JAAAAquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Daar ben ik mee eens. Ik post anders mijn voeten wel
je weet dat ik op tenen wachtte he ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ] mijn voeten.
Voeten horen gewoon in sokken of schoenen!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je weet dat ik op tenen wachtte he ?
Rechte vorm?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ach, je weet nu wel wat voor'n vorm mijn teen heeft (ongeveer dan, hé
)
Valt wel mee, ik draag 38quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Rechte vorm?
Je hebt kleine voeten he?
Lijkt volgens mij klein doordat je broek ook zwart is, gaat in elkaar opquote:
Ja, ik denk ook daardoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lijkt volgens mij klein doordat je broek ook zwart is, gaat in elkaar op
Ik en bruiloften gaan niet echt samenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sen niye gitmedin?
waren het geen bekenden van je?
Ten eerste, het valt meestal op een vrijdag, zaterdag of zondag (voetbal!). Ten tweede te veel luide muziek, ik krijg er alleen maar koppijn vanquote:
Inderdaad, dat ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
bruiloften hier:
- als je naar de wc wil, stik je in de rook (meisjes stiekem roken)
- drinkende mannen
- lijkt net een ontmoetingsplaats voor jongeren
- jongens buiten
voetbal jij?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Ten eerste, het valt meestal op een vrijdag, zaterdag of zondag (voetbal!). Ten tweede te veel luide muziek, ik krijg er alleen maar koppijn van.
Wat vind jij ervan? Heb je er last van?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ook. Heel typisch voor Turkse bruiloften.
Nee, maar ik hou wel van voetballen <3. Enigste wat leuk is aan gymquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
voetbal jij?
De muziek vind ik nog een van de minder erge dingen, al heb ik de dag erna wel flinke koppijn. Als ik trouw, wil ik niet dat mijn bruiloft een ontmoetingsplaats is voor jongeren, kans voor meisjes om stiekem te roken op de wc, mannen drinken en meer van die dingen die je terugziet op een bruiloft.
Ik heb een hekel aan gym hahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou wel van voetballen <3. Enigste wat leuk is aan gym. Ik wilde wel op voetbal gaan, maar ik heb geen actie ondernomen. En nu ben ik 17
Ja, ik ben heel kritisch met allesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan? Heb je er last van?
Ik houd ook niet van dansenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel kritisch met alles(en het zijn smoesjes om niet te gaan, ik ben gewoon geen mens dat van dansen houdt
)
Oh, houd jij ook niet van dansen. Dan hebben we wat gemeen (meestal zijn Turkse meisjes gek op dansen, de meeste Turkse meisjes die ik dan ken. Doe mij maar voetbalquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van dansen, maar voor mij zijn het geen smoesjes, meestal ga ik wel mee. Jij trouwt, gaat je familie lekker drinken
Ja, er wordt veel gedanst op Turkse bruiloften hahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, houd jij ook niet van dansen. Dan hebben we wat gemeen (meestal zijn Turkse meisjes gek op dansen, de meeste Turkse meisjes die ik dan ken. Doe mij maar voetbal![]()
![]()
)
Maargoed, ik ga even Beyaz Show kijken met mijn ouders en daarna slapen. Welterusten alvast ^^!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |