Fout. Ik eet niet de hele dag en ben geen dikzakquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een dikzak die niet de hele dag eet. Hmmm.
Jawel, maar ze hebben het zelf niet door.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:16 schreef Ayca het volgende:
Ach als die meisjes het zelf willen is er niets slechts aan...
Er zit geen "nee" in verkrachting.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:16 schreef Ayca het volgende:
Ach als die meisjes het zelf willen is er niets slechts aan...
Wut? Ik volg je niet meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel, maar ze hebben het zelf niet door.
Sen anlama. Was een reactie op Ayca. Zij vindt het niet slecht als de meisjes het zelf willen, daarom zei ik jawel, maar die meisjes hebben het zelf niet door. Als mijn dochter iemand wil, zeg ik toch ook niet ga je gang, het is niet slecht omdat je het zelf wil kizimquote:
Ik denk dat ze bedoeld, dat ze het niet door hebben dat het fout is..quote:
hier ga ik niet op inquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoeld, dat ze het niet door hebben dat het fout is..
maar waarom zou het nou fout zijn?
Ja, okay. Bij 'ons' zit het net wat anders. Ligt maar net aan de opvoeding.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sen anlama. Was een reactie op Ayca. Zij vindt het niet slecht als de meisjes het zelf willen, daarom zei ik jawel, maar die meisjes hebben het zelf niet door. Als mijn dochter iemand wil, zeg ik toch ook niet ga je gang, het is niet slecht omdat je het zelf wil kizim
Ze zijn verstaanbaar.quote:
whehe die hele zin sloeg nergens opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:29 schreef zarGon het volgende:
Wejjooooow. Kijk hoe je over mij denkt, eh.
Ik ben netjes opgevoed hoor.
Deze zin wordt wel vaak gebruikt hier de laatste tijd.quote:volgens mij krijgen jullie een verkeerd beeld van mij
We worden gewoon verkeerd begrepenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Deze zin wordt wel vaak gebruikt hier de laatste tijd.
Ik ben het met je eens hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:33 schreef Ayca het volgende:
Ander onderwerp graag, volgens mij krijgen jullie een verkeerd beeld van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |