krijg vaak dit soort liedjes te horen, vind het zelf niet mooiquote:
Jammer, ik ben altijd erg geinteresseerd in de neuzen van Turken (serieus)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
Haha nee dat gaat me toch iets te ver, tenen corrigeren. En neeee, ik laat geen foto zien van mijn neus
Hier een filmpje van een vrouw die Arabasi corbasi maakt. Het is een beetje vaag maar je hebt dan iig het idee over hoe het moet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:18 schreef Min-e het volgende:
Arabasi corbasi? Als jullie een link of een goed recept hebben, zal ik het ook eens proberen te maken.
Lijkt net een soort van tumor...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:29 schreef Julis het volgende:
Toen ik Turken neus intypte bij Google afbeeldingen kwam ik dit plaatje tegen [ afbeelding ] (man met langste neus) en het plaatje van zarGon (?)
Gaan jullie ook beoordelen net als in Yemekteyizquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier een filmpje van een vrouw die Arabasi corbasi maakt. Het is een beetje vaag maar je hebt dan iig het idee over hoe het moet.
En hier het recept. Succes
Wow.. dat is groot.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:29 schreef Julis het volgende:
Toen ik Turken neus intypte bij Google afbeeldingen kwam ik dit plaatje tegen [ afbeelding ] (man met langste neus) en het plaatje van zarGon (?)
Ik heb iig kromme tenenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wow.. dat is groot.
Neuzen + tenen van Turken zijn interessant.
Neuzen: mensen hebben altijd een beeld van Turken hun neus
Tenen: iemand zei ooit tegen mij dat Turken altijd lelijke tenen hebben
dat heb ik met veel dingen op de turkse tv, stiekem vind ik het leuk..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
Yemekteyiz![]()
Wat een kut programma! Maar toch kan ik het niet laten om ernaar te kijken
Ik ken genoeg turken met mooie neuzenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wow.. dat is groot.
Neuzen + tenen van Turken zijn interessant.
Neuzen: mensen hebben altijd een beeld van Turken hun neus
Tenen: iemand zei ooit tegen mij dat Turken altijd lelijke tenen hebben
dat is niet bijzonder, de meeste tenen zijnquote:
ik houd niet van voeten, maar ik kan het in de zomer nooit laten om de tenen van anderen te bestuderenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ken genoeg turken met mooie neuzen(dan noch, een aparte neus geeft je een karakter
) . En tenen, daar let ik eigenlijk niet op
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik houd niet van voeten, maar ik kan het in de zomer nooit laten om de tenen van anderen te bestuderen
Ik heb een hekel aan nagellak en ik denk dat het op je tenen ook gewoon nagellak heet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Tenen vallen bij mij pas op als die gene nagellak op heeft. (of heet dat teenlak
?)
Hihiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vindt dit mooi?
Ik vind het er niet uitzien
Ik houd niet van nagellak en al helemaal niet op tenen. Het is zo verzorgd, dat het er gewoon eng uitziet. Doe mij maar tenen waarvan de nagels netjes en kortgeknipt zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Hihi, het ziet eruit als een gepimpte voet. Voor de rest niets bijzonders aan, toch? Isch gewoon voet.
Daar ben ik mee eensquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik houd niet van nagellak en al helemaal niet op tenen. Het is zo verzorgd, dat het er gewoon eng uitziet. Doe mij maar tenen waarvan de nagels netjes en kortgeknipt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |