Ik heb liever uitzicht op een mooie meid dan een pittige tante van 50. Sue me.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:37 schreef Godshand het volgende:
Wat ben je voor een zielige rukker als je persé in de rij bij een knappe kassière wil staan'..
idd, genieten van de kleine dingen des levensquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb liever uitzicht op een mooie meid dan een pittige tante van 50. Sue me.
Wat maakt het uit eigenlijk? Je bent bezig een zakelijke transactie af te handelen (de betalen der boodschappen).quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:05 schreef Catbert het volgende:
Tja, ik ben bij voorkeur het liefste vooral weer snel de winkel uit zodat ik mijn tijd kan besteden aan prettigere zakenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en heb dan ondertussen een leuk uitzicht. Ik maak liever een praatje met zo'n meid dan met een of andere ouwe taartquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat maakt het uit eigenlijk? Je bent bezig een zakelijke transactie af te handelen (de betalen der boodschappen).
Die paar seconden verschil, boeiendquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:36 schreef erodome het volgende:
Tja, ik ben bij voorkeur het liefste vooral weer snel de winkel uit zodat ik mijn tijd kan besteden aan prettigere zaken
Dat had ik daarstraks ook.quote:Op zondag 5 september 2010 15:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en heb dan ondertussen een leuk uitzicht.
Kortste rij staat zeker niet garant voor de kortste wachttijd.quote:Op maandag 6 september 2010 10:23 schreef TimKuik het volgende:
Het eerst de kortste rij, daarna leukste kassameisje (als alle rijen even lang zijn).
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:33 schreef marcodej het volgende:
Ik probeerde altijd de kortste rij te kiezen, maar ik sta toch altijd in de verkeerde rij dus nu kies ik gewoon het leukste meisje. Voor zover dat mogelijk is bij een Lidl-vestiging.
Hoewel het nieuwe kassameisje dat ik vanmiddag zag, toen ik broodbeleg ging halen, wel het niveau opkrikte. Ik vond haar nog leuker toen ze me doodleuk 550euro aan wisselgeld wilde geven omdat dat op het bonnetje stond...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:06 schreef mirved het volgende:
Ja want ik kijk liever naar een leuk smoeltje dan zo'n ouwe kassaheks
Dat is alleen nog maar beterquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:32 schreef bijdehand het volgende:
Hier werkt een heel mooi meisje bij de kassa maar ze heeft piercings
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |