Dat van die voetbal supporters klopt wel hoorquote:
Misschien omdat je verstandelijk beperkingen hebt?quote:
En daar de eerste regel vanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:34 schreef S.Seagal het volgende:
Ik geloof alleen de eerste alinea. De rest heb je verzonnen.
Eerder jij. Verstandelijke beperkingen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:31 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Misschien omdat je verstandelijk beperkingen hebt?
Het kan allebei.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:41 schreef BanSuSai het volgende:
[..]
Eerder jij. Verstandelijke beperkingen..
Niet allemaal maar wel een hoop, behalve dan in Rotterdam want daar woont alleen maar uitschot!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:28 schreef Hetiszover het volgende:
Klacht; waarom zijn voetbalsupporters altijd van die asocialee proleten?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:29 schreef gers het volgende:
ALS JE UIT BRABANT KOMT BEN JE VOOR BRABANT EEN KANKERLUL
Aldus de meneer met een Apple avatarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:35 schreef Disavowed het volgende:
Voetbal is nou eenmaal een proletensport. Simpele regels, dus makkelijk te begrijpen en te volgen.
...en dat roept iemand die met zn grote mond net doet of ie een chick heeft opgepikt? wannebee, wat maak je je druk johquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:28 schreef Hetiszover het volgende:
Klacht; waarom zijn voetbalsupporters altijd van die asocialee proleten?
Brabantquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:46 schreef fathank het volgende:
Samenvatting:
Brabant.
Zachte G.
Ons pap en ons mam.
Friet
Bavaria
Mooie 'F'. Ook naar HvH geweest?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:36 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Aldus de meneer met een Apple avatar
Scherp +1quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:36 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Aldus de meneer met een Apple avatar
Feyenoordquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Mooie 'F'. Ook naar HvH geweest?
Beter voor een club zijn waar je hart ligt en je met je hele familie achterstaat dan een zielig cluppie waar je helemaal geen affiniteit mee hebt maar toevallig in de buurt woont.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:35 schreef Genius-F het volgende:
Waarom wonen alle ajacieden minstens 100km van Amsterdam vandaan
Falende successupporters. ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR FUCKIN TOP KANKERLUL
Je kan niet zijn voor een club die aan de andere kant van NL zit JA !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:46 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Beter voor een club zijn waar je hart ligt en je met je hele familie achterstaat dan een zielig cluppie waar je helemaal geen affiniteit mee hebt maar toevallig in de buurt woont.
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef Repeat het volgende:
Mensen die fan zijn van een club uit een hele andere provincieBijna net zo erg als die rukkers die fan zijn van een buitenlandse club.
Nee, je moest fan worden van de succesvolste.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jadan had ik zeker fan moeten zijn van fc fucking omniworld
de enige proflcub uit mn provincie.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:59 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Nee, je moest fan worden van de succesvolste.![]()
![]()
Kom je uit Drenthe?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Omniworld is Almerequote:
Jij bent gewoon een kankermongool.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Je kan niet zijn voor een club die aan de andere kant van NL zit JA !
SUCCESSUPPORTERS ZIJN HET JA
IK BEN TOCH OOK VOOR FC UTRECHT OMDAT IK HIER WOON VERDORIE
Dat dus. Familie komt uit Amsterdam. Ik niet. Je moeder.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad ja![]()
Nee, het is er gewoon met de paplepel ingegoten. op mijn 2e werd ik al gedwongen ajax sokjes te dragen.
JE KOMT ZELF UIT ALMEREquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Omniworld is Almerebestaat trouwens ook pas iets van 20 jaar.
Is het al zo erg met die club gesteld dat je gedwongen fan moet worden?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad ja![]()
Nee, het is er gewoon met de paplepel ingegoten. op mijn 2e werd ik al gedwongen ajax sokjes te dragen.
Aha.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:29 schreef gers het volgende:
ALS JE UIT BRABANT KOMT BEN JE VOOR BRABANT KANKERLUL
Flevoland heeft tenminste nog een profclub, Zeeland heeft er geen eenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Brabantquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:39 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Brabant.
Zachte G.
Ons pap en ons mam.
Friet
Bavaria Bier
Achterom
Carnaval
Ruimte
Natuur
Houdoe
Hoe kunnen ajaxcieden nou successupporters zijn? Ajax presteert al jaren helemaal niets meer. De laatste keer dat PSV (quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Je kan niet zijn voor een club die aan de andere kant van NL zit JA !
SUCCESSUPPORTERS ZIJN HET JA
IK BEN TOCH OOK VOOR FC UTRECHT OMDAT IK HIER WOON VERDORIE
je bend egt een kanjur in spelignquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:10 schreef Ensaf het volgende:
JE BENT ZELF LACHWEKKEND!
Ja dat zie je goed, ik typte Lachwekkend in plaats van Wachlekkend! Ik weet wel hoe je goed speld!
Eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef Repeat het volgende:
Mensen die fan zijn van een club uit een hele andere provincieBijna net zo erg als die rukkers die fan zijn van een buitenlandse club.
Local? Hier in het dorp zijn 4 voetbalclubsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Eens.
Support your local football team!
Local? Ajax is globaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Eens.
Support your local global football team!
Al een jaartje of 15 niet meer hoorquote:
Toen Sjaak Swart nog speelde wel ja.....héél héél lang geleden dusquote:
Qua resultaat ja, maar de naam blijven ze altijd hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
Al een jaartje of 15 niet meer hoor
gaat moeilijk in brabant. Daar rijden geen treinen maar paardentramsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:44 schreef valek het volgende:
Brabantse Ajaxfans zijn bij voorbaat kansloos. Dat de trein maar mag ontsporen, zijn we meteen van die verraders af.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:21 schreef wise het volgende:
[..]
gaat moeilijk in brabant. Daar rijden geen treinen maar paardentrams
Was er toen nog geen kinderbescherming?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:02 schreef afcajos het volgende:
Weer zo'n figuur die nooit buiten zijn eigen stad is geweest en dit soort onzin roeptquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:21 schreef wise het volgende:
[..]
gaat moeilijk in brabant. Daar rijden geen treinen maar paardentrams
Toen ik naar PSV - NAC ging liepen er een paar bij Centraal Station s'Hertogenboschquote:
Nou nou.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen ik naar PSV - NAC ging liepen er een paar bij Centraal Station s'HertogenboschOok nog 40+ers.
Stonden ze op de roltrap en voor hun stond ook een jongen met PSV shirt. Zei er 1: jij durft wel (voor de gein) En antwoord hij daarop: Ja na vorige week wel (PSV - Ajax) ofzoiets
Liepen ze stil weg...
Verraders.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van die "Ajacieden" uit het mooie Brabant?
Ben er zelf 1quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van die "Ajacieden" uit het mooie Brabant?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:58 schreef valek het volgende:
[..]
Verraders.
En als je vraagt waarom ze voor Ajax zijn, zeggen ze, ja omdat ze mooi voetbal spelen.
Ben je dan ook voor Duitsland als die mooi voetbal spelen, vuile landverrader.
PSV heeft ook verschillende groepen uit het Oosten en de Randstad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een landelijke uitstraling. Net als Feyenoord. Die 2 clubs trekken supporters vanuit heel Nederland. Je hoeft toch niet perse uit Amsterdam te komen om affiniteit te hebben met Ajax.
Ga ik ook regelmatig kijken. Hartstikke leuke club maar ben gewoon van jongs af aan voor Ajax.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:05 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Jij hoort voor RKC te zijn, varken.
BWAHAHAHA gloryhunter.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een landelijke uitstraling. Net als Feyenoord. Die 2 clubs trekken supporters vanuit heel Nederland. Je hoeft toch niet perse uit Amsterdam te komen om affiniteit te hebben met Ajax.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:29 schreef gers het volgende:
ALS JE UIT BRABANT KOMT BEN JE VOOR BRABANT KANKERLUL
WTF heeft dat met iets hier van doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:46 schreef M3THoD_MAN het volgende:
New Kids On The Block! Verrekte mOngol!
joa Kut!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:46 schreef M3THoD_MAN het volgende:
New Kids On The Block! Verrekte mOngol!
Brabant! Kijk dan eens op internet. Anders stuur ik die rooie op je af jonge!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:50 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
WTF heeft dat met iets hier van doen.
Internet? Wasda?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:03 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Brabant! Kijk dan eens op internet. Anders stuur ik die rooie op je af jonge!
En wanneer was dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef LePoo het volgende:
Sowieso Ajax![]()
Ben 1 keer bij een wedstrijd van Ajax - Fiorentina wezen kijken.
Toen Fiorentina op gelijke hoogte kwam en het tegen de laatste minuten liep, liepen zelfs de zogenaamde "hooligans" het stadion uit.
Toen kwam de ekte "proletenfaal", want Ajax won ook nog eens met 2-1.
Samengevat: alle Ajax supporters zijn gloryhunters
Kom ik weleens buiten mijn gehucht? Ik ben laatst nog door Brabant het land van de Reservebelgen gereden!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:06 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Internet? Wasda?
Ik woon in Brabant, aap. Kom jij wel eens buiten je gehucht of wat? En nee, internet telt niet.
En daar liep iedereen "mongol" te schreeuwen of niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Kom ik weleens buiten mijn gehucht? Ik ben laatst nog door Brabant het land van de Reservebelgen gereden!
Dat was het enige verstaanbare wat ik eruit kon halen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:13 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
En daar liep iedereen "mongol" te schreeuwen of niet.![]()
Reservebelgen
Misschien is dat omdat je een beetje dom bent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:17 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Dat was het enige verstaanbare wat ik eruit kon halen!
Misschien omdat die klote brabo's het vertikken om gewoon ABN te praten!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Misschien is dat omdat je een beetje dom bent.
Ben je daarom dom?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:31 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Misschien omdat die klote brabo's het vertikken om gewoon ABN te praten!
Amstelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:15 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Mijn bijdrage aan het topic:
Brabant![]()
aj@x![]()
![]()
Heineken![]()
Bavaria![]()
Amstel![]()
Hertog jan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |