Gelukkig niet. Anders had ik nu wel heel hard naar mijn zuurverdiende centjes kunnen fluiten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch niet bij DSB, hoop ik?
Weeeeeeeeeááááaáááááá!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
wycciiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeee
Hoe kóm je erbij. Ik doe gewoon een 'tong80'.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
En eindelijk komt Mevrouw Wickedangel haar plaatje posten.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe kóm je erbij. Ik doe gewoon een 'tong80'.
Dat zou een uitstekend beroep voor hem zijn geweest.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat lijkt me een acteur die in de jaren '70 een politieman speelde in een tv-serie.
Het ligt misschien ook een beetje aan de pose van meneer op de foto. Maar ik zit er dus helemaal naast? Lees je momenteel een biografie over deze meneer?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zou een uitstekend beroep voor hem zijn geweest.
Wat ik bedoel is dat hij in dat geval een stuk minder serieus zou worden genomen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Het ligt misschien ook een beetje aan de pose van meneer op de foto. Maar ik zit er dus helemaal naast?
Neequote:Lees je momenteel een biografie over deze meneer?
Hij heeft dus macht. Politicus?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat hij in dat geval een stuk minder serieus zou worden genomen.
Dat is relatief.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft dus macht.
Nee.quote:Politicus?
Jaquote:
Je zal maar beroemd zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n entourage rond artiesten zijn vaak enge en/of nare mensen.
Oprah Winfrey prijst hem aan, maar dat is ook een zweefteef.quote:
Ben jij zo nuchter?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oprah Winfrey prijst hem aan, maar dat is ook een zweefteef.
Nee. Zo kijk ik bijvoorbeeld naar Het Zesde Zintuig, hoewel ik dat erg beklemmend vind met al die ellende. Maar ik ben ervan overtuigd dat de paragnosten die daarin hun 'kunstje' doen, wel degelijk over bepaalde gaven beschikken, daarvoor heb ik inmiddels te veel frappante dingen van ze gezien.quote:
Ik heb het met Beau wel eens gezien. Ik geloof ook wel dat er in zekere zin sprake is van een zesde zintuig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Zo kijk ik bijvoorbeeld naar Het Zesde Zintuig, hoewel ik dat erg beklemmend vind met al die ellende. Maar ik ben ervan overtuigd dat de paragnosten die daarin hun 'kunstje' doen, wel degelijk over bepaalde gaven beschikken, daarvoor heb ik inmiddels te veel frappante dingen van ze gezien.
Oké, ik ken het werk van Deepak niet.quote:Maar zo'n "goeroe" die het ene na het andere clichématige boek schrijft over jezelf vinden en zo, dat vind ik misbruik maken van mensen die met zichzelf in de knoop zitten. Er kan niets in staan wat je zelf niet met een beetje gezond verstand kunt verzinnen.
Nee, vertel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je A Son of the Circus nooit gelezen?
Eén van Irvings betere, vind ik. De god(heid) van het plaatje komt regelmatig voor in dat boek. Er staat ook een olifant op de voorkant.quote:
Nou, Shiva ken je toch ook wel? Die is het overigens nietquote:Slurfmans doet vaag een belletje rinkelen, maar ik ben verder niet op de hoogte van Indiase godheden.
Oh, ik hou niet van Irving.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén van Irvings betere, vind ik. De god(heid) van het plaatje komt regelmatig voor in dat boek. Er staat ook een olifant op de voorkant.
Nu je het zegtquote:Nou, Shiva ken je toch ook wel? Die is het overigens niet
Je mag tegenwoordig toch ook gewoon overdag in semibikkeltijd posten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Jaha. Maar ik heb zo niet voorradig. En het is het laat en ik ben moe.
Ik heb me door A widow for one year heen geworsteld. Er hadden makkelijk honderd pagina's uit gekund.quote:
Ik vond precies hetzelfde. Tegenvallend boek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb me door A widow for one year heen geworsteld. Er hadden makkelijk honderd pagina's uit gekund.
Dat denken die kutnewbies, jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Je mag tegenwoordig toch ook gewoon overdag in semibikkeltijd posten?
Ik had 'm alleen gekocht omdat Jeff Bridges op de voorkant stond omdat ie is verfilmd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond precies hetzelfde. Tegenvallend boek.
The Dudequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had 'm alleen gekocht omdat Jeff Bridges op de voorkant stond omdat ie is verfilmd.
Ik vind het wel zielig voor die muis die aan zijn voeten zit.quote:
De muis is het rijdier van Ganeshaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig voor die muis die aan zijn voeten zit.
En dan durven ze nog steeds te beweren dat olifanten bang zijn voor muizen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De muis is het rijdier van Ganesha
Ganesha heeft, omdat hij per ongeluk onthoofd werd, alleen het hoofd van een uit de hemel verbannen olifant (of zoiets)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan durven ze nog steeds te beweren dat olifanten bang zijn voor muizen.
Shiva stuurde, nadat hij zag dat hij Ganesha had onthoofd, zijn dienaren er op uit om het hoofd van het eerste levende wezen wat ze tegen kwamen mee terug te nemen en dat was toevallig een olifant.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ganesha heeft, omdat hij per ongeluk onthoofd werd, alleen het hoofd van een uit de hemel verbannen olifant (of zoiets)
Er bestaan (minstens) twee verhalen over het hoe of wat van die onthoofding. Lekker vaag allemaal maar Ganesha is wel m'n favoriet van dan stelletje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Shiva stuurde, nadat hij zag dat hij Ganesha had onthoofd, zijn dienaren er op uit om het hoofd van het eerste levende wezen wat ze tegen kwamen mee terug te nemen en dat was toevallig een olifant.
Ganesha is de beschermheilige van de reizigers, aangezien je collega's ver van huis zijn denk ik dat Ganesha bij hun wel redelijk populair zal zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:20 schreef brother52 het volgende:
Ik heb niet echt een favoriet, ik weet verder ook te weinig over ze.
Ik kan hier op het werk wel even een kleine poll houden, er lopen hier een stuk of 12 Indiërs rond.
Ja, dat lijkt me dan ook wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ganesha is de beschermheilige van de reizigers, aangezien je collega's ver van huis zijn denk ik dat Ganesha bij hun wel redelijk populair zal zijn.
Goed weekendquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:42 schreef brother52 het volgende:
Ik ga nu eerst even naar huis rijden.
Hij was een ontdekker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Was meneer een ontdekker of een oorlogsvoerder?
quote:
quote:
Nee, het was wel een tijdgenoot.quote:Magelhaen?
En die zocht ik ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
De enige andere Portugese ontdekkingsreiziger die ik ken is Vasco da Gama.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet ik nu een Wickedangeltje doen want ik moet er vandoor
Nope, zoek het dichter bij huis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Is het Maya Angelou?
Tegen Jonathan zou-ie ook niet durven.quote:Alleen Boy George bij Wossy gezien, viel me reuze mee, hij was weer nederig![]()
Huh? Kan jouw tv uit?quote:Tv staat inmiddels uit.
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Yoko Ono is hartstikke gek.
Close but no cigarquote:Is het Gerda Havertong?
Taante is erg Surinaams, jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet het even niet. Wel een Surinaamse?
quote:is van huis uit onderwijzeres en logopediste. Ze had een eigen praktijk en werkte op scholen. Eind jaren '80 maakte ze een carrièreswitch naar de theater –en televisiewereld.
treedt sinds 1989 op als cabaretière, en was tot nu toe te zien in zes soloprogramma's en haar laatste onewomanshow was HM Regeert (2006). In 2007 zal ze te zien zijn met haar zevende soloprogramma met de toepasselijke titel: 7. Naast haar eigen theaterprogramma's speelde ze in 1989 Iris in de gelijknamige monoloog van Thea Doelwijt. Verder was ze te zien in theaterprogramma’s als Faja, De Koningin van Paramaribo (van Clark Accord), Thuis en De Vagina Monologen.
Op televisie begon ze als presentatrice van het VPRO kinderprogramma Wie, wat, waar, hoelaat. Grote bekendheid kreeg ze door haar rol als Smorrie in de televisieserie Vrouwenvleugel, winnaar van de Gouden Televizier-ring 1994. Ook was de actrice één van de vaste spelers in de comedy's Oppassen en Bradaz. Verder had ze rollen in o.a Baantjer, Costa, Blauw Blauw, Otje en Boks.
Op het witte doek is ze o.a te zien geweest in de succesvolle film Madame Jeanette, in Ochtendzwemmers en de bekroonde korte film You II. De actrice is ook een veelgevraagde stem en spreekt regelmatig commercials, animatiefilms, bedrijfsfilms in, waaronder de Disneyfilm Cars en de animatieserie De Grote Hummimummi Karaoke Show!.
Het moest uit de diepste krochten van mijn geest komen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, Jetty Mathurin![]()
Ik kon het hier horen kraken, volgens mij
Dat zijn hele duistere gebieden waar donkere gedachten gemaakt worden, hè?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het moest uit de diepste krochten van mijn geest komen.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zijn hele duistere gebieden waar donkere gedachten gemaakt worden, hè?
Dinsdag al gezien. Onboeiendquote:Smokey Robinson met Clapton
Ik hoop voor je dat-ie niet bij de EO werkt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Godverdomme, wat een mooie man heb ik net gepost. Ik geloof dat ik verliefd ben.
Momenteel, heeft dat met de DSB te maken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Hoewel ik vermoed dat hij momenteel binnenloopt.
Een hintje zou wel prettig zijn. Is hij ook jurylid, een beetje bekende Nederlandert is ook jurylid tegenwoordig.quote:
Met Carice van Houten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Van zijn boek is een film gemaakt.
Sorry..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Maar ondertussen zitten wij daar gewoon mee.
Carice van Houten speelt toch in elke Nederlandse speelfilm?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe Kluun eruit ziet?
Ze gaat Hollywood veroveren, don't you know.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Carice van Houten speelt toch in elke Nederlandse speelfilm?
We hebben het losgeld bijna bij elkaar en ook de vluchtauto is al geregeld. Het zal gauw over zijn en daarna praten we er niet meer over.quote:
Moet ze wel eerst even haar bff dumpen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze gaat Hollywood veroveren, don't you know.
Breezâhtaal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet ze wel eerst even haar bff dumpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |