Gelukkig niet. Anders had ik nu wel heel hard naar mijn zuurverdiende centjes kunnen fluiten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch niet bij DSB, hoop ik?
Weeeeeeeeeááááaáááááá!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
wycciiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeee
Hoe kóm je erbij. Ik doe gewoon een 'tong80'.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
En eindelijk komt Mevrouw Wickedangel haar plaatje posten.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe kóm je erbij. Ik doe gewoon een 'tong80'.
Dat zou een uitstekend beroep voor hem zijn geweest.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat lijkt me een acteur die in de jaren '70 een politieman speelde in een tv-serie.
Het ligt misschien ook een beetje aan de pose van meneer op de foto. Maar ik zit er dus helemaal naast? Lees je momenteel een biografie over deze meneer?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zou een uitstekend beroep voor hem zijn geweest.
Wat ik bedoel is dat hij in dat geval een stuk minder serieus zou worden genomen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Het ligt misschien ook een beetje aan de pose van meneer op de foto. Maar ik zit er dus helemaal naast?
Neequote:Lees je momenteel een biografie over deze meneer?
Hij heeft dus macht. Politicus?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat hij in dat geval een stuk minder serieus zou worden genomen.
Dat is relatief.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft dus macht.
Nee.quote:Politicus?
Jaquote:
Je zal maar beroemd zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n entourage rond artiesten zijn vaak enge en/of nare mensen.
Oprah Winfrey prijst hem aan, maar dat is ook een zweefteef.quote:
Ben jij zo nuchter?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oprah Winfrey prijst hem aan, maar dat is ook een zweefteef.
Nee. Zo kijk ik bijvoorbeeld naar Het Zesde Zintuig, hoewel ik dat erg beklemmend vind met al die ellende. Maar ik ben ervan overtuigd dat de paragnosten die daarin hun 'kunstje' doen, wel degelijk over bepaalde gaven beschikken, daarvoor heb ik inmiddels te veel frappante dingen van ze gezien.quote:
Ik heb het met Beau wel eens gezien. Ik geloof ook wel dat er in zekere zin sprake is van een zesde zintuig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Zo kijk ik bijvoorbeeld naar Het Zesde Zintuig, hoewel ik dat erg beklemmend vind met al die ellende. Maar ik ben ervan overtuigd dat de paragnosten die daarin hun 'kunstje' doen, wel degelijk over bepaalde gaven beschikken, daarvoor heb ik inmiddels te veel frappante dingen van ze gezien.
Oké, ik ken het werk van Deepak niet.quote:Maar zo'n "goeroe" die het ene na het andere clichématige boek schrijft over jezelf vinden en zo, dat vind ik misbruik maken van mensen die met zichzelf in de knoop zitten. Er kan niets in staan wat je zelf niet met een beetje gezond verstand kunt verzinnen.
Nee, vertel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je A Son of the Circus nooit gelezen?
Eén van Irvings betere, vind ik. De god(heid) van het plaatje komt regelmatig voor in dat boek. Er staat ook een olifant op de voorkant.quote:
Nou, Shiva ken je toch ook wel? Die is het overigens nietquote:Slurfmans doet vaag een belletje rinkelen, maar ik ben verder niet op de hoogte van Indiase godheden.
Oh, ik hou niet van Irving.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén van Irvings betere, vind ik. De god(heid) van het plaatje komt regelmatig voor in dat boek. Er staat ook een olifant op de voorkant.
Nu je het zegtquote:Nou, Shiva ken je toch ook wel? Die is het overigens niet
Je mag tegenwoordig toch ook gewoon overdag in semibikkeltijd posten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Jaha. Maar ik heb zo niet voorradig. En het is het laat en ik ben moe.
Ik heb me door A widow for one year heen geworsteld. Er hadden makkelijk honderd pagina's uit gekund.quote:
Ik vond precies hetzelfde. Tegenvallend boek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb me door A widow for one year heen geworsteld. Er hadden makkelijk honderd pagina's uit gekund.
Dat denken die kutnewbies, jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Je mag tegenwoordig toch ook gewoon overdag in semibikkeltijd posten?
Ik had 'm alleen gekocht omdat Jeff Bridges op de voorkant stond omdat ie is verfilmd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond precies hetzelfde. Tegenvallend boek.
The Dudequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had 'm alleen gekocht omdat Jeff Bridges op de voorkant stond omdat ie is verfilmd.
Ik vind het wel zielig voor die muis die aan zijn voeten zit.quote:
De muis is het rijdier van Ganeshaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig voor die muis die aan zijn voeten zit.
En dan durven ze nog steeds te beweren dat olifanten bang zijn voor muizen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De muis is het rijdier van Ganesha
Ganesha heeft, omdat hij per ongeluk onthoofd werd, alleen het hoofd van een uit de hemel verbannen olifant (of zoiets)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan durven ze nog steeds te beweren dat olifanten bang zijn voor muizen.
Shiva stuurde, nadat hij zag dat hij Ganesha had onthoofd, zijn dienaren er op uit om het hoofd van het eerste levende wezen wat ze tegen kwamen mee terug te nemen en dat was toevallig een olifant.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ganesha heeft, omdat hij per ongeluk onthoofd werd, alleen het hoofd van een uit de hemel verbannen olifant (of zoiets)
Er bestaan (minstens) twee verhalen over het hoe of wat van die onthoofding. Lekker vaag allemaal maar Ganesha is wel m'n favoriet van dan stelletje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Shiva stuurde, nadat hij zag dat hij Ganesha had onthoofd, zijn dienaren er op uit om het hoofd van het eerste levende wezen wat ze tegen kwamen mee terug te nemen en dat was toevallig een olifant.
Ganesha is de beschermheilige van de reizigers, aangezien je collega's ver van huis zijn denk ik dat Ganesha bij hun wel redelijk populair zal zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:20 schreef brother52 het volgende:
Ik heb niet echt een favoriet, ik weet verder ook te weinig over ze.
Ik kan hier op het werk wel even een kleine poll houden, er lopen hier een stuk of 12 Indiërs rond.
Ja, dat lijkt me dan ook wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ganesha is de beschermheilige van de reizigers, aangezien je collega's ver van huis zijn denk ik dat Ganesha bij hun wel redelijk populair zal zijn.
Goed weekendquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:42 schreef brother52 het volgende:
Ik ga nu eerst even naar huis rijden.
Hij was een ontdekker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Was meneer een ontdekker of een oorlogsvoerder?
quote:
quote:
Nee, het was wel een tijdgenoot.quote:Magelhaen?
En die zocht ik ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
De enige andere Portugese ontdekkingsreiziger die ik ken is Vasco da Gama.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet ik nu een Wickedangeltje doen want ik moet er vandoor
Nope, zoek het dichter bij huis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Is het Maya Angelou?
Tegen Jonathan zou-ie ook niet durven.quote:Alleen Boy George bij Wossy gezien, viel me reuze mee, hij was weer nederig![]()
Huh? Kan jouw tv uit?quote:Tv staat inmiddels uit.
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Yoko Ono is hartstikke gek.
Close but no cigarquote:Is het Gerda Havertong?
Taante is erg Surinaams, jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet het even niet. Wel een Surinaamse?
quote:is van huis uit onderwijzeres en logopediste. Ze had een eigen praktijk en werkte op scholen. Eind jaren '80 maakte ze een carrièreswitch naar de theater –en televisiewereld.
treedt sinds 1989 op als cabaretière, en was tot nu toe te zien in zes soloprogramma's en haar laatste onewomanshow was HM Regeert (2006). In 2007 zal ze te zien zijn met haar zevende soloprogramma met de toepasselijke titel: 7. Naast haar eigen theaterprogramma's speelde ze in 1989 Iris in de gelijknamige monoloog van Thea Doelwijt. Verder was ze te zien in theaterprogramma’s als Faja, De Koningin van Paramaribo (van Clark Accord), Thuis en De Vagina Monologen.
Op televisie begon ze als presentatrice van het VPRO kinderprogramma Wie, wat, waar, hoelaat. Grote bekendheid kreeg ze door haar rol als Smorrie in de televisieserie Vrouwenvleugel, winnaar van de Gouden Televizier-ring 1994. Ook was de actrice één van de vaste spelers in de comedy's Oppassen en Bradaz. Verder had ze rollen in o.a Baantjer, Costa, Blauw Blauw, Otje en Boks.
Op het witte doek is ze o.a te zien geweest in de succesvolle film Madame Jeanette, in Ochtendzwemmers en de bekroonde korte film You II. De actrice is ook een veelgevraagde stem en spreekt regelmatig commercials, animatiefilms, bedrijfsfilms in, waaronder de Disneyfilm Cars en de animatieserie De Grote Hummimummi Karaoke Show!.
Het moest uit de diepste krochten van mijn geest komen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, Jetty Mathurin![]()
Ik kon het hier horen kraken, volgens mij
Dat zijn hele duistere gebieden waar donkere gedachten gemaakt worden, hè?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het moest uit de diepste krochten van mijn geest komen.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zijn hele duistere gebieden waar donkere gedachten gemaakt worden, hè?
Dinsdag al gezien. Onboeiendquote:Smokey Robinson met Clapton
Ik hoop voor je dat-ie niet bij de EO werkt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Godverdomme, wat een mooie man heb ik net gepost. Ik geloof dat ik verliefd ben.
Momenteel, heeft dat met de DSB te maken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Hoewel ik vermoed dat hij momenteel binnenloopt.
Een hintje zou wel prettig zijn. Is hij ook jurylid, een beetje bekende Nederlandert is ook jurylid tegenwoordig.quote:
Met Carice van Houten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Van zijn boek is een film gemaakt.
Sorry..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Maar ondertussen zitten wij daar gewoon mee.
Carice van Houten speelt toch in elke Nederlandse speelfilm?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe Kluun eruit ziet?
Ze gaat Hollywood veroveren, don't you know.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Carice van Houten speelt toch in elke Nederlandse speelfilm?
We hebben het losgeld bijna bij elkaar en ook de vluchtauto is al geregeld. Het zal gauw over zijn en daarna praten we er niet meer over.quote:
Moet ze wel eerst even haar bff dumpen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze gaat Hollywood veroveren, don't you know.
Breezâhtaal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet ze wel eerst even haar bff dumpen.
Is dat niet die gast van dat red je verbouwing programma ?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wist dat jij zou weten wat dat betekent
Weet ik veel, denk je dat ik naar dat soort programma's kijk?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:02 schreef ondeugend het volgende:
Is dat niet die gast van dat red je verbouwing programma ?
Hij zal ook geen kookprogramma presenteren, vermoed ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weet ik veel, denk je dat ik naar dat soort programma's kijk?
Nee, ik kijk niet naar dat soort bullshit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zal ook geen kookprogramma presenteren, vermoed ik.
Gut, gut, wat zijn we weer negatiefquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik kijk niet naar dat soort bullshit.
Enge stalkerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Gut, gut, wat zijn we weer negatief
Heb jij wyccie opgegeten?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zou ik mensenvlees eten om te overleven, net als die lui in de Andes. Maar als het niet hoeft, liever niet.
Hoezo... heel Nederland kijkt het!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weet ik veel, denk je dat ik naar dat soort programma's kijk?
Heel Nederland...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:24 schreef ondeugend het volgende:
Hoezo... heel Nederland kijkt het!
Een naam, graag.quote:Ik zag hem toevallig 3 weken geleden voorbij komen en vond hem net zo een mooie kop hebben als deze mijnheer.
Arme wycciequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
Het was hap-slik-weg, dus ik weet het niet meer. Ze mompelde nog wel iets over drie bankrekeningen.
Ik ook niet, heb soms moeite om de aan knop te vinden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel Nederland...Behalve ik.
Ik ben voor FC Groningenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Druk, druk druk... en nu ben ik ook weg, ik ga met Twan naar FC Twente![]()
Terwijl ik dit lees scoort FC Twentequote:
Ik hoorde dat het allemaal niet helemaal eerlijk verlopen is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry Scrut, maar FC Twente heeft met 4-0 gewonnenwas een erg leuke wedstrijd
![]()
Goedemiddag
Dat heb je dan niet goed gehoordquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het allemaal niet helemaal eerlijk verlopen is.
Ja, FC Twente draait op dit moment er goed en met Groningen is het bijna net zo erg als met Heerenveen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je dan niet goed gehoordFC Twente was gewoon veel te goed voor FC Groningen
en dat is echt zo....
Bij mij is net zo. Vorige week dacht ik nog 2 rusige weekenden te krijgen maar afgelopen weekend had ik het druk en volgend weekend waarschijnlijk ook weer.quote:Druk weekend... net als de dagen doordeweek tegenwoordig. Vooral op het werk...
Nee hoor. Ze hadden tegen FC Groningen gezegd dat voetbal in Twente andere regels had, dat het de bedoeling was om zoveel mogelijk ballen in je eigen netje te vangen. Toen ze in de gaten hadden dat die verrekte Twentenaren de boel belazerd hadden viel er weinig meer aan te doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je dan niet goed gehoordFC Twente was gewoon veel te goed voor FC Groningen
en dat is echt zo....
21 november ook al bezet trouwens?? Anders heb je een verjaardagsfeestje.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, FC Twente draait op dit moment er goed en met Groningen is het bijna net zo erg als met Heerenveen.
[..]
Bij mij is net zo. Vorige week dacht ik nog 2 rusige weekenden te krijgen maar afgelopen weekend had ik het druk en volgend weekend waarschijnlijk ook weer.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze hadden tegen FC Groningen gezegd dat voetbal in Twente andere regels had, dat het de bedoeling was om zoveel mogelijk ballen in je eigen netje te vangen. Toen ze in de gaten hadden dat die verrekte Twentenaren de boel belazerd hadden viel er weinig meer aan te doen.
Die datum had ik al vrij gehouden in mijn agendaquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
21 november ook al bezet trouwens?? Anders heb je een verjaardagsfeestje.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die datum had ik al vrij gehouden in mijn agenda
Nog even anderhalf uur wachten. Meestal is het om 18:30 wel redelijk rustig in de supermarkt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Kut. Het is al weer 5 uur. Dan is het dus weer druk in de supermarkt.
Ja, ik neem nog maar een Sultanaquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog even anderhalf uur wachten. Meestal is het om 18:30 wel redelijk rustig in de supermarkt.
Goed idee, alleen heb ik die van mij in de auto laten liggenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik neem nog maar een Sultana
Dat hebben Peace en Diaan beter voor elkaar. Als je kinderen hebt kun je die in zo'n geval even naar je auto laten lopen om ze daarna ook nog even naar de supermarkt te sturen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goed idee, alleen heb ik die van mij in de auto laten liggen
Als ik thuis zou zitten, was het ook geen probleem geweest, de auto staat voor de deur, maar nu zou ik ruim een kwartier onderweg zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat hebben Peace en Diaan beter voor elkaar. Als je kinderen hebt kun je die in zo'n geval even naar je auto laten lopen om ze daarna ook nog even naar de supermarkt te sturen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:44 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Iemand de huilende Dick Advocaat gezien ?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Wilfried flikt het 'm weer. Dit is gewoon HET interview met Dick Advocaat
quote:
Ging over zijn vader.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Maar wie is het?
Waarom deed Dick Advocaat huilie?
Holland Sport gaat niet zozeer over sport, het gaat vooral om de mens.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is wel sneu.
Ik dacht dat het om voetbal ging, toen met die wissel, ik vergeet even waar het precies om ging. Toen voelde hij zich onheus bejegend.
Maar de geïnterviewden zijn mensen uit de sportwereld en het uitgangspunt zijn hun prestaties, toch? Dan is het verder niet zo gek dat ik dacht wat ik dacht.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Holland Sport gaat niet zozeer over sport, het gaat vooral om de mens.
Motivaties vooral.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar de geïnterviewden zijn mensen uit de sportwereld en het uitgangspunt zijn hun prestaties, toch? Dan is het verder niet zo gek dat ik dacht wat ik dacht.
Nee, dat zijn die voetbalpraatprogramma's juist. En Top Gear is Oprah voor mannen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Koffie-, koffietijd... voor mannen
Dat maakt het programma zo goed. Wonnen twee jaar geleden niet voor niets de Nipkov schijfquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Holland Sport gaat niet zozeer over sport, het gaat vooral om de mens.
Ik vind Top Gear geen reet aan ik kijk als man liever naar Oprah.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat zijn die voetbalpraatprogramma's juist. En Top Gear is Oprah voor mannen.
Ook Patrick Kluivert en Marco Bakker ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Dat komt omdat je geen rijbewijs hebt, tong. Iedereen met een rijbewijs kijkt naar Top Gear
Top Gear is ook een kracht van betekenis geworden voor de auto-industrie, als zij een auto afkraken dan heb je daar als fabrikant heel veel last van.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Dat komt omdat je geen rijbewijs hebt, tong. Iedereen met een rijbewijs kijkt naar Top Gear
Slowchatten? Nooit!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:13 schreef Gellius het volgende:
Dan gaan jullie toch gewoon wat slowchatten?
Nee nog niet, nog geen tijd voor gehad. Ik ga het gewoon bij de volgend afspraak laten doen. Dan ook weer andere kleur.quote:
Wat een gedoe. Neem gewoon een pittig kort kapsel, johquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee nog niet, nog geen tijd voor gehad. Ik ga het gewoon bij de volgend afspraak laten doen. Dan ook weer andere kleur.
Dan moet ik ook kleuren hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Neem gewoon een pittig kort kapsel, joh
Alles... zoooo saaiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is er mis met je eigen kleur, eigenlijk?
Op een gegeven moment weet je dat ook gewoon niet meer, lijkt mequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
Peperzout kleur geloof ik... ik verf mn haar al 18 jaar ofzo.
je kunt het iets zien aan de uitgroeiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment weet je dat ook gewoon niet meer, lijkt me
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kreeg net een concert van een stuk of 20 parkieten hier. Wat een druktemakers
Duiven moet je altijd wegjagen, heel af en toe zit er hier één voor het raam. Als je ze hun gang laat gaan blijven ze terugkomen en schijten ze de hele boel onder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ik heb hier altijd stront-duiven van mijn overbuurman
Irritant is dat soms....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kreeg net een concert van een stuk of 20 parkieten hier. Wat een druktemakers
Ik vind het wel leuk. Er zit een enorme kolonie in het Oosterpark en aan het eind van de dag doen ze even een rondje door de buurt. Van de zomer zaten ze met honderden tegelijk om de laatste zonnestralen op te vangen op een bouwkraan die achter de rij huizen tegenover mij staat.quote:
Ja, voor eventjes. Niet te lang... het is wel erg mooi om te zienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Er zit een enorme kolonie in het Oosterpark en aan het eind van de dag doen ze even een rondje door de buurt. Van de zomer zaten ze met honderden tegelijk om de laatste zonnestralen op te vangen op een bouwkraan die achter de rij huizen tegenover mij staat.
Er schijnen nog meer uitheemse diersoorten in het park te overleven. In de vijvers zitten waterschildpadden maar die heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, voor eventjes. Niet te lang... het is wel erg mooi om te zien
Is niet te doen hier. De duivenkooi met wel 40 duiven is hier tien meter vandaan. Heb hem erop aangesproken en de woningbouw stichting ingeschakeld. Alles zit onder de stront.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Duiven moet je altijd wegjagen, heel af en toe zit er hier één voor het raam. Als je ze hun gang laat gaan blijven ze terugkomen en schijten ze de hele boel onder.
Het vervelende is dat ik hem al 20 jaar ken en een goed contact mee heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat het je lukt om er wat aan gedaan te krijgen, tong. Ieder mag z'n hobby hebben maar niet als anderen met de smeerboel zitten.
Dat is zeker vervelend maar je mag toch bij hem thuis ook niet op het balkon schijten? Zover gaat het contact toch ook weer niet, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het vervelende is dat ik hem al 20 jaar ken en een goed contact mee heb.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zeker vervelend maar je mag toch bij hem thuis ook niet op het balkon schijten? Zover gaat het contact toch ook weer niet, mag ik hopen?
Nu wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:38 schreef Gellius het volgende:
Is die charlatan van 'n Rik Launspach nu nog niet geraden?
Shit, gemist!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
Er was zeker een thuisbezorgd.nl-actie?
Applaus ook van mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:48 schreef wyccie het volgende:
Shit, gemist!![]()
Maar ik heb wel helemaal zelf gekookt. Witlof nog wel. Applausje voor mezelf.
Je hebt last van Alzheimer?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef wyccie het volgende:
Beetje zout en honing. En ik weet niet of ik sardientjes of ansjovis erbij heb gegooid.
Bloemkool hoefde ik vroegâh ook niet, maar nu vind ik het heerlijk, spruiten ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:12 schreef wyccie het volgende:
Vroeger vond ik het te bitter, net zoals bloemkool. Nu ben ik daar overheen gegroeid.
Is wel gelukt hè?quote:Vis moest ik altijd eten van mijn moeder, omdat ik daar slim van zou worden.
Witlof is veel milder dan spruitjes, vind ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Bloemkool hoefde ik vroegâh ook niet, maar nu vind ik het heerlijk, spruiten ook![]()
Nou tijdelijk even geen tijd voor, hahaha. We zijn heel druk met het nieuwe systeem.... en wat daaraan vooraf is gegaan en nu wat er mee kan. Medewerkers moeten nu een groot deel zelf doen, zijn ze niet gewend. En wij zijn het niet gewend dat we het niet kunnen doen.quote:
Uiteindelijk duurt vaak langquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel... nu zijn we er nog drukker mee zelfs.
Dat is ook zeker de verwachting. De medewerkers vinden het nu nog niets, de managers die er ook een grote rol in krijgen/hebben en groot aantal dingen zelf moeten doen, vinden het nog minder. Gisteren en eergisteren heeft het systeem ook even plat gelegen ivm de grote hoeveelheid mensen die er nu "ineens" op zaten.. tja alsof je dat niet van tevoren kon weten.quote:
Automatiseerders zijn tuig van de richel, Diaan. Ik ken mensen in die business die vooral erg graag zaken doen met (semi)overheidsinstellingen, dat zijn ware goudmijnen voor hun. Ze verkopen dan een product dat niet aan de gebruikersverwachtingen voldoet en voor heel veel geld (meerwerk) zorgen ze ervoor dat het na vaak lange tijd, werkbaar is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook zeker de verwachting. De medewerkers vinden het nu nog niets, de managers die ook een grote rol krijgen, vinden het nog minder. Gisteren en eergisteren heeft het systeem ook even plat gelegen ivm de grote hoeveelheid mensen die er nu "ineens" op zaten.. tja alsof je dat niet van tevoren kon weten.![]()
Tja, dat is inderdaad helaas zo. Zoiezo gaan automatisering en overheid niet goed samen. Maar dit is uiteindelijk een politiek spel geworden, het moest en zou er komen... in kader van efficiency. Tja nu zitten mensen in de hoogste schalen werk te doen die wij veel goedkoper deden, maar ja dat telt niet....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Automatiseerders zijn tuig van de richel, Diaan. Ik ken mensen in die business die vooral erg graag zaken doen met (semi)overheidsinstellingen, dat zijn ware goudmijnen voor hun. Ze verkopen dan een product dat niet aan de gebruikersverwachtingen voldoet en voor heel veel geld (meerwerk) zorgen ze ervoor dat het na vaak lange tijd, werkbaar is.
En dan wordt er in de media geluld over de Balkenende-norm terwijl er tijdenlang ICT-adviseurtjes rondlopen die stuk voor stuk boven die norm verdienen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, dat is inderdaad helaas zo. Zoiezo gaan automatisering en overheid niet goed samen. Maar dit is uiteindelijk een politiek spel geworden, het moest en zou er komen... in kader van efficiency. Tja nu zitten mensen in de hoogste schalen werk te doen die wij veel goedkoper deden, maar ja dat telt niet....
Precies... en nog wel veel meer natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan wordt er in de media geluld over de Balkenende-norm terwijl er tijdenlang ICT-adviseurtjes rondlopen die stuk voor stuk boven die norm verdienen.
Die kennis van mij kreeg voor een voor de klant desastreus verlopen project een eindejaarsbonus van meer dan een ton. Hij had ze willens en wetens een systeem in de maag gesplitst waar ze helemaal niets aan hadden. Natuurlijk had hij dit uiteindelijk, voor vele miljoenen extra, enigszins bruikbaar gemaakt en er voor gezorgd dat de klant ook nog eens voor het veel te dure onderhoud alleen bij hun terecht kon.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies... en nog wel veel meer natuurlijk.
Dank je welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Automatiseerders zijn tuig van de richel.
Ja, dat klopt. Maar dat komt vaak niet dor de automatiseerders zelf.quote:Ik ken mensen in die business die vooral erg graag zaken doen met (semi)overheidsinstellingen, dat zijn ware goudmijnen voor hun. Ze verkopen dan een product dat niet aan de gebruikersverwachtingen voldoet en voor heel veel geld (meerwerk) zorgen ze ervoor dat het na vaak lange tijd, werkbaar is.
