heb je een PM gestuurd...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:59 schreef sindell het volgende:
[..]
Nou de laatste beha die ik gekocht heb is 75 H, maar die wordt denk ik ook nog te klein....
Normaal heb ik 70 F![]()
ik heb er serieus heel veel moeite mee, dat het zo gaat, de rest vind ik leuk en spannend, maar dit had van mij echt niet gehoeven
Ik sporte ook altijd veel, tót ik een baby hadquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:13 schreef sindell het volgende:
Freecell, thanks ik hoor dat ook vaak, maar toch is het nog een beetje eerst zien dan geloven denk ik. Maar ik moet me er maar even bij neerleggen dat dan wel.
Met die extra kilo's zit ik dan weer niet zo, heel typisch. Ik ben een redelijk fanatiek sporter, dus zodra dat weer kan ben ik extra kilo's hopelijk zo weer kwijt. (daar ga ik dan weer wel vanuit)
Zit nu op +6 ofzo geloof ik.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik sporte ook altijd veel, tót ik een baby had
Nee, Freecell heeft de uitzet nóg compleet, das wat andersquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:23 schreef Lijnloos het volgende:
Freecell heeft de uitzet alweer bijna compleet![]()
Ik liep 3,5x per week hard (dag wel, dag niet) maar met de BV was dat een beetje lastigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:31 schreef sindell het volgende:
[..]
![]()
![]()
We zullen het zien, volgens mij heb ik nog niet helemaal begrepen hoeveel er gaat veranderen...![]()
Weer in het ritme komen van niet rennen was zeker niet moeilijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:47 schreef freecell het volgende:
tegen de tijd dat het wel weer zou kunnen was ik weer aan het werk, vaak moe en was de regelmaat er al teveel uit om de draad fatsoenlijk weer op te pakken.
En toen was ik nèt weer begonnen en raad eens? Zwanger
Ik vind dat ze bij missetam wel leuk spul hebben wat goed zit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:06 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
Weer in het ritme komen van niet rennen was zeker niet moeilijk
Twinkly gefeliciteerd met NielsNet een half uurtje eerder dan de tijd dat je wilde, maar dat vond je vast niet erg
Lily en AorakiWat balen allemaal zeg.
Basis zwangerschapskleding kopen vind ik ook een drama. Stond deze week bij de basics in de Hema, hingen wel 4 dingen in het rek (broek, jurk, rok en nog iets). Geen keus in maat of kleur of wat dan ook. Vond het maar triest.
Dat vind ik ook raar. Zij mogen daar toch niet zomaar uitspraken over doen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:22 schreef lily het volgende:
Oh en tessie, inderdaad heel vevelend als ze je voor niks zorgen laten maken. Ik heb ook besloten het groei-gedeelte nu los te laten zeg maar (wat betreft de placenta is dit natuurlijk een ander verhaal).
We voelde ons beiden trouwens niet zo prettig bij de echoscopiste in kwestie gister. Ze behandelde me echt als een object en ontweek mijn vragen.
Ze had ook een stagiair bij zich en ik kreeg het gevoel alsof ze vooral met haar bezig was. Op een gegeven moment moest mijn broek uit want het moest toch allemaal inwendig ineens.
Daarna bleek dat ze het inwendig toch helemaal niet goed zag en moest het weer uitwendig.
Ze had het ook over een macrosoom kind. Ik vind dat nogal uitspraken.
Met allemaal medische termen gooien en vervolgens je vragen ontwijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |