Oo, maar dan. Ik ben nou Arabasi recepten aan het zoeken op internet. Yarin yapacam. Bakalim, becerebilecem miquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ken maar 1 Adanali en die is alleen
vraag hulp van je moeder waar het niet luktquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oo, maar dan. Ik ben nou Arabasi recepten aan het zoeken op internet. Yarin yapacam. Bakalim, becerebilecem mi
ik zei het omdat ik er vanuit ga dat ze meer kookervaring heeftquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:59 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder heeft het nog nooit gemaakt en weet zelf ook niet hoe het moet
Adana kebabi eten bij Bortecinem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
spannend, wat doen fokkers op een fokmeet?
paar dagen geleden zei ik precies hetzelfdequote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:40 schreef Ayca het volgende:
ik doe overal yoghurt op, echt overal (soep, brood, rijst enz...)
Is in principe hetzelfde als een tavuk corbasi, alleen dan iets heter en dan met hamur erbij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oo, maar dan. Ik ben nou Arabasi recepten aan het zoeken op internet. Yarin yapacam. Bakalim, becerebilecem mi
Veel plezierquote:
Heb je het uiteindelijk zelf gemaakt of met je moeder?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
Pogoca![]()
Cig kofte![]()
Ik heb vandaag trouwens Arabasi corbasi gemaakt. Best goed gelukt voor een eerste keer, alleen het deeg was niet echt gelukt
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |