Dat je er op de wc achterkomt dat je toch heel erg nodig moet schijtenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Je tickets missen door een plaspauze. Episch.
Mij kan het niet gebeuren. Ik ben net geweest.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:54 schreef TNA het volgende:
[..]
"Ik heb Paul McCartney niet live kunnen zien omdat ik nodig moest pissen"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Je tickets missen door een toiletaire inschattingsfout. Episch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat je er op de wc achterkomt dat je toch heel erg nodig moet schijten
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:55 schreef webfreak het volgende:
Of dat je grappen aan het verzinnen bent om op het forum te posten... En dan de klok uit het oog verliest
ik ga er eigenlijk van uit van wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:55 schreef TNA het volgende:
We weten dus nog steeds niet zeker of er wel staanplaatsen zijn?
Lijkt me wel, maar we zien het hopelijk over een paar minutenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:55 schreef TNA het volgende:
We weten dus nog steeds niet zeker of er wel staanplaatsen zijn?
Nu ga ik hier mar weg, anders gaat het nog gebeuren ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:55 schreef webfreak het volgende:
Of dat je grappen aan het verzinnen bent om op het forum te posten... En dan de klok uit het oog verliest
Ik ga voor de ''goedkoopste'' kaartenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar we zien het hopelijk over een paar minuten
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:57 schreef AMDB het volgende:
Of, in alle ophef verkeerde kaarten bestellen:
http://www.livenation.nl/artist/tokio-hotel-tickets
Post je hier straks: "Ik ben erbij op 23 februari!!!.... Oh fuck".quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:57 schreef AMDB het volgende:
Of, in alle ophef verkeerde kaarten bestellen:
http://www.livenation.nl/artist/tokio-hotel-tickets
ja ik ook. al meteen in de stressquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Blijven proberen, komt door drukte.
Iets van 5x lege winkelwagen gehad.
Nog nooit zo vlot gegaan. Ben echt verbaasd...quote:
Idemquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:05 schreef webfreak het volgende:
[..]
ja ik ook. al meteen in de stress
Ik ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:05 schreef webfreak het volgende:
[..]
ja ik ook. al meteen in de stress
Forum Opties | |
---|---|