Maar het klopt wel redelijk hoor, de salesmensen zijn alleen maar bezig om hun targets te halen, naar de wensen van de klant word vrijwel niet geluisterd. (niet goed genoeg in elk geval)quote:
Vaak is er ook te weinig kennis bij diegenen die namens de klant het traject begeleiden of de beslissingen moeten nemen. Zeker in streng hiërarchische organisaties zoals bij de overheid. Niet de specifieke aanwezige kennis bepaalt wie er aan tafel zitten maar het aantal dienstjaren enz.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar het klopt wel redelijk hoor, de salesmensen zijn alleen maar bezig om hun targets te halen, naar de wensen van de klant word vrijwel niet geluisterd. (niet goed genoeg in elk geval)
Klopt, ik heb het al meerdere malen meegemaakt bij de overheid dat een pakket gewoon door hun strot word geduwd. Een acceptatietest met eindgebruikers komt heel vaak pas als het product al is gekocht. En als je dan vraagt wat voor nut een acceptatietest dan nog heeft, ben je ineens 'lastig'.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vaak is er ook te weinig kennis bij diegenen die namens de klant het traject begeleiden of de beslissingen moeten nemen. Zeker in streng hiërarchische organisaties zoals bij de overheid. Niet de specifieke aanwezige kennis bepaalt wie er aan tafel zitten maar het aantal dienstjaren enz.
Bij mijn vorige werkgever werd ik oproerkraaier genoemdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:53 schreef brother52 het volgende:
En als je dan vraagt wat voor nut een acceptatietest dan nog heeft, ben je ineens 'lastig'.
Inderdaad... of het is een politiek spelletje.... wij hebben daar heel veel mee te maken helaas. Wij als gebruikers worden vaak pas op het laatst gevraagd als er al niets meer te veranderen is. Wij hadden nav dit nieuwe systeem meer dan 300 op- en/of aanmerkingen, maar er zijn er maar 2 opgepikt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vaak is er ook te weinig kennis bij diegenen die namens de klant het traject begeleiden of de beslissingen moeten nemen. Zeker in streng hiërarchische organisaties zoals bij de overheid. Niet de specifieke aanwezige kennis bepaalt wie er aan tafel zitten maar het aantal dienstjaren enz.
Tijdens mijn opleiding heb ik me gespecialiseerd in operationeel management. Feitelijk heb ik daar nu in mijn werk weinig mee van doen behalve dan dat ik zo goed en zo kwaad als dat gaat mijn ploeg aanstuur. Helaas heb ik slechts enkele keren zelf een leidinggevende die van mij als organisatie-adviseur een voldoende zou krijgen. Mensen komen meestal niet op een topfunctie terecht omdat ze goed zijn voor de organisatie maar vooral omdat ze goed zijn voor het management.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad... of het is een politiek spelletje.... wij hebben daar heel veel mee te maken helaas. Wij als gebruikers worden vaak pas op het laatst gevraagd als er al niets meer te veranderen is. Wij hadden nav dit nieuwe systeem meer dan 300 op- en/of aanmerkingen, maar er zijn er maar 2 opgepikt.![]()
![]()
quote:Lennon is net van de commode gevallen, even schrikken zeg. Hij was erg geschrokken, maar had ogenschijnlijk niets. Toch maar even in de gaten houden vandaag.
Inderdaad....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tijdens mijn opleiding heb ik me gespecialiseerd in operationeel management. Feitelijk heb ik daar nu in mijn werk weinig mee van doen behalve dan dat ik zo goed en zo kwaad als dat gaat mijn ploeg aanstuur. Helaas heb ik slechts enkele keren zelf een leidinggevende die van mij als organisatie-adviseur een voldoende zou krijgen. Mensen komen meestal niet op een topfunctie terecht omdat ze goed zijn voor de organisatie maar vooral omdat ze goed zijn voor het management.
[..]
Ja gaat wel weer goed, hij begon ook meteen te huilen, is wel een goed teken. Nee geen buil op z'n hoofd, helemaal niets te zien zelfs. Hij ligt nu lekker te slapen.quote:Slaat je hart al weer regelmatig? Buil op z'n hoofd?
Pfff, dat is wel schrikken. Zo'n commode is een eind vallen voor zo'n kereltje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ja gaat wel weer goed, hij begon ook meteen te huilen, is wel een goed teken. Nee geen buil op z'n hoofd, helemaal niets te zien zelfs. Hij ligt nu lekker te slapen.
Ja echt wel... al zijn ze wel erg flexibel en kunnen ze aardig wat hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pfff, dat is wel schrikken. Zo'n commode is een eind vallen voor zo'n kereltje.
Dat is waar. Wij hadden vroeger een zware Kingma-salontafel thuis, daar ben ik als kind vaak genoeg nogal hard mee in aanraking gekomen zonder er iets aan over te houden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja echt wel... al zijn ze wel erg flexibel en kunnen ze aardig wat hebben.
Ook geen deukje??quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is waar. Wij hadden vroeger een zware Kingma-salontafel thuis, daar ben ik als kind vaak genoeg nogal hard mee in aanraking gekomen zonder er iets aan over te houden.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ja gaat wel weer goed, hij begon ook meteen te huilen, is wel een goed teken. Nee geen buil op z'n hoofd, helemaal niets te zien zelfs. Hij ligt nu lekker te slapen.
Nee. Ik ben wal als peuter door een buurjongetje van een muurtje geduwd precies met m'n tanden op zo'n gietijzeren deuropenhouder.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. Ik ben wal als peuter door een buurjongetje van een muurtje geduwd precies met m'n tanden op zo'n gietijzeren deuropenhouder.
Zo'n ding, maar dan in de stoep geplaatst:
[ afbeelding ]
Gelukkig was dat m'n melkgebit.
De tandarts was heel kwaad op me want hij had het al zo drukquote:
quote:Twan heeft een keer zn duim tussen een parkeerbeugel en de grond gehad... ik dacht dat het wel meeviel en heb er een handdoekje om gedaan en even op de bank laten liggen. Toen ik hem 's avonds terug bracht naar mn ex, vertrouwde m'n ex het niet. Alsnog naar ziekenhuis gegaan... had Twan gewoon zn duim gebroken.
Tja, daar kon jij wat aan doen zeg. Stomme reactie van die tandarts.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De tandarts was heel kwaad op me want hij had het al zo druk![]()
[..]
That's mequote:Ontaarde moeder
Vriend van m'n oudersquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, daar kon jij wat aan doen zeg. Stomme reactie van die tandarts.
Neuh, dat was geen grapje. Hij heeft me behoorlijk hardhandig aangepakt en er snel weer uitgebonjourd, nog flink bloedend. Dat was foute boel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuke vriend, maar misschien was het wel een grapje.
Ow dat was dan inderdaad foute boel. Hij is nog wel vriend van je ouders gebleven?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, dat was geen grapje. Hij heeft me behoorlijk hardhandig aangepakt en er snel weer uitgebonjourd, nog flink bloedend. Dat was foute boel.
Mja, het was op een dorp hè.... artsen, tandartsen... dat komt bij elkaar op verjaardagen en zo. Daarbij was mijn vader ook weer de huisarts van zijn familie and so on and onquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat was dan inderdaad foute boel. Hij is nog wel vriend van je ouders gebleven?
Sorry... internet viel uit en daarna moest ik met Twan naar voetbal...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mja, het was op een dorp hè.... artsen, tandartsen... dat komt bij elkaar op verjaardagen en zo. Daarbij was mijn vader ook weer de huisarts van zijn familie and so on and on
No worries. Het was prachtig weer hier. Hoe is het met het elftal van Twan? Winnen ze al eens?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry... internet viel uit en daarna moest ik met Twan naar voetbal...
Het was hier ook prachtig weerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
No worries. Het was prachtig weer hier. Hoe is het met het elftal van Twan? Winnen ze al eens?
Ik dacht even dat je bedoelde dat Lennon heeft gelopen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[...] lekker met Lennon teruggelopen.
Dat is beter, ze moeten ook wel eens winnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, ze hebben alleen nog maar 2 gelijk gespeeld, rest verloren. Het gaat wel stukken beter. Ze zijn trouwens ook te hoog ingedeeld. Dat wordt na de winter anders.
Lennon was vandaag al stuntman genoeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat Lennon heeft gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |