*kijkt naar vorige topictitel*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:20 schreef YPPY het volgende:
[..]
![]()
wat ben ik jaloers! J. als je dit lijst, rijd je even langs de mac?
Een tv heb ik al, dus niet zoveel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
*kijkt naar vorige topictitel*
Hmmmmmm. Wat is het je waard?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja best wel! Maar ik had Cookie Dough, dat scheeltquote:
herkenbaar!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Innepin dat is balen!
Oh mensen ik heb de vreteritis en weet niet hoe het komt. Heb al een kwart pompeon/appelcake op, 3 mini kitkat`s en een halve zak Jersey en nog ben ik aan het zoeken naar meer
Whahahaha!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Innepin dat is balen!
Oh mensen ik heb de vreteritis en weet niet hoe het komt. Heb al een kwart pompeon/appelcake op, 3 mini kitkat`s en een halve zak Jersey en nog ben ik aan het zoeken naar meer
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whahahaha!
F5-en in een gesloten topic is best suf...
*mompelt nog iets over chocolade pepernoten...
Moet ik die ook komen brengen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
*mompelt nog iets over chocolade pepernoten...
ik woon praktisch naast het park dus ver is het niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:17 schreef Brighteyes het volgende:Wat klinkt dat goed Rocka!
Sowieso dat dat al weer lukt, ik red het nu nog steeds niet, lang een stukje lopen met de draagdoek.
Los van dat het nog even niet mag van Oscar's fysio.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Moet ik die ook komen brengen?. Misschien moeten we dat even via PM regelen BE want ik denk dat er meegelezen wordt!
Ik heb het al wekenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Innepin dat is balen!
Bekkiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
nog esOmdat het zoveel lijkt op de eerste keer dat ie een kerstboom zag
[..]
ik woon praktisch naast het park dus ver is het niet.En ik heb echt meer last van de kinderwagen drukken dan hem dragen.
[ afbeelding ]
whehehehehquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef pinquit het volgende:
hier ook vreteritus! mebefat!dus: minder eten, meer sporten staat op t program
Nou...daar vul ik m`n holle kies nog niet mee hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef freecell het volgende:
Het zit in de lucht. Score hier: kop cup-a-soup, cracker en een mandarijn.
En dat terwijl ik al misselijk was
jij hebt je anders hier keurig ingehoudenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef pinquit het volgende:
Ik heb gisteren half geXco't en vandaag de houten vloer geboendquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef pinquit het volgende:
Om met mijn zoon te spreken: AAAAAAAAAAAAAI!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef pinquit het volgende:
[..]
whehehehehlikethatsevergonnawork
Ik was aan het wachten op het doorbreken van mijn menstruatie. Maar na anderhalve week spotting ben ik maar gewoon met de pil begonnen, in de hoop het vreten te stoppen. Maar nu op dag 3 merk ik nog niet veel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb het al weken. Ik heb er echt al een paar kilo bijgevroten
.
Hoe gaat het daarmee? Ben je op zich lekker bezig?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef Memmel het volgende:
Ik heb net een McFlurry op! Had lief voor me meegenomen![]()
Past niet helemaal in mijn dieet, maar goed.
Ik normaal ook niet, maar nu elke keer toch nog een hapje terwijl je weet dat je er beroerder van wordtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou...daar vul ik m`n holle kies nog niet mee hoor
ik heb het gevoel dat ik de hele middag heb gegeten, maar dat is idd helemaal niet zoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jij hebt je anders hier keurig ingehouden
dat kind van je daarentegen![]()
*zucht* okay dan... nog eentje dan... *zucht*
hahaha waar heeft ie het van?!
niet slaan, mijn kind wordt net zo dus troost je
Het cremelaagje van de Senseo van varkensvet!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
McFlurry is gemaakt van gemalen varkensbotten
THANKYOU!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
Puberaal klinkt dan ook wel weer grappig ergensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten op het doorbreken van mijn menstruatie. Maar na anderhalve week spotting ben ik maar gewoon met de pil begonnen, in de hoop het vreten te stoppen. Maar nu op dag 3 merk ik nog niet veel.
Ben wel benieuwd, voor het eerst na 6 jaar weer aan de hormonale anti-conceptie.Ik voel me heel puberaal op de een of andere manier.
Ik kan rond half 11 bij je zijn?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Is er ook iemand die in Veendam e.o. woont?
Ja op zich wel. Moet alleen weer even de flow vinden nu ik weer werk. Maar goed 10 kilo is 10 kilo, denk ik dan maar. Die zijn er al af.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe gaat het daarmee? Ben je op zich lekker bezig?
Het toeval wil dat ik vandaag ongesteld ben geworden. Maar ik denk niet dat pms al begint op het moment dat je pas 3 pillen van je strip hebt genomenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten op het doorbreken van mijn menstruatie. Maar na anderhalve week spotting ben ik maar gewoon met de pil begonnen, in de hoop het vreten te stoppen. Maar nu op dag 3 merk ik nog niet veel.
Ben wel benieuwd, voor het eerst na 6 jaar weer aan de hormonale anti-conceptie.Ik voel me heel puberaal op de een of andere manier.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, gwoon in de bippertKan niet fout gaan!!!
Ik heb ook het gevoel dat ik de hele middag heb gegeten!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik de hele middag heb gegeten, maar dat is idd helemaal niet zo![]()
en max whahah mja![]()
![]()
nah, dat waren Betty_sue en ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik de hele middag heb gegeten, maar dat is idd helemaal niet zo![]()
en max whahah mja![]()
![]()
Boeit niet, luizen uit m&m's eet ik ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
Dat durf ik nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:48 schreef Vicky het volgende:
oei Kim, winterdepressie is nie fijn!
En balen van de pillen! Hoopd at je snel een goede vind!
Ik ben zeer tevreden met mijn spiraal
Hm. Ik ga eerst wel even voor die McFlurry dan! Maar bedankt alvast!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:49 schreef RockabeIIa het volgende:
hih Jarno...Ik hoopte dat er iemand woonde die effe voor mij daar naar een schoenenwinkel kan gaan om Cars schoenen voor B te kopen enzo...
Of is dat teveel gevraagd?
Er is een mooi museum, waar we nog even moeten vragen hoe en wat - maar we hebben een beetje low budget bruiloft en een "vrije locatie" kost extra geld bij de gemeente plus extra geld voor zaalhuur.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef huuphuup het volgende:
Innepin wat kut![]()
zijn er buiten die kerken geen andere trouwlocaties in jullie plaatsje? Of anders ergens leuk in Utrecht?
ik vond het helemaal niet eng/pijn doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Ik zou het wel graag willen zo ondertussen
.
Weet je wat ik as. zondag ga doen???quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:51 schreef betty_sue het volgende:
Ik heb de pleisterpil!Alleen jammer dat ie best zichtbaar is en het moment van het eraf halen is even pijnlijk maar verder wel relaxed.
hoop het ook voor je!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:52 schreef Memmel het volgende:
Ik mag 20 november weer voor een 2e poging om spiraal te plaatsen. Hoop dat ie deze keer wel blijft zitten.
Geen sex?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef YPPY het volgende:
Zonder pil is echt zo fijn. Maar ja, mijn methode zullen jullie wel niet willen.
20 autominutenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Wedden van wel. Bij ons kunnen dat soort dingen. En dan krijgen we een bruine baby en dan gelooft ook nog niemand dattie van TARA isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, gwoon in de bippertKan niet fout gaan!!!
Ik ben jijweetwelwie idd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet je wat ik as. zondag ga doen???
Mijn saxje is zowaar van de muur gehaald!Ik hoop, hoop, hoop heel erg dat we ook echt nog even muziek gaan maken ipv alleen ouwehoeren.
Jij bent toch ehm... jeweetwelwie?
Nee, das voorlopig ook nog zeker geen optiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef YPPY het volgende:
Zonder pil is echt zo fijn. Maar ja, mijn methode zullen jullie wel niet willen.
Ey.quote:
Ja in het zkh. En dan ben ik eigk wel een beetje klaar met mijn broek naar beneden doen voor allerhande artsen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
hoop het ook voor je!
ga je in het zh?
Ik mag maandag op controle.
Oeh, jij speelt sax?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet je wat ik as. zondag ga doen???
Mijn saxje is zowaar van de muur gehaald!Ik hoop, hoop, hoop heel erg dat we ook echt nog even muziek gaan maken ipv alleen ouwehoeren.
Jij bent toch ehm... jeweetwelwie?
toe zijn aan de knip van je volgende bevalling?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Geen PMS dus nog?
RockabeIIa, ik weet wel iemand die daar vandaan komt idd.
En ehm... condooms is hier echt geen optie meer op de een of andere manier, zowel voor hem als haar. Dat is nu al een paar keer uitgelopen op een 'zullen we maar gewoon gaan slapen'.![]()
Jaja, too much info, sorry!
![]()
En een 3e is helaas ook geen optie, dus dan toch maar hormonen tot ik toe ben aan de knip.
uhh ja ik snap...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:56 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja in het zkh. En dan ben ik eigk wel een beetje klaar met mijn broek naar beneden doen voor allerhande artsen.
I wish... really.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
toe zijn aan de knip van je volgende bevalling?![]()
Innepin ik kan het me helemaal voorstellen hoorben benieuwd of dat museum wat is dan qua prijs
Jup, omdat het de conceptie niet voorkomt, maar na de conceptie verder leven onmogelijk maakt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef k_i_m het volgende:
Abortief? Alleen maar omdat een eicel zich niet kan nestelen?
tja blijkbaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef k_i_m het volgende:
Abortief? Alleen maar omdat een eicel zich niet kan nestelen?
Lieve schat dat is mijn woonplaats!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Gezelligquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I wish... really.![]()
Ja, freecell, sax ja, maar eig alleen met dat bandje, verder hangt hij aan de muur.
Ik ben al 4 jaar gestopt met de band en de band zelf is al een jaar of 3 uit elkaar, maar dit is een soort van reunie-avondje.
quote:
jij bent pas bevallen, geef je kind maar eten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Jullie hebben het weer over dingen waar ik niet aan wil denken
*LALALALALAAAA*
tsk tsk tsk, yppy tochquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:05 schreef YPPY het volgende:
[..]Zal m'n man leuk vinden.
![]()
Ik ben gesteriliseerd (ja, als vrouw en ik ben nog geen 30 en heb pas 1 kind)
Bij abortus denk ik aan het wegzuigen van ontwikkelde vruchten of het leegzuigen van kinderhersentjes, maar niet aan een eicel die zich niet kan innestelenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup, omdat het de conceptie niet voorkomt, maar na de conceptie verder leven onmogelijk maakt.
Als ik ergens ingrijp doe ik dat vóór de conceptie.
Ja joh, maak me maar belachelijk, ben toch al depressief.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:05 schreef YPPY het volgende:
![]()
Tja, ik denk dat meer mensen het hier extreem vinden dat ik bepaalde anticonceptie niet neem omdat het abortief is dan dat ze dat raar vinden hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:05 schreef YPPY het volgende:
![]()
ik had er nog bij willen zetten dat het wel erg sielug is voor Aquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja joh, maak me maar belachelijk, ben toch al depressief.
Ik ook, zullen we samen depressief zijn?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja joh, maak me maar belachelijk, ben toch al depressief.
Zoiets zei ik al in de PM. Spuug kennende doet ze dat zo voor je.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Lieve schat dat is mijn woonplaats!Pm me de gegevens en ik regel het voor je!
Te moe om op te staan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef YPPY het volgende:
Nee, geen McFlurry hier.Hij kan vanavond zonder sex op de bank gaan liggen. Heeft ie gisteren ook al gedaan. Op de bank liggen dan.
Je moet doen waar jij (jullie) je goed bij voelenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat meer mensen het hier extreem vinden dat ik bepaalde anticonceptie niet neem omdat het abortief is dan dat ze dat raar vinden hoor
Het is niet alsof je er niet goed over nagedacht hebt
Ah, jullie hebben sex op de bank gehad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef YPPY het volgende:
Nee, geen McFlurry hier.Hij kan vanavond zonder sex op de bank gaan liggen. Heeft ie gisteren ook al gedaan. Op de bank liggen dan.
Ja, dat is leuk en gezellig! M'n beste vriendinnetje schiet ook al weer richting winterdepressie, hebben altijd leuke gespreksonderwerpen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ook, zullen we samen depressief zijn?.
Nee, hij heeft zelf het bed nog opnieuw opgemaakt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Te moe om op te staan?
Hoe noemen ze dat ook al weer? Er afgetrokken uit zien?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Lieve schat dat is mijn woonplaats!Pm me de gegevens en ik regel het voor je!
Snap ik, maar ik heb de term abortief niet verzonnen natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Bij abortus denk ik aan het wegzuigen van ontwikkelde vruchten of het leegzuigen van kinderhersentjes, maar niet aan een eicel die zich niet kan innestelen.
En het gescheurde laken even omgedraaid.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:14 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zelf het bed nog opnieuw opgemaakt.
Mijn beste vriendin heeft er ook altijd wel een beetje last van, en dan ga ik daar koffie drinken en dan zitten we alleen maar te zuchten en steunen boven ons kopje tot de eerste de stilte doorbreekt met de magische woorden; "wat is het ook allemaal kut he?" En daarna zeiken we tegelijk in onze broekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk en gezellig! M'n beste vriendinnetje schiet ook al weer richting winterdepressie, hebben altijd leuke gespreksonderwerpen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
En het gescheurde laken even omgedraaid..
Hoe zit het dan met steriliseren?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb de term abortief niet verzonnen natuurlijk
Alles wat na conceptie ingrijpt is in principe abortief. Anders is het ook wel vrij lastig om een grens te trekken wat abortief is en wat niet.
Moet die de vlekken niet nog controleren? Of was dat weer iets anders...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:16 schreef YPPY het volgende:
[..]
Sssst, straks leest m'n moeder mee.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met sterilliseren?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin heeft er ook altijd wel een beetje last van, en dan ga ik daar koffie drinken en dan zitten we alleen maar te zuchten en steunen boven ons kopje tot de eerste de stilte doorbreekt met de magische woorden; "wat is het ook allemaal kut he?" En daarna zeiken we tegelijk in onze broek.
Dan is er geen bevruchting.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met steriliseren?
De helft van hen heeft ook ADquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:19 schreef YPPY het volgende:
[..]Paar weken terug zaten we bij bakker bart te lunchen en te bespreken wat de invloed is van AD op je libido. Deed het goed bij de bejaarden om ons heen.
Nee dat snap ik maar mijn vraag was meer of dat wel mag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat heeft toch niks te maken met bevruchte eicellen? Met mini-ebryo's dus?
Ze was geshockeerd toen ze hoorde dat J. was blijven slapen op mijn kamer. Ik was 20 en woonde al 3 jaar op mezelf.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet die de vlekken niet nog controleren? Of was dat weer iets anders...
Kloptquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:16 schreef RockabeIIa het volgende:
abortief: maar het klinkt wel zo dramatisch voor iets waar je niets van voelt, wat je nauwelijks zien kunt met het blote oog, waarvan je nog niet weet of ie wel of niet blijft plakken etc etc...
Dat grijpt toch een behoorlijke periode vóór de conceptie inquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met steriliseren?
Het is helemaal duidelijk, thnxquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:23 schreef freecell het volgende:
[..]
KloptMaar het is nou eenmaal abortief, of het nou als een te dramatisch woord voelt of niet
En nee, ik vind een spiraaltje ook niet hetzelfde als een late abortus
![]()
[..]
Dat grijpt toch een behoorlijke periode vóór de conceptie inOf bedoel je als optie voor ons? Want das nog geen optie hier.
* freecell bergt de pro-life borden en uitdeelbijbels weer op
Ik zei niet dat het niet mochtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar mijn vraag was meer of dat wel mag.
Maar hebben ze een libido?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
De helft van hen heeft ook AD
al dan niet terecht voorgeschreven
Ik denk dan altijd dat een eicel een halffabrikaat is. Dus zonder de rest van de toevoegingen wordt het nooit een kind. Net zoals een zaadje zich niet tot een boom ontwikkelt als je het niet in de grond stopt. Ik heb trouwens net even gekeken of ik mijn eigen angst kon verminderen en daar stond dat het spiraal inmiddels zo goed werkte dat er over het algemeen geen eicellen meer bevrucht werden, omdat het de zaadcellen aan zou tasten. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb de term abortief niet verzonnen natuurlijk
Alles wat na conceptie ingrijpt is in principe abortief. Anders is het ook wel vrij lastig om een grens te trekken wat abortief is en wat niet.
Ah, stookt altijd lekker warm zo in die kouwe nachten, dat spulquote:* freecell bergt de pro-life borden en uitdeelbijbels weer op
Zijn we het eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd dat een eicel een halffabrikaat is. Dus zonder de rest van de toevoegingen wordt het nooit een kind. Net zoals een zaadje zich niet tot een boom ontwikkelt als je het niet in de grond stopt. Ik heb trouwens net even gekeken of ik mijn eigen angst kon verminderen en daar stond dat het spiraal inmiddels zo goed werkte dat er over het algemeen geen eicellen meer bevrucht werden, omdat het de zaadcellen aan zou tasten. Weer wat geleerd. Maar ik mot em toch niet
.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:31 schreef Jarno het volgende:
Goed, naar huis, tenminste, even langs de Mac en naar huis!.
Bijbels schijnen ook goed te roken als grote vloei heb ik meermalen gehoordquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ah, stookt altijd lekker warm zo in die kouwe nachten, dat spul
Neem voor mij een McChicken mee?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:31 schreef Jarno het volgende:
Maar inkt en weed is zo'n slechte combinatie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Bijbels schijnen ook goed te roken als grote vloei heb ik meermalen gehoord
Ik vind het nogal mild eigenlijk, vergeleken bij wat ik altijd van mijn zeer kerkelijke familie hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Zijn we het eens
Ik klink heel radicaal hè?Ben ik ook wel denk ik
En 'over het algemeen' klinkt voor mij niet zeker genoeg
dan kom je heel dicht langs mijn huis hequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:31 schreef Jarno het volgende:
heb ik alquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef YPPY het volgende:
Neehoor, je klinkt gewoon ouderwetsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Zijn we het eens
Ik klink heel radicaal hè?Ben ik ook wel denk ik
En 'over het algemeen' klinkt voor mij niet zeker genoeg
Naar mijn huis!quote:
Dat is een leuk kliekje! Ook allemaal moeders van fok!kinders, moet wel goed zijn. Ik in 4 minuten.quote:
Staat hier wat ik denk dat hier staat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:41 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat is een leuk kliekje! Ook allemaal moeders van fok!kinders, moet wel goed zijn. Ik in 4 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |