Dumpen. Godverrrrr zeg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:08 schreef Flabbelaar het volgende:
Oh, ik vergeet nog wat: mijn vriend heeft ook rare eetgewoontes!!!
Hij doet mayonaise door de sperziebonen..![]()
Gelukkig ben ik al 84quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:13 schreef error_404 het volgende:
Zal je tandarts tof vinden; citroenzuur lost je tandglazuur op.
Vroeg aan een kunstgebitje.
Verder dan knolletjes met satesaus kom ik niet; dat moest ik vroeger eten van mijn moeder. Mijn broer en ik hadden ontdekt dat met genoeg satesaus je die zooi niet meer proeft.
Met andere woorden...je doet overal iets op met kaas?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:14 schreef Crutch het volgende:
Ik doe:
Chocoladepasta op mijn pindakaas;
Kaas op mijn pindakaas;
Kaas op mijn appelstroop;
Jam op zowel mijn kaas als pindakaas.
Dat verklaart je gebit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:15 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik al 84![]()
Haha, dat klinkt echt ranzig!
Ik ging vroeger op de basisschool in de pauze altijd een soepje halen...en dan klutste ik niet door, neen, ik haalde de poeder naar boven met mijn lepel en ging dat opeten.....Wat ik over hield was een waterig soepje...
Jij kunt ook nooit OT gaan hè?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:16 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Dat verklaart je gebit.
Man o man, zelfs een paard...
OTquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:17 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Jij kunt ook nooit OT gaan hè?Of eet je paard?
Dat valt niet onder raar, dat doet half Nederland...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:14 schreef Crutch het volgende:
Ik doe:
Chocoladepasta op mijn pindakaas;
Kaas op mijn pindakaas;
Kaas op mijn appelstroop;
Jam op zowel mijn kaas als pindakaas.
Doe mij maar alleen die sambal!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:20 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat valt niet onder raar, dat doet half Nederland...
Pindakaas met sambal
Lol, nu je het zegt idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:16 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Met andere woorden...je doet overal iets op met kaas?![]()
Ik kende wel pindakaas met hagelslag...
Maar die zijn ook kei lekker om zo te etenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:12 schreef rainbowinajar het volgende:
Ik eet soms wel eens zo'n boullionblokje voor in de soep. (':
Het schijnt dan naar friet te smaken (of patat...om een patat/frietdiscussie te voorkomen).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:24 schreef Crapbag het volgende:
[..]
Oh en ik eet ook wel eens spercieboontjes met mayo, is niks gadvers aan![]()
Van die sausmix zakjes met dat poeder waar je een beetje water bij hoort te gieten van Knorr of weet ik veel wat is ook erg lekker. (':quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:24 schreef Crapbag het volgende:
[..]
Maar die zijn ook kei lekker om zo te eten![]()
Lepeltje mosterd (pittige)
Chocopasta met kaas op brood
Oh en ik eet ook wel eens spercieboontjes met mayo, is niks gadvers aan![]()
En een rijstwafel met ketchup of tomatenpuree en plakje ham en kaas, dan even in de magnetron dat de kaas een beetje smelt (tomatenpuree zonder ergens doorheen te doen, dus zo uit het potje is ook)
Idd! Ben ik toch niet de enigequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:28 schreef rainbowinajar het volgende:
[..]
Van die sausmix zakjes met dat poeder waar je een beetje water bij hoort te gieten van Knorr of weet ik veel wat is ook erg lekker. (':
Cola? Door je tomatensoep? Zodat het gaat borrelen..?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:41 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik gooi cola door mijn tomatensoep. En jus vries ik in en dat eet ik dan op. En ik doe ook weleens een blokje boter door de hagelslag en dan eet ik dat zo op.
Vroeger kon je in de betere supermarkt nog van die Surinaamse pindakaas kopen, waar al sambal doorheen zatquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:21 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Doe mij maar alleen die sambal!!!![]()
Maar..misschien is het wel lekker om eens te proberen..
Gewoon cola in de tomatensoep. Ik heb het een keer in de groentesoep gegooid maar dat was niet lekker. Cola in tomatensoep.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:43 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Cola? Door je tomatensoep? Zodat het gaat borrelen..?![]()
Ik kan me niet voorstellen dat het lekker is..
Mijn vriend gooide wel eens cola door de bietjes, in plaats van azijn(per ongeluk)
Ja gatver! Dat hoor ik vaker. Kan me niet voorstellen dat dat lekker isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:14 schreef MassimO het volgende:
Ik eet wel eens een zoute haring met slagroom.
Hmm dat dan ook weer niet (vind ik dan)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:27 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Het schijnt dan naar friet te smaken (of patat...om een patat/frietdiscussie te voorkomen).
Nee hoor, doe ik ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:24 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Das dubbel choco...is dat niet een beetje overthetop?
En ditquote:
Komt veel voor...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:22 schreef Trollface. het volgende:
Ham+kaas+curry
Een vriend van mij eet appelmoes gemixt met curry
Echt waar? Ik ken echt niemand die dat eetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee hoor, doe ik ook
[..]
En dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |