.. best interessant.
Ik acht Francis Bacon er zeker voor in staat zijn geweest, beter nog het is een van de start seinen geweest voor het 'Illuminati' stuk van vandaag de dag.


Hoe toevallig ook dat Francis zijn favoriete God, de 'Spear Shaker' oftewel de verlichter, was.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73976640
quote:
Another source is David Wilcock, a prominent researcher of emerging scientific paradigms. Wilcock has been told by additional independent sources that extraterrestrial disclosure will take place by the end of 2009. He furthermore claimed in a Coast to Coast AM radio interview that “a 2-hour international TV special has already been booked that will introduce an alien species, similar to humans, to the world.”

In addition, popular NASA and space researcher, Richard Hoagland, has publicly come forward to reveal that the October 9, LCROSS ‘bombing’ mission of the moon, discovered an ancient base at the moon’s South Pole. Reviewing the scientific data achieved by NASA’s LCROSS mission, Hoagland concluded, also on the popular late night Coast to Coast AM radio show, that “LCROSS is part of a carefully constructed campaign to prepare the populace for imminent disclosure. The President of the United States will soon announce that scientists have discovered ruins on the moon, he added. Nobody saw the LCROSS debris plume because the probes struck a building which swallowed the effects of the explosion.”
Interessant dat Richard Hoagland hier ook bij betrokken is. Ben benieuwd wat er omtrent dit onderwerp gaat plaatsvinden de komende tijd.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73976689
Ook al geloof ik het wederom niet, ik hoop toch stiekem dat het wel zo is

I want to believe
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:56:07 #25
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73976741
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:54 schreef Dragorius het volgende:
Ook al geloof ik het wederom niet, ik hoop toch stiekem dat het wel zo is

I want to believe
Je hoeft niet pas te beginnen bij disclosure.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73976760
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:56 schreef Ticker het volgende:

[..]

Je hoeft niet pas te beginnen bij disclosure.
Je kent me toch, ik ben volgens sommigen een verstokte skeptic

Nee serieus, er zal ongetwijfeld "out there" (het universum) nog iets anders zijn, maar hoe/wat...geen idee. Eencelligen zijn ook al buitenaards als ze op een andere planeet leven.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73976801
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:29 schreef Ticker het volgende:
<snip>
Zou wel erg tof zijn als ze die ruins gaan aankondigen overigens.
quote:
The President of the United States will soon announce that scientists have discovered ruins on the moon, he added. Nobody saw the LCROSS debris plume because the probes struck a building which swallowed the effects of the explosion.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73976823
Maar juist dit sooort uitspraken
quote:
Nobody saw the LCROSS debris plume because the probes struck a building which swallowed the effects of the explosion
Doet mij dan weer " "

Staat er een groot luchtkussen op de maan ofzo?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:59:59 #29
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73976848
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:52 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Interessant dat Richard Hoagland hier ook bij betrokken is. Ben benieuwd wat er omtrent dit onderwerp gaat plaatsvinden de komende tijd.
Hoagland, ook zo'n dubieus figuur.

Wat dingen die notabene de ufo-people zelf over 'm zeggen :
http://www.ufowatchdog.com/hoagie.html
quote:
Let's start with Hoagland's claim that he should be credited with uncovering secret photograph of alleged glass-structures on the moon. I recently had the pleasure of interviewing Don Ecker, founder and publisher of UFO Magazine. When I asked Ecker about said photos, here is what he had to say:

"Hoagland, if I could be so bold, actually found out about the moon from my old radio show, from Jim Saffron. When I had Saffron on the program, because of the work that Hoagland had done on the Cydonia region, Jim asked me if I could put him in touch with Hoagland. He wanted to send some of the lunar photographs to Hoagland. I did...he sent the photographs off. Hoagland, from what I understand, never did contact Jim back...but about six months later, Hoagland SUDDENLY discovered the alleged photographs on the moon, and he never did mention Jim..."

Hoagland has also claimed to be the first person to write a thesis speculating about a possible ocean on
Europa. Here's an excerpt from the transcript of Hoagland's December 4, 1997 appearance on Coast to Coast Am.

ART BELL: "Richard, you are, I believe, originally noted for your investigation into the monuments of Mars, and then, following that, uh, artifacts that you have shown on the moon."

RICHARD HOAGLAND: "Well actually, even before that, back in the 1980's, I was looking very hard at a little moon of Jupiter called Europa, and when I was covering the Voyager story out at JPL in the Summer of 1979, actually the spring of 1979 and the Winter of 1980, we flew this extraordinary spacecraft, NASA did, by Jupiter for the first time and encountered the four moons, you know, Io, Ganymede, Europa, Callisto, and Jupiter itself, and it was as part of that observation that I began work on essentially what turned out to be the first scientific paper, which ultimately appeared in Star and Sky Magazine in the beginning of 1980, which was a prognostication, pulling all the data together, that there might be a global ocean under the ice cover that Voyager had revealed on Europa, and that in that global ocean there actually might be some extant living life forms. Well, they used to say that if you wait long enough sometimes things come around. Well, this last year, with the Gallileo Mission, in orbit around Jupiter, some 17 years after that set of predictions, it turns out that probably we are correct."

[It should noted that Hoagland continues to advertise himself as the "originator" of the Europa Proposal. -- ED.]

After hearing Hoagland take credit for this, a mathematician by the name of Ralph Greenberg was compelled to fax Art Bell in protest, citing numerous scientists who wrote about a possible ocean on Europa before Hoagland. This can be read here. Greenberg also wrote of Hoagland's professional assault against a scientist by the name of of Steven Squyres:

"During 1996 and 1997, the subject of Richard Hoagland's January, 1980 article about Europa was mentioned rather frequently on the Art Bell Show. Once it took an extremely ugly turn when, one night, Hoagland accused a scientist named Steven Squyres of taking false credit because he failed to mention Hoagland's article in a lecture about life on Europa. Anyone who missed that can read something about it here"

Another accusation levied against Hoagland came from Richard Motzer of Scottsdale, AZ in March of '99. Here is an article he wrote, originally published here:

"The pictures on Richard Hoagland's 'Enterprise Mission' website of ABYDOS are Ruth & Harry Hover's...not Richard Hoagland's. The clear one is my own graphic clean-up of the Hover's second photo. Here is what happened: "The Hovers took two photos at ABYDOS, one of which shows the ceiling and pillars, plus the panel. It has good focus, and exposure, but is taken some distance back.

"The second picture is a close-up with good focus & exposure but she moved the camera up and to the right, causing a ghost-like shadow. They asked me if I could remove this flaw, and I said I could, using the good picture as a reference.
"Now, the next part is very important. I made several mistakes by removing icons from this photo. It was a judgement call on my part, and the ABYDOS site caught this right away. They thought I had created a HOAX but that was certainly not the case...it was just an 'overclean-up' of a legitimate photo.

"A well-known UFO researcher posted these photos on the internet without permisson from either of us quite some time ago. We had forgoten this until the FOX special. After the show, I went to Richard Hoagland's 'Enterprise Mission' website and I was stunned to find our picture there. Mr. Hoagland has been caught in a big one this time."
zzz
pi_73976889
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:56 schreef Dragorius het volgende:
Je kent me toch, ik ben volgens sommigen een verstokte skeptic

Nee serieus, er zal ongetwijfeld "out there" (het universum) nog iets anders zijn, maar hoe/wat...geen idee. Eencelligen zijn ook al buitenaards als ze op een andere planeet leven.


Het zou weer typisch menselijke pretentie zijn om te denken dat wij de enige "intelligentie" zijn ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:01:49 #31
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73976904
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:58 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zou wel erg tof zijn als ze die ruins gaan aankondigen overigens.
[..]


Ik heb tijdens de verkiezingen van Obama, The Hyper-Dimensional Election of Barack Obama and 2012 zitten kijken.
Verbijsterend, en interessant.
Hoagland stelde toen, a.d.h.v. een aantal wiskundige berekeningen (zie het als een TimeWave) dat Obama, een vergelijkbare president zou zijn als J.F.K.
Mocht dit echt gebeuren... of zou Obama toch vermoord worden? Hoe dan ook, krijgt Hoagland in zo'n situatie meer dan gelijk.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:03:42 #32
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73976967
Wel meer mensen hebben de vergelijking Obama <-> Kennedy getrokken hoor, da's niet zo bijzonder.
zzz
pi_73976975
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]



Het zou weer typisch menselijke pretentie zijn om te denken dat wij de enige "intelligentie" zijn ...
Dat ligt eraan, voor hetzelfde geld is het een puur energetische entiteit, met een collectieve "intelligentie" .

Ik laat me wel verassen
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:04:08 #34
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73976987
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:59 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hoagland, ook zo'n dubieus figuur.

Wat dingen die notabene de ufo-people zelf over 'm zeggen :
http://www.ufowatchdog.com/hoagie.html
[..]


ufowatchdog wordt niet echt serieus genomen en de ronde gaat dat het een dis-info website is.
Ze gaan grondig te werk, maar zo goed als 'iedereen' staat op de site als 'hoax' genoteerd, en de mensen die zij als 'oprecht' beschouwen, zijn vaak juist weer wel dubieus.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:05:08 #35
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73977020
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef _Led_ het volgende:
Wel meer mensen hebben de vergelijking Obama <-> Kennedy getrokken hoor, da's niet zo bijzonder.
Die vergelijking opzich lijkt me ook niet het spannende aan het verhaal.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73977188
Waarschijnlijk de vergelijking dat Obama de eerstvolgende president is die serieus met de maan bezig gaat?

http://atomicnewsreview.o(...)n-found-on-the-moon/
quote:
The former manager of the Data and Photo Control Department at NASA’s Lunar Receiving Laboratory during the manned Apollo Lunar Program, Ken Johnston, has released quite a number of sensational statements recently in the USA. The specialist said that U.S. astronauts found ancient ruins of artificial origin and a previously unknown technology to control gravitation when then landed on the Moon. Astronauts took pictures of the objects that they found, but NASA ordered Johnston to destroy the images. Johnston did not follow the order. He said that the U.S. government had been keeping this information a secret for 40 years.
quote:
Russia says the base will be built to develop the industrial production of helium-3. U.S. specialists prefer not to say anything specific on the matter. To crown it all, China launched its first satellite to the Moon on October 24. China also intends to launch a lunar base and an unmanned space probe to the Moon by 2010.

Non-radioactive isotope of helium, helium-3, is a powerful fuel for the nuclear synthesis. Only six tons of this fuel would provide enough energy to power a large European country for one year. The qualities of the gas (pollution-free and very high output) make many countries treat the perspective as seriously as possible. Germany, India and China conduct a number of research works to develop methods of helium-3 extraction.

Hoagland and Johnston also intend to prove that NASA virtually acts as another defense department of the United States, entitled to classify important technical and scientific information without the control of the U.S. Congress.
Helium 3 heb ik wel vaker naar voren zien komen. Wat ik dan ook altijd vreemd heb gevonden is dat er na een aantal missies met mensen op de maan, dit decennia lang gestopt is.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:11:12 #37
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73977192
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:04 schreef Ticker het volgende:

[..]

ufowatchdog wordt niet echt serieus genomen en de ronde gaat dat het een dis-info website is.
Ze gaan grondig te werk, maar zo goed als 'iedereen' staat op de site als 'hoax' genoteerd, en de mensen die zij als 'oprecht' beschouwen, zijn vaak juist weer wel dubieus.
Desalniettemin kloppen de uitspraken over Hoagland wel.
zzz
pi_73977219
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:11 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Desalniettemin kloppen de uitspraken over Hoagland wel.
Daar heb jij dan ook bewijs voor. Met dergelijk slap gezever kom je nergens.

Ik vraag me dan ook af wanneer jij op de maan bent geweest, en wanneer jij bij NASA werkte waar je toegang had tot geheime informatie om dergelijke taal te kunnen uiten.

[ Bericht 4% gewijzigd door mediaconsument op 23-10-2009 11:17:36 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73977393
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:12 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daar heb jij dan ook bewijs voor. Met dergelijk slap gezever kom je nergens.

Ik vraag me dan ook af wanneer jij op de maan bent geweest, en wanneer jij bij NASA werkte om dergelijke taal te kunnen uiten.
Ehm, zonder vervelend over te willen komen, dat kan ook gezegd worden van alle mensen die beweren dat er een hele beschaving op de maan zit. Die hebben ook alleen maar foto's van "anderen" en zijn er niet zelf geweest.

Dit is TRU, iedereen heeft zijn eigen mening over de onderwerpen, dat is inmiddels duidelijk toch?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73977438
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:11 schreef _Led_ het volgende:
Desalniettemin kloppen de uitspraken over Hoagland wel.
Dus geef je ook toe dat er glas-structuren op de maan staan, maar dat de foto's origineel niet van Hoagland komen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:19:38 #41
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73977449
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:12 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daar heb jij dan ook bewijs voor. Met dergelijk slap gezever kom je nergens.
Da's allemaal lgemeen bekend hoor

http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_C._Hoagland
quote:
Life on Europa

Hoagland claims the theory concerning the presence of oceans, and possibly life, under the surface of Jupiter's moon Europa, originated in an article he published in the January 1980 issue of Star & Sky magazine,[43]. This claim is disputed by Ralph Greenberg, a professor of Mathematics at the University of Washington, who asserts that such theories were widely known in the 1970s, pointing out that Isaac Asimov, for example, promoted them in his 1979 book Extraterrestrial Civilizations.[44] Hoagland himself references the work of "Cassen, Peale, and Reynolds" in the article.[45] Their computer modeling work looked at the possibility that tidal heating could maintain an ocean beneath the icy surface.[46] Other work on the subject, including speculation concerning life, had been published throughout the 1970s, going as far back as 1971.[citation needed]
Meer nodig ? Je zegt het maar hoor.
Oh wacht, dit is natuurlijk allemaal een conspiracy
zzz
pi_73977450
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:17 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ehm, zonder vervelend over te willen komen, dat kan ook gezegd worden van alle mensen die beweren dat er een hele beschaving op de maan zit. Die hebben ook alleen maar foto's van "anderen" en zijn er niet zelf geweest.

Dit is TRU, iedereen heeft zijn eigen mening over de onderwerpen, dat is inmiddels duidelijk toch?
Ik zou dergelijke kritiek naar Hoagland zelf sturen, in plaats van hem achter zijn rug om af te zeiken.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73977493
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:19 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik zou dergelijke kritiek naar Hoagland zelf sturen, in plaats van hem achter zijn rug om af te zeiken.
Kom op zeg, en als wetenschappers worden afgezeken door mensen die maanlandingen een hoax noemen is het wel goed?

Beetje meten met twee maten

Kan er zelf geen oordeel over geven, ken de betrokkenen allemaal niet, mijn mening is duidelijk, ik hoop op meer maar heb nog geen enkel bewijs gezien zelf.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:20:53 #44
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73977497
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:11 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Desalniettemin kloppen de uitspraken over Hoagland wel.
Ja hij 'steelt' graag de show, zoals ik begrijp.
En zo nu en dan wat extra sensatie zoals NAZI verwijzingen zijn inderdaad aan hem toe te verdelen.
Maar om nou te zeggen dat hij totale onzin verkoopt, nee ik zou hem zeker niet als hoaxer neer willen zetten.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:21:32 #45
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73977520
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dus geef je ook toe dat er glas-structuren op de maan staan, maar dat de foto's origineel niet van Hoagland komen
Nee ?
Ik zeg dat de uitspraken over Hoagland kloppen, niet dat de uitspraken van Hoagland kloppen.
zzz
pi_73977558
Ik ben benieuwd.
pi_73977563
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:19 schreef _Led_ het volgende:

[..]


[..]

Meer nodig ? Je zegt het maar hoor.
Oh wacht, dit is natuurlijk allemaal een conspiracy.
Als je zo omgaat met informatie van iemand die hier zijn leven lang research naar heeft gedaan, hoe zouden mensen dan met jouw mening om moeten gaan?

Mijn tip blijft dus hetzelfde: Stel je wat nederiger op, en doe niet alsof je zoveel weet van dit soort onderwerpen dat je mag zeggen dat het allemaal onzin is. We zijn hier met zijn allen aan het gissen. Niemand weet wat er aan de hand is.

Dus nogmaals de vraag: Ben jij op de maan geweest? Of heb jij bij NASA gewerkt?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:23:34 #48
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73977593
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:22 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als je zo omgaat met informatie van iemand die hier zijn leven lang research naar heeft gedaan, hoe zouden mensen dan met jouw mening om moeten gaan?

Mijn tip blijft dus hetzelfde: Stel je wat nederiger op, en doe niet alsof je zoveel weet van dit soort onderwerpen dat je mag zeggen dat het allemaal onzin is. We zijn hier met zijn allen aan het gissen. Niemand weet wat er aan de hand is.

Dus nogmaals de vraag: Ben jij op de maan geweest? Of heb jij bij NASA gewerkt?
Nee, Hoagland ook niet dus mail die even dat hij geen uitspraken mag doen van jou !
zzz
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:23:40 #49
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73977596
Ik zou Hoagland een beetje zoals Randi willen vergelijken.
Beide hebben ze een punt, beide zijn ze ietswat doorgeslagen in het aantonen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73977603
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:20 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ja hij 'steelt' graag de show, zoals ik begrijp.
En zo nu en dan wat extra sensatie zoals NAZI verwijzingen zijn inderdaad aan hem toe te verdelen.
Maar om nou te zeggen dat hij totale onzin verkoopt, nee ik zou hem zeker niet als hoaxer neer willen zetten.
Dat klinkt als een mening van iemand die wat meer van hem gelezen heeft.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:25:08 #51
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73977640
Heb ik hem ergens als hoaxer neergezet zonder dat ik er erg in had ?
Volgens mij noemde ik hem enkel een dubieus figuur.
zzz
pi_73977684
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:23 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nee, Hoagland ook niet dus mail die even dat hij geen uitspraken mag doen van jou !
Het is wel erg makkelijk om zo over iemand te praten, of niet?

Hoagland probeert daarbij juist wat duidelijkheid te krijgen van NASA, een nobel doel. Daarom mag hij hier ook uitspraken over doen, omdat hij degelijk onderzoek uitvoert. Hij gebruikt dan ook niet de methoden die jij graag gebruikt, oftewel ridiculiseren tot op het bot.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73977715
< edit > laat maar
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:28:13 #54
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73977742
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:26 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het is wel erg makkelijk om zo over iemand te praten, of niet?

Hoagland probeert daarbij juist wat duidelijkheid te krijgen van NASA, een nobel doel. Daarom mag hij hier ook uitspraken over doen, omdat hij degelijk onderzoek uitvoert. Hij gebruikt dan ook niet de methoden die jij graag gebruikt.
En ik heb na onderzoek om wat duidelijkheid te krijgen over Hoagland vastgesteld dat ie graag met de eer strijkt van zaken die andere mensen hebben ontdekt, een nobel doel.
Daarom mag ik daar uitspraken over doen, omdat ik degelijk onderzoek uitvoer.

Jij daarentegen bent gewoon bezig met een enorme kruistocht - het maakt niet uit wat ik zeg, je gaat er gewoon zonder te lezen tegenin
zzz
pi_73977833
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En ik heb na onderzoek om wat duidelijkheid te krijgen over Hoagland vastgesteld dat ie graag met de eer strijkt van zaken die andere mensen hebben ontdekt, een nobel doel.
Daarom mag ik daar uitspraken over doen, omdat ik degelijk onderzoek uitvoer.

Jij daarentegen bent gewoon bezig met een enorme kruistocht - het maakt niet uit wat ik zeg, je gaat er gewoon zonder te lezen tegenin
Je geeft dan ook zoveel informatie. Bedankt daarvoor.

Ga er verder ook niet meer over door.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:33:11 #56
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73977906
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:31 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je geeft dan ook zoveel informatie. Bedankt daarvoor.
Ja, dat deed ik inderdaad.
Onder andere hier : We hebben er weer één! Disclosure voor het eind van het jaar
en hier : We hebben er weer één! Disclosure voor het eind van het jaar

Dus wat is jouw probleem nou eigenlijk ?
Waarom sla je op tilt als ik zeg dat Hoagland een dubieus figuur is ?
Ticker ziet de nuance wel volgens mij, waarom jij niet ?
zzz
pi_73977938
Is die Hoagland nou wel of niet echt "van NASA" geweest?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73978013
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef _Led_ het volgende:
En ik heb na onderzoek om wat duidelijkheid te krijgen over Hoagland vastgesteld dat ie graag met de eer strijkt van zaken die andere mensen hebben ontdekt, een nobel doel.
Jaja glasstructuren op de maan
Je geeft het weeral toe ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:39:44 #59
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73978146
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Jaja glasstructuren op de maan
Je geeft het weeral toe ...
Doe nou eens niet zo kinderachtig joh.
Moet ik het uitspellen ?
"met zaken die andere mensen hebben ontdekt zoals foto's waarvan sommigen denken dat er structuren op zouden staan".

Ik geef enkel mijn mening over Hoagland zelf, niet over zijn uitspraken.
Ik schat je niet erg hoog in maar volgens mij heb je dit eigenlijk toch wel door.
zzz
pi_73978171
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:33 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ja, dat deed ik inderdaad.
Onder andere hier : We hebben er weer één! Disclosure voor het eind van het jaar
en hier : We hebben er weer één! Disclosure voor het eind van het jaar

Dus wat is jouw probleem nou eigenlijk ?
Waarom sla je op tilt als ik zeg dat Hoagland een dubieus figuur is ?
Ticker ziet de nuance wel volgens mij, waarom jij niet ?
Ik zie de nuance die ticker bedoelt ook, echter aan de hand van een wikipedia verhaal en een mening van een site die ook als dubieus te boek zou staan, kan ik niet de conclusie trekken dat je al zijn informatie links moet laten liggen.

Het is dan ook wederom je houding waarom ik op duidelijk reageer, het onderwerp is niet belangrijk, de personen die er wat over zeggen wel. Dat vind ik dan ook erg jammer, omdat het onderwerp hierdoor ondergesneeuwd raakt.

Je kunt namelijk ook met informatie komen die iets toevoegd aan het topic, oftewel zaken die met dit onderwerp te maken hebben, om hier een beeld over te krijgen. Die vroegtijdige conclusies of iemand nou wel of niet dubieus is, zorgen er dan ook alleen voor dat je het onderwerp uit het oog verliest.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:41:15 #61
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73978191
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:33 schreef Dragorius het volgende:
Is die Hoagland nou wel of niet echt "van NASA" geweest?
Nee. Hij beweerde contacten bij Nasa te hebben die hem zaken toespelen, ook al heeft ie vragen daarover later weer proberen te ontwijken.
zzz
pi_73978219
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:41 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nee. Hij beweerde contacten bij Nasa te hebben die hem zaken toespelen, ook al heeft ie vragen daarover later weer proberen te ontwijken.
Ah, dus het is een geval "ik heb van horen zeggen dat, maar ik zeg niet wie het is" .... Jammer.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:42:51 #63
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73978242
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:40 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik zie de nuance die ticker bedoelt ook, echter aan de hand van een wikipedia verhaal en een mening van een site die ook als dubieus te boek zou staan, kan ik niet de conclusie trekken dat je al zijn informatie links moet laten liggen.

Het is dan ook wederom je houding waarom ik op duidelijk reageer, het onderwerp is niet belangrijk, de personen die er wat over zeggen wel. Dat vind ik dan ook erg jammer, omdat het onderwerp hierdoor ondergesneeuwd raakt.

Je kunt namelijk ook met informatie komen die iets toevoegd aan het topic, oftewel zaken die met dit onderwerp te maken hebben, om hier een beeld over te krijgen. Die vroegtijdige conclusies of iemand nou wel of niet dubieus is, zorgen er dan ook alleen voor dat je het onderwerp uit het oog verliest.
Of iemand wel of niet dubieus is is vrij relevant, en met die opmerking (en links) open ik voor mensen die dat misschien niet wisten de mogelijkheid om daar zelf onderzoek naar te doen en zo hun eigen mening te vormen.

Je moet je gewoon niet zo aanstellen, je sloeg gewoon weer op tilt terwijl het nergens voor nodig was.
zzz
pi_73978294
Sowieso is het in dit soort verhalen moeilijk om te bepalen wie/wat wel of niet dubieus is

Niemand van ons is op de maan geweest, op de plekken waar het over gaat, dus het zal voor ons altijd speculatie zijn hier.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73978344
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:42 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Of iemand wel of niet dubieus is is vrij relevant, en met die opmerking (en links) open ik voor mensen die dat misschien niet wisten de mogelijkheid om daar zelf onderzoek naar te doen en zo hun eigen mening te vormen.

Je moet je gewoon niet zo aanstellen, je sloeg gewoon weer op tilt terwijl het nergens voor nodig was.
Dat maak jij ervan, op tilt springen is mijns inziens dan ook wat anders dan wat duidelijk aangeven, misschien dat jij hier last van hebt? Als jij Hoagland dubieus vind omdat hij graag de credit neemt voor andermans uitspraken, waarom neem jij de uitspraken dan niet serieus?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:47:41 #66
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73978402
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:44 schreef Dragorius het volgende:
Sowieso is het in dit soort verhalen moeilijk om te bepalen wie/wat wel of niet dubieus is
Als iemand bij hoog en laag beweert dat hij de bedenker is van een bepaald idee, terwijl een prof van de uni zegt dat dat daarvoor al lang bekend was, en het valt ook daarvoor in boeken terug te vinden...
Dan is het voor mij vrij makkelijk bepaald - maar jij mag er natuurlijk het jouwe van denken.
zzz
pi_73978419
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:47 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Als iemand bij hoog en laag beweert dat hij de bedenker is van een bepaald idee, terwijl een prof van de uni zegt dat dat daarvoor al lang bekend was, en het valt ook daarvoor in boeken terug te vinden...
Dan is het voor mij vrij makkelijk bepaald - maar jij mag er natuurlijk het jouwe van denken.
Ik doelde meer op de originele bronnen die beweren dat. ...

Iemand die met de eer gaat strijken van een ander (al dan niet bewezen waar qua inhoud) is sowieso nauwelijks serieus te nemen. Dan weet je al dat zijn/haar motieven verkeerd zijn.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:49:01 #68
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73978426
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:46 schreef mediaconsument het volgende:
Als jij Hoagland dubieus vind omdat hij graag de credit neemt voor andermans uitspraken, waarom neem jij de uitspraken dan niet serieus?
Omdat dat toch 2 compleet verschillende dingen zijn ?
Dat iemand ideeen steelt van iemand anders verleent toch niet direct validiteit aan die ideeen ?
Je kan op school spieken, maar dat wil niet zeggen dat je buurman per se het goede antwoord heeft.
zzz
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:49:22 #69
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73978439
Hoagland claims that he served as a curator of astronomy & space science[14] at the Springfield Science Museum, located at The Quadrangle in Springfield, Massachusetts, and claims that he was a consultant to CBS News during the Apollo program.[3] Walter Cronkite has since called Hoagland's views "hocus pocus nonsense

Tevens heeft ie in het begin van zijn tijd sowieso in de NASA archieven mogen kijken:

quote:
Op de laatste dag van zijn bezoek moesten beschaamde NASA-employees aan Hoagland bekennen dat juist de meest duidelijke foto van the Castle en omgeving de afgelopen nacht op onverklaarbare wijze uit de database was verdwenen. Blijkbaar was er iemand in de hogere NASA-regionen geschrokken van hetgeen Hoagland op de foto had ontdekt. Hoagland heeft de foto wel in zijn eigen verzameling, maar voor wetenschappelijk onderzoek door anderen moet een dergelijke foto in de database van NASA zitten, zodat eventueel geknoei kan worden uitgesloten en dat is dus niet meer het geval. De vraag is echter wie er nu werkelijk met de foto’s knoeit?

Je zou zeggen, als NASA niet wil dat deze foto’s te bestellen zijn, dan hadden ze de kleine zwarte afbeelding met dat framenummer gewoon weggelaten uit de catalogus. Maar er blijken bij NASA mensen te werken die weten wat de politiek van het kader van NASA is en het daar niet mee eens zijn. Er zijn meerdere zaken die vermoedelijk expres heimelijk verborgen zijn, maar door onderzoekers wel zijn te vinden, soms via een boodschap van een onbekende (NASA-insider?) die exact weet waar te kijken en die graag zou willen dat de waarheid aan het licht komt. NASA-bazen geven de opdrachten en die worden meestal door het personeel zonder morren uitgevoerd, maar niet altijd. En zo staan er in de catalogus zwarte foto’s waarvan de NASA-bazen wellicht niet weten wat er achter schuilgaat.

Zo ontmoette Hoagland in 1995 Ken Johnston. Johnston had in de jaren ’60 voor NASA gewerkt en ging eind jaren ’60 werken voor de Brown and Root Corporation en de Northrop Corporation in het Lunar Receiving Laboratory. Dit laboratorium had onder andere als taak de foto’s die van de Apollo-missies kwamen te ontwikkelen en in een database op te slaan. Johnston had later, toen hij allang niet meer voor die werkgever werkte, interesse gekregen in wat Hoagland meende ontdekt te hebben en nam in 1995 contact met hem op om zodoende Hoagland in de gelegenheid te stellen zijn originele, eerste generatie foto’s van de maan te bekijken. Maar hoe kwam Johnston aan die foto’s?
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/DarkMission3.htm
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73978463
Ja maar goed, dat maakt hem verre van een medewerker
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73978575
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:49 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Omdat dat toch 2 compleet verschillende dingen zijn ?
Dat iemand ideeen steelt van iemand anders verleent toch niet direct validiteit aan die ideeen ?
Dat niet direct inderdaad, het geeft dan ook aan dat de persoon die de uitspraak doet niet belangrijk is. Ik neem namelijk aan dat de mensen van wie hij de credit steelt, niet dubieus waren, en wisten waar ze over spraken.

Dat verhaal van de ruines op de maan is dan ook erg belangrijk voor dit topic volgens mij, en dat is al via meerdere bronnen aan bod gekomen.

Je kunt dan ook geen conclusie trekken als je niet naar meerdere bronnen hebt gekeken. Het verhaal van Hoagland over de helium-3 winning op de maan, is dan ook een term die met google redelijk wat hits opleverd vanuit veel verschillende bronnen.

Oftewel hij zegt het, jammer dat hij een dubieus figuur is, het onderwerp krijgt er wel meer invulling mee, ik ben dan ook benieuwd wat andere mensen hierover te zeggen hebben.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:55:09 #72
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73978632
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:53 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat niet direct inderdaad, het geeft dan ook aan dat de persoon die de uitspraak doet niet belangrijk is. Ik neem namelijk aan dat de mensen van wie hij de credit steelt, niet dubieus waren, en wisten waar ze over spraken.

Dat verhaal van de ruines op de maan is dan ook erg belangrijk voor dit topic volgens mij, en dat is al via meerdere bronnen aan bod gekomen.

Je kunt dan ook geen conclusie trekken als je niet naar meerdere bronnen hebt gekeken. Het verhaal van Hoagland over de helium-3 winning op de maan, is dan ook een term die met google redelijk wat hits opleverd vanuit veel verschillende bronnen.

Oftewel hij zegt het, jammer dat hij een dubieus figuur is, het onderwerp krijgt er wel meer invulling mee, ik ben dan ook benieuwd wat andere mensen hierover te zeggen hebben.
Nou vooruit, excuses aanvaard.
zzz
pi_73979197
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:48 schreef Dragorius het volgende:
Iemand die met de eer gaat strijken van een ander (al dan niet bewezen waar qua inhoud) is sowieso nauwelijks serieus te nemen. Dan weet je al dat zijn/haar motieven verkeerd zijn.
Ach zo zijn er zovelen ... dan denk ik bijv nog maar aan Edison en Tesla, of ...
quote:
Edison did not invent the light bulb. Joseph Swan was installing them in homes and landmarks in England years before Edison got his light bulb patented and working. Edison was buying out other people’s patents and when Swan eventually sued Edison and won, Edison had to take him in as a partner in Edison’s British company.
Maar dit gaat off-topic ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_73979442
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:55 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nou vooruit, excuses aanvaard.


Helium-3 is wel weer enigszins ontopic overigens. Het mag van mij part eigenlijk wel een eigen topic krijgen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Helium-3
http://www.lpi.usra.edu/meetings/roundtable2004/pdf/6044.pdf
http://www.direct.ca/trinity/helium3.htm
quote:
Moon can be mined for abundant Helium-3 to be used in Fusion Reactors on Earth and Space.

The United States and International Space Agencies will be going to the moon with Purpose!

The current value of pure gold (Au), at today's price is $15,500 per kilogram.

Helium-3 (He3) a rare particle on Earth but abundant on the Moons lunar surface (He3 is required for a fusion reactant - safe nuclear energy) has an energy value in today's dollars is $5.7 million per kilogram when compared to the value and energy potential of oil.

On January 14, 2004 U.S. President Bush announced a new vision for NASA that incorporated a human return to the Moon by 2020, follow-on exploration of Mars and other destinations.

A recent meeting of some 200 scientists from 17 countries expects "lunar landers cooperating into an international lunar robotic village before 2014", evolving technologies for human-tended missions that prepare the ground for an "effective, affordable human lunar exploration and permanent presence by 2024."
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:27:03 #75
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73979667
Wel fijn dat je iedereen telkens vertelt wat van jou wel en niet mag, dan weten we tenminste waar we aan toe zijn
zzz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')