Gelukkig niet. Anders had ik nu wel heel hard naar mijn zuurverdiende centjes kunnen fluiten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch niet bij DSB, hoop ik?
Weeeeeeeeeááááaáááááá!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
wycciiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeee
Hoe kóm je erbij. Ik doe gewoon een 'tong80'.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
En eindelijk komt Mevrouw Wickedangel haar plaatje posten.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe kóm je erbij. Ik doe gewoon een 'tong80'.
Dat zou een uitstekend beroep voor hem zijn geweest.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat lijkt me een acteur die in de jaren '70 een politieman speelde in een tv-serie.
Het ligt misschien ook een beetje aan de pose van meneer op de foto. Maar ik zit er dus helemaal naast? Lees je momenteel een biografie over deze meneer?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zou een uitstekend beroep voor hem zijn geweest.
Wat ik bedoel is dat hij in dat geval een stuk minder serieus zou worden genomen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Het ligt misschien ook een beetje aan de pose van meneer op de foto. Maar ik zit er dus helemaal naast?
Neequote:Lees je momenteel een biografie over deze meneer?
Hij heeft dus macht. Politicus?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat hij in dat geval een stuk minder serieus zou worden genomen.
Dat is relatief.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft dus macht.
Nee.quote:Politicus?
Jaquote:
Je zal maar beroemd zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n entourage rond artiesten zijn vaak enge en/of nare mensen.
Oprah Winfrey prijst hem aan, maar dat is ook een zweefteef.quote:
Ben jij zo nuchter?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oprah Winfrey prijst hem aan, maar dat is ook een zweefteef.
Nee. Zo kijk ik bijvoorbeeld naar Het Zesde Zintuig, hoewel ik dat erg beklemmend vind met al die ellende. Maar ik ben ervan overtuigd dat de paragnosten die daarin hun 'kunstje' doen, wel degelijk over bepaalde gaven beschikken, daarvoor heb ik inmiddels te veel frappante dingen van ze gezien.quote:
Ik heb het met Beau wel eens gezien. Ik geloof ook wel dat er in zekere zin sprake is van een zesde zintuig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Zo kijk ik bijvoorbeeld naar Het Zesde Zintuig, hoewel ik dat erg beklemmend vind met al die ellende. Maar ik ben ervan overtuigd dat de paragnosten die daarin hun 'kunstje' doen, wel degelijk over bepaalde gaven beschikken, daarvoor heb ik inmiddels te veel frappante dingen van ze gezien.
Oké, ik ken het werk van Deepak niet.quote:Maar zo'n "goeroe" die het ene na het andere clichématige boek schrijft over jezelf vinden en zo, dat vind ik misbruik maken van mensen die met zichzelf in de knoop zitten. Er kan niets in staan wat je zelf niet met een beetje gezond verstand kunt verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |