abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74039543
Jeetje Rubey het wil dus nog niet opschieten. Lastig he om een besluit te nemen wat jezelf zou willen.
Sterkte met de laatste loodjes, want het zal nu iig niet lang meer duren.

Minniemin gefeliciteerd!!
pi_74040160
Aoraki, fijn dat de CTG goed was. Toch een lekker gevoel!

Rubey al bijna 2 weken overtijd. Wachten duurt dan lang heh
pi_74040347
Dankjulliewel voor alle felicitaties! (en wat leuk dat je hier even kwam kijken Poppedein! )
Leonieke, wat jouw moeder zegt, zegt mijn moeder dus ook (en ik vind het zelf ook wel waar) dat het ZO ontzettend snel gaat! echt gek hoor.
Spulletjes aanschaffen is nu wel mooie tijd voor, denk ook aan levertijd en misschien ook wel fijn dat je het kamertje rustig kan inrichten enzo ipv gestresst op het allerlaatste moment.

En inderdaad, over 2 weken heb ik al meldplicht

Welkom Minniemin

Voor de goede CTG van Aoraki

Lily, dat is natuurlijk waar ook, nooit aan gedacht dat bij een voorliggende placenta het kind er niet langs kan... hoop echt dat hij nog een stukkie opschuift

Rubey, balen zeg! Hopelijk gaat er toch gauw wat uit zichzelf beginnen, het kan maar zo. En dat je snel kan kennismaken met je kindje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74040544
Miniemin, welkom hier
pi_74041505
Sjee, wat gaan jullie snel. En ik ben helemaal niet op de hoogte. Is wel even wennen...
pi_74041738
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:25 schreef MinnieMin het volgende:
Sjee, wat gaan jullie snel. En ik ben helemaal niet op de hoogte. Is wel even wennen...
Komt vanzelf
En het is weekend, dan gaan we meestal wat rapper
Gewoon rustig meelezen eerst en lekker dingen over jezelf posten en je groeit er vanzelf in (en je buik groeit mee)
pi_74042117
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:27 schreef amaranta het volgende:
Doopsuiker Dat is dan echt iets Bels!
Ik ga wel kraamcadeautjes maken. Maar daar moet ik nog spullekes voor bestellen.
En even uitrekenen hoeveel kaartjes we nodig hebben. En de tekst bedenken. En de peetoom en peettante vragen.
Wat geven jullie dan als iemand een cadeautje heeft gegeven? Ik heb echt geen idee hoe dat bij jullie in z'n werk gaat
pi_74042185
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:48 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat geven jullie dan als iemand een cadeautje heeft gegeven? Ik heb echt geen idee hoe dat bij jullie in z'n werk gaat
Niks Als ze mazzel hebben de baby even in de armen en sowieso beschuit met muisjes en een kop koffie
pi_74042244
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:42 schreef Poppejans het volgende:
Leonieke, wat jouw moeder zegt, zegt mijn moeder dus ook (en ik vind het zelf ook wel waar) dat het ZO ontzettend snel gaat! echt gek hoor.
Spulletjes aanschaffen is nu wel mooie tijd voor, denk ook aan levertijd en misschien ook wel fijn dat je het kamertje rustig kan inrichten enzo ipv gestresst op het allerlaatste moment.
Tjah, daar heb ik dus echt de verkeerde man voor Alhoewel, ik zal het wel proberen te pushen naar de kerstvakantie. Dan zijn we twee weken thuis en dat is dan nog 2 maand voor de bevalling. Zal normaalgezien wel genoeg zijn, hoop ik. Toch ook om de stress te laten varen.
Misschien haal ik wel al eens de boeken voor de geboortekaartjes om er al in te kijken
pi_74042273
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Niks Als ze mazzel hebben de baby even in de armen en sowieso beschuit met muisjes en een kop koffie
Maar dat is zoals je de mensen koffie en taart geeft als ze langskomen. Telt niet
pi_74042356
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:53 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar dat is zoals je de mensen koffie en taart geeft als ze langskomen. Telt niet
Maar hoe bedoel je dat dan? Mensen komen langs en krijgen koffie en beschuit emt muisjes en ze geven een cadeautje.
Of ze sturen een cadeautje op en dan stuur ik een bedankkaartje terug
pi_74042363
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:53 schreef leonieke het volgende:

[..]

Hier is dat inderdaad niet gebruikelijk. Sommige mensen doen het wel hoor, iets van een bedankje voor bezoek, maar de overgrote meerderheid niet.
Het is hier overigens wel verkrijgbaar in de snoepwinkel, van die suikers, en ook chocoladeflikken met muisjes erop
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74042482
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar hoe bedoel je dat dan? Mensen komen langs en krijgen koffie en beschuit emt muisjes en ze geven een cadeautje.
Of ze sturen een cadeautje op en dan stuur ik een bedankkaartje terug
Bij ons komen mensen op kraambezoek en dan krijgen ze natuurlijk iets om te drinken en om te eten (hangt beetje van het uur af: taart of aperitief ofzo). En als ze vertrekken, geven we ze nog een klein cadeautje mee met doopsuiker (bij mijn zus: gebonden aan een beertje voor haar eerste, aan een eendje voor haar tweede, bij mijn vriendin: gebonden aan een potje confituur, bij mijn schoonzus: in een potje, ...).
Sommige mensen doen er achteraf ook nog een bedankkaartje bij, maar dat vind ik er dan weer over als je al een bedanking hebt gegeven.
pi_74042587
Ah, op die manier
Nee, dat is hier echt niet gebruikelijk Wel leuk trouwens.
pi_74042858
Wel leuk, maar anderzijds zo overbodig Bij mij vliegen al die dingen in een doos na een tijdje. Echt geen zin om dat allemaal te laten uitstaan in huis En na een paar jaar, als je eens de dozen uitkuist, kom je ze weer eens tegen.
pi_74042939
bedankt voor alle griepantwoorden .
pi_74042957
Jups, dat is ook zo met van die trouwerij-bedankjes
Ons bedankje van het trouwen was eetbaar, dus die hoefden mensen niet te bewaren, dat scheelt.

Onze corsages komen trouwens nog wel overal tegen, we hadden gekleurde wuppies met een lintje eraan met datum en namen En die zit bij héél veel mensen ergens in de WC of de gang oid ergens opgeplakt
pi_74043022
Mja, ik vind het dan zo'n zonde om die dingen op te eten, dus het doopsuiker die aan die cadeautjes hangt, eet ik eigenlijk nooit op Belachelijk natuurlijk, want na een paar weken verdwijnt het toch in een doos om er nooit meer uit te komen

Da's wel leuk dat je die corsages van jullie huwelijk nog overal tegenkomt
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:34:37 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74043446
Ik had bij Eva een roze lolly met een kaartje met daarop haar naam en geboortedatu met een plastic speentje. eraan.

Mijn rare kind heeft net haar lekkere gezonde boterham in de prullenbak gegooid en er een restje uit appel uit gepakt voor in de plaats.
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:35:58 #295
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74043489
Leuk van die corsages.
pi_74043698
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:34 schreef amaranta het volgende:
Ik had bij Eva een roze lolly met een kaartje met daarop haar naam en geboortedatu met een plastic speentje. eraan.
[ afbeelding ]

Mijn rare kind heeft net haar lekkere gezonde boterham in de prullenbak gegooid en er een restje uit appel uit gepakt voor in de plaats.
Dat is wel leuker dan zo'n doopsuiker eigenlijk
Ik weet nog niet of wij voor het traditionele zullen gaan of niet.
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:46:32 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74043755
Heb je 'zo' gemaakt Leonieke.
Ik had bij de groothandel een hele grote pot lollies gekochtd (gewoon chupachups met een roze wikkel)
Bij de stoffenwinkel een roze lintje.
Op mijn werk roze blaadjes.
En op internet de roze speentjes.

Briefjes van te voren allemaal al met haar naam beschreven. Gat erin gemaakt. Lint en speentje erdoor en vast gmeaakt aan de lollie.
Toen de datum bekend was die erbij geschreven.
Had ze in een mandje op tafel gelegd en die iedereen die kwam kon er eentje pakken.
pi_74043930
Is idd hetzelfde principe als met doopsuiker
Als ik iets zelf zou ineensteken zou het alleszins zoiets eenvoudigs moeten zijn. Ik ben al niet iemand die me echt kan bezighouden met zo'n zaken. Of het zou moeten zijn dat ik net voor de bevalling helemaal zen ben en dit niet als nutteloos tijdverdrijf zie

Hetzelfde trouwens met het schrijven van de adressen op de geboortekaartjes. Het is dat het persoonlijker toont als je het adres geschreven hebt, maar voorlopig gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar etiketjes maken
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:56:37 #299
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74044008
deze

en deze
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:58:25 #300
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74044057
en voor boykes hebben ze uiteraard ook blauwe lollies
en ook blauwe speentjes