abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74008430
Sindell, ik snap dat je dat vervelend vindt!
Als troost: bij alle mensen die ik ken is de cupmaat na de zwangerschap weer terug naar oude situatie. Bij sommigen de vorm ook en bij anderen zijn ze wat gaan hangen, maar ze zijn niet groter gebleven
Ik was voor de vorige zwangerschap heel erg afgevallen (van 90 naar 65 KG) en dus ook van cup 90E naar 75 C/D. En toen werd ik zwanger en had ik dus binnen de kortste keren 75 E
Na de zwangerschap is er een paar KG blijven hangen (uiteindelijk 3) en zat ik op 75D. Praktisch geen verschil met ervoor dus.

Ik heb deze zwangerschap echt ruzie met de extra kilo's merk ik Het is goed dat TARA de weegschaal heeft verstopt, anders stond ik er echt 2x per dag op
pi_74008443
Gefeliciteerd, Twinkly en man! Veel geluk met jullie zoon Niels!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:09:02 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74008446
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 08:59 schreef sindell het volgende:

[..]

Nou de laatste beha die ik gekocht heb is 75 H, maar die wordt denk ik ook nog te klein....
Normaal heb ik 70 F
ik heb er serieus heel veel moeite mee, dat het zo gaat, de rest vind ik leuk en spannend, maar dit had van mij echt niet gehoeven
heb je een PM gestuurd...
pi_74008472
Freecell, thanks ik hoor dat ook vaak, maar toch is het nog een beetje eerst zien dan geloven denk ik. Maar ik moet me er maar even bij neerleggen dat dan wel.

Met die extra kilo's zit ik dan weer niet zo, heel typisch. Ik ben een redelijk fanatiek sporter, dus zodra dat weer kan ben ik extra kilo's hopelijk zo weer kwijt. (daar ga ik dan weer wel vanuit )

Zit nu op +6 ofzo geloof ik.
pi_74008512
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:13 schreef sindell het volgende:
Freecell, thanks ik hoor dat ook vaak, maar toch is het nog een beetje eerst zien dan geloven denk ik. Maar ik moet me er maar even bij neerleggen dat dan wel.

Met die extra kilo's zit ik dan weer niet zo, heel typisch. Ik ben een redelijk fanatiek sporter, dus zodra dat weer kan ben ik extra kilo's hopelijk zo weer kwijt. (daar ga ik dan weer wel vanuit )

Zit nu op +6 ofzo geloof ik.
Ik sporte ook altijd veel, tót ik een baby had
pi_74008545
Jeuj Twinkly en Twinkly-man Jullie mannetje is er! En gelukkig gaat het goed met jullie (althans zo lees ik dat even, als hij op eigen kracht hersteld en de BV komt ook goed op gang)
Gefeliciteerd hoor en ook al zo'n mooie naam
Hopelijk mogen mams en Niels snel mee naar huis.

Hier geen problemen met BH's... ik heb meteen in het begin 2 BHs bij de hema gekocht die een maatje groter waren met verstelbare bandjes (ik twijfel of het nou een meegroeiBH was of een sportBH) en die zitten nog steeds heerlijk (op de uiterste stand van de bandjes). Maar ik heb geloof ik ook niet echt een moeilijke maat (90D).

Sindell voor jouw BH-frustraties ook... lijkt me echt heel lastig.
Freecell heeft de uitzet alweer bijna compleet
Hier ook bijna compleet... als mijn lief zo klaar is met zijn ochtendritueel gaan we de meubeltjes halen (en ruzie maken als de kinderwagen er zoals afgesproken nog niet bij zit... ) En dan inrichten!!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:25:30 #182
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74008560
Twinkly, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Niels
Geniet ervan!!
.... met gevoel voor drama....
pi_74008613
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik sporte ook altijd veel, tót ik een baby had

We zullen het zien, volgens mij heb ik nog niet helemaal begrepen hoeveel er gaat veranderen...

Bedankt Lijnloos, ach even luchten en dan is het ook wel weer okay hoor
pi_74008783
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:23 schreef Lijnloos het volgende:

Freecell heeft de uitzet alweer bijna compleet
Nee, Freecell heeft de uitzet nóg compleet, das wat anders
Ik heb precies één rompertje gekocht
pi_74008807
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:31 schreef sindell het volgende:

[..]

We zullen het zien, volgens mij heb ik nog niet helemaal begrepen hoeveel er gaat veranderen...
Ik liep 3,5x per week hard (dag wel, dag niet) maar met de BV was dat een beetje lastig Hummel dronk in het begin onregelmatig en sowieso om de 2 uur. 's avonds was het clustervoeden, dus kon ik geen kant op en overdag had ik geen oppas als ik wilde gaan rennen. Nuja, af en toe wel, maar geen 4x per week
Daarbij is rennen met volle borsten erg onaangenaam.

tegen de tijd dat het wel weer zou kunnen was ik weer aan het werk, vaak moe en was de regelmaat er al teveel uit om de draad fatsoenlijk weer op te pakken.
En toen was ik nèt weer begonnen en raad eens? Zwanger
pi_74009049
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:47 schreef freecell het volgende:
tegen de tijd dat het wel weer zou kunnen was ik weer aan het werk, vaak moe en was de regelmaat er al teveel uit om de draad fatsoenlijk weer op te pakken.
En toen was ik nèt weer begonnen en raad eens? Zwanger
Weer in het ritme komen van niet rennen was zeker niet moeilijk

Twinkly gefeliciteerd met Niels Net een half uurtje eerder dan de tijd dat je wilde, maar dat vond je vast niet erg

Lily en Aoraki Wat balen allemaal zeg.

Basis zwangerschapskleding kopen vind ik ook een drama. Stond deze week bij de basics in de Hema, hingen wel 4 dingen in het rek (broek, jurk, rok en nog iets). Geen keus in maat of kleur of wat dan ook. Vond het maar triest.
pi_74009072
Twinkly en man gefeliciteerd

En iedereen bedankt voor de bh-tips. Ik begin nu ook naar een gewone bh in een maatje groter te neigen, maar ik kijk nog even goed rond
  Jubileum moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:26:08 #188
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74009341
Twinkly van harte gefeliciteerd met Niels!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74009440
Twinkly gefeliciteerd met Niels, veel geluk samen!
pi_74009684
Gister de hele dag af en aan menstruatieachtige krampen gehad... ik had gehoopt dat het vannacht zou doorzetten, maar het was vannacht helemaal rustig...
Net opgestaan en nu weer op zijn tijd lichte kramp in rug en buik.

Inmiddels 41+4, ik wil ook verdorie!
pi_74009738
Oh en over de BH's, ik heb ook gewoon een gewone BH in een maat groter gekocht, dat zit veel lekkerder. Heb in het begin ook een voedingsbh van Anita gekocht, maar ik vind 'm toch echt niet lekker zitten.
Daarom heb ik nu een goedkope voedingsbh bij de Hema gekocht (12 euro in de aanbieding!), als de borstvoeding dan goed blijft gaan ga ik later wel kijken naar extra/andere.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:53:57 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74009762
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:06 schreef Sidn3y het volgende:

[..]

Weer in het ritme komen van niet rennen was zeker niet moeilijk

Twinkly gefeliciteerd met Niels Net een half uurtje eerder dan de tijd dat je wilde, maar dat vond je vast niet erg

Lily en Aoraki Wat balen allemaal zeg.

Basis zwangerschapskleding kopen vind ik ook een drama. Stond deze week bij de basics in de Hema, hingen wel 4 dingen in het rek (broek, jurk, rok en nog iets). Geen keus in maat of kleur of wat dan ook. Vond het maar triest.
Ik vind dat ze bij missetam wel leuk spul hebben wat goed zit.
Gewoon (spijker)broek en longsleeves In veel verschillende kleuren) die dan weer met vanalles te combineren zijn. Ook rokken maar ik ben niet echt een rokken mens
Of bij H&M
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:54:02 #193
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74009764
Twinkly van harte gefeliciteerd met Niels! Lieve naam vind ik dat
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:56:52 #194
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74009801
Twinkly, van harte met jullie Niels!

Enne die BH's van de hema vind ik erg fijn zitten, ik heb normaal gesproken 75 DD, en daar is heel weinig in te vinden, maar van de meegroeiBH's van de Hema pas ik ook 80D goed. Ik weet uit ervaring dat ik straks met borstvoeding weer in de E en F cupmaten zit en dan wordt het heel wat lastiger om een goede BH te vinden
pi_74009882
Twinkly, gefeliciteerd met Niels!!!

Over BHs, ik heb ook gewone BHs in een maatje groter gekocht. Ik wilde perse gevoerde hebben, ik heb er een hekel aan als m'n tepels kunnen zijn. Dus van 75C naar 75D en ik heb nu ook nog 75E gekocht . Ik vond het al heel wat totdat ik hier las dat mensen opzoek waren naar H...
pi_74010057
Twinkly

gefeliciteerd met jullie zoontje

ik heb heerlijk geslapen...ben net een half uur op
en thx miss_sly, lief van je
pi_74010116
Ik draag geen meegroei bh's (nooit gedaan ook).

Wel voedings BH's na de zwangerschap en daar heb ik er nog 1 van (die is op dit moment trouwens nog veel te groot in de omvang, dus ik ben benieuwd hoe ie straks eventueel zit).
pi_74010253
Oh en tessie, inderdaad heel vevelend als ze je voor niks zorgen laten maken. Ik heb ook besloten het groei-gedeelte nu los te laten zeg maar (wat betreft de placenta is dit natuurlijk een ander verhaal).

We voelde ons beiden trouwens niet zo prettig bij de echoscopiste in kwestie gister. Ze behandelde me echt als een object en ontweek mijn vragen.
Ze had ook een stagiair bij zich en ik kreeg het gevoel alsof ze vooral met haar bezig was. Op een gegeven moment moest mijn broek uit want het moest toch allemaal inwendig ineens.
Daarna bleek dat ze het inwendig toch helemaal niet goed zag en moest het weer uitwendig.

Ze had het ook over een macrosoom kind. Ik vind dat nogal uitspraken.
Met allemaal medische termen gooien en vervolgens je vragen ontwijken...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:35:18 #199
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74010548
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:22 schreef lily het volgende:
Oh en tessie, inderdaad heel vevelend als ze je voor niks zorgen laten maken. Ik heb ook besloten het groei-gedeelte nu los te laten zeg maar (wat betreft de placenta is dit natuurlijk een ander verhaal).

We voelde ons beiden trouwens niet zo prettig bij de echoscopiste in kwestie gister. Ze behandelde me echt als een object en ontweek mijn vragen.
Ze had ook een stagiair bij zich en ik kreeg het gevoel alsof ze vooral met haar bezig was. Op een gegeven moment moest mijn broek uit want het moest toch allemaal inwendig ineens.
Daarna bleek dat ze het inwendig toch helemaal niet goed zag en moest het weer uitwendig.

Ze had het ook over een macrosoom kind. Ik vind dat nogal uitspraken.
Met allemaal medische termen gooien en vervolgens je vragen ontwijken...
Dat vind ik ook raar. Zij mogen daar toch niet zomaar uitspraken over doen?
En ik vind het ook raar dat je volgende week pas een gesprek krijgt met de gyn.
Toen ik de 20-wekenecho liet maken, had ik meteen daarna de afspraak met de gyn voor eventueel uitleg in mijn geval zei ze niks anders dan de echoscopiste maar toch...
pi_74011200
Lily wat vervelend allemaal zeg! En over Aoraki las ik ook al wat minder nieuws!

En er is een nieuwe baby, Twinkly gefeliciteerd met Niels!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')