Komt vanzelfquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:25 schreef MinnieMin het volgende:
Sjee, wat gaan jullie snel. En ik ben helemaal niet op de hoogte. Is wel even wennen...
Wat geven jullie dan als iemand een cadeautje heeft gegeven? Ik heb echt geen idee hoe dat bij jullie in z'n werk gaatquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:27 schreef amaranta het volgende:
DoopsuikerDat is dan echt iets Bels!
Ik ga wel kraamcadeautjes maken. Maar daar moet ik nog spullekes voor bestellen.
En even uitrekenen hoeveel kaartjes we nodig hebben. En de tekst bedenken. En de peetoom en peettante vragen.
Niksquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat geven jullie dan als iemand een cadeautje heeft gegeven? Ik heb echt geen idee hoe dat bij jullie in z'n werk gaat
Tjah, daar heb ik dus echt de verkeerde man voorquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:42 schreef Poppejans het volgende:
Leonieke, wat jouw moeder zegt, zegt mijn moeder dus ook (en ik vind het zelf ook wel waar) dat het ZO ontzettend snel gaat! echt gek hoor.
Spulletjes aanschaffen is nu wel mooie tijd voor, denk ook aan levertijd en misschien ook wel fijn dat je het kamertje rustig kan inrichten enzo ipv gestresst op het allerlaatste moment.
Maar dat is zoals je de mensen koffie en taart geeft als ze langskomen. Telt nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:50 schreef freecell het volgende:
[..]
NiksAls ze mazzel hebben de baby even in de armen en sowieso beschuit met muisjes en een kop koffie
Maar hoe bedoel je dat dan? Mensen komen langs en krijgen koffie en beschuit emt muisjes en ze geven een cadeautje.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dat is zoals je de mensen koffie en taart geeft als ze langskomen. Telt niet
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dat is zoals je de mensen koffie en taart geeft als ze langskomen. Telt niet
Bij ons komen mensen op kraambezoek en dan krijgen ze natuurlijk iets om te drinken en om te eten (hangt beetje van het uur af: taart of aperitief ofzo). En als ze vertrekken, geven we ze nog een klein cadeautje mee met doopsuiker (bij mijn zus: gebonden aan een beertje voor haar eerste, aan een eendje voor haar tweede, bij mijn vriendin: gebonden aan een potje confituur, bij mijn schoonzus: in een potje, ...).quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar hoe bedoel je dat dan? Mensen komen langs en krijgen koffie en beschuit emt muisjes en ze geven een cadeautje.
Of ze sturen een cadeautje op en dan stuur ik een bedankkaartje terug
Dat is wel leuker dan zo'n doopsuiker eigenlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:34 schreef amaranta het volgende:
Ik had bij Eva een roze lolly met een kaartje met daarop haar naam en geboortedatu met een plastic speentje. eraan.
[ afbeelding ]
Mijn rare kind heeft net haar lekkere gezonde boterham in de prullenbak gegooid en er een restje uit appel uit gepakt voor in de plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |