dat is het hem juist, ik heb op dit moment helemaal niks thuis liggen. Moet dus naar de winkel en moet financieel wat rustig aan doen, dus kan niet veel uitgevenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:08 schreef littledrummergirl het volgende:
in een ovenschotel kun je vanalles mikken, handig als je restjes over hebt.
wat aardappelen koken ( of gekookte van gister desnoods, of plakjes uit n zakje) in plakjes in de schaal mikken. Wat je aan groente hebt, spinazie ( goed uitlekken), witlof, spercieboontjes of wat je maar hebt en wat je lekker lijkt.
erdoor mik je een bakje creme fraiche, voor het pruttige effect
gooi er wat vlees doorheen, spekblokjes, hamblokjes, stukjes chorizo you name it.
beetje kaas erdoor/eroverheen
en je hebt meteen geen restjes meer
bami is afhankelijk van wat je erin gooit niet duur en vaak ook makkelijk voor meerdere dagen te makenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:11 schreef babipangang het volgende:
[..]
dat is het hem juist, ik heb op dit moment helemaal niks thuis liggen. Moet dus naar de winkel en moet financieel wat rustig aan doen, dus kan niet veel uitgeven
dan zou ik ff voor de pasta gaan ofzo, lekker met verse groenten door de saus, en van de restjes groenten maak je groentensoep, kan je zo vier dagen etenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:11 schreef babipangang het volgende:
[..]
dat is het hem juist, ik heb op dit moment helemaal niks thuis liggen. Moet dus naar de winkel en moet financieel wat rustig aan doen, dus kan niet veel uitgeven
grote vraag het Piet hoe maak ik t klaar topicquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:35 schreef babipangang het volgende:
thnx voor de reacties alvast, ik denk dat ik vandaag voor macaroni ga, en wat ik over houd vries ik in. Nu alleen nog een recept voor goed gevulde macaroni
Ik heb recent een aantal keer een roerbakschotel gemaakt waarbij ik eerst courgette met knoflook en zwartepeper in de wok gooide, daarna rucola, spinazie, tomaat, cashewnoten en feta kort meegewokt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:04 schreef babipangang het volgende:
Ik weet echt niet meer wat ik moet gaan eten, ik zoek iets nieuws, maar niet standaard aardappelen/groenten/vlees. Misschien iets van een ovenschotel of roerbakmix, in elk geval iets anders dan normaal. Iemand tips? Ik vind griekse/mexicaanse gerechten over het algemeen heel lekker. Rijst lust ik absoluut niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |