quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:15 schreef Hetiszover het volgende:
Welke meiden zijn dat zoal? Kan iemand dat grafisch uitleggen?
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben van mening dat dit allemaal schaapjes gedrag is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AL die tienerzwangerschappen kost de samenleving handenvol geld.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:18 schreef Yi-Long het volgende:
Boeiuh. Moeten die meiden lekker zelf weten waar ze op vallen, en wat ze ermee willen doen.
Jij hebt geen bepaalde vorkeuren wat betreft wat je aantrekt in vrouwen!? Eendikke negerin van 1,55m is even aantrekkelijk als een langbenig slank blond modelletje, of een schattig aziatisch meisje!?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:17 schreef H-blast het volgende:
Dus blanke jongens zijn niet lekker ofzo!??
je rijnste discriminatie brom ik je.!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom is een aspirine wit ?Waarom slikt een zwarte nooit aspirine? Het is wit, het werkt en ze zijn te trots om de dot katoen uit de tube / buis te plukken (al zal dat laatste alleen door de wat oudere Fokkers gegrepen worden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer voor jou dat je blank bent danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haar zou ik dan wel geven, 15 jaartjes oud alleen
[ afbeelding ]
" Nigger, please..."quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Die profielfoto. Hoe ordinair wil je het hebben zeg
.
[ afbeelding ]
Yeah, want blanke gozer zullen altijd impotent, trouw, veilig of onvruchtbaar zijn(!)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:18 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
AL die tienerzwangerschappen kost de samenleving handenvol geld.
Klik.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Die profielfoto. Hoe ordinair wil je het hebben zeg
.
[ afbeelding ]
En jammer dat voor mezelf dat ik al een meisje hebquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:19 schreef electronique het volgende:
[..]
jammer voor jou dat je blank bent dan
West-Frieslandquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, want blanke gozer zullen altijd impotent, trouw, veilig of onvruchtbaar zijn(!)
Kom nou... in West-friesland wordt ook heel wat afgeneukt onder de pubers, en dan lijkt het ook wel af en toe een stoelendans...
Jij hebt hyvesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef PiRANiA het volgende:
http://klikhierdan.hyves.nl/hubmemberfriends/
Iedereen die daar staat kan je verwijderen uit je vriendenlijst
Donders, die Henk "ken" ik. Uit Ureterp. Had nooit gedacht dat hij zo'n erge losert zou zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:22 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Blanken jongens die lid zijn van die hyves.
Mensen met meer dan 1100 "vrienden".
Was je me 1 post voorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hyves
dat deze nog niet was genoemd, raar.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haar zou ik dan wel geven, 15 jaartjes oud alleen
[ afbeelding ]
http://kkorneliaa.hyves.nl/quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
http://kkorneliaa.hyves.nl/
![]()
wtf?quote:Degene die "DONT HURD ME" ZEI,HURDS ME!
quote:
Zooooooo danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Luister vooral naar haar laatste zin.
komt zijn moeder binnen om de was op te halen of wat? Waar kijkt hij naar?quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil haar niet gevenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aan die gozer te zien hebben ze een dubbele functie...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat die deobusjes op de voorgrond dildo's waren
you go girl....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
... maar 'zij heeft alleennog littekens die haar gezelschap houden in het donker'quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef Sapstengel het volgende:
http://whatyouneed-baby.hyves.nl/
"Name: Cheraine Jaleesa Talifa".
Dat filmpje is briljantquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef Sapstengel het volgende:
http://whatyouneed-baby.hyves.nl/
"Name: Cheraine Jaleesa Talifa".
passen alle drie zo in:
Vanaf hier lijkt het net alsof ze kaal is. Totdat je op het filmpje kliktquote:
Sinds wanneer zijn Joden zwart?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://joshua1993.hyves.nl/
Huh?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is ook lid.
Nienke, prachtige meid.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat een pauper(badkamer)quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs wanneer je ZELF de foto neemt, TOCH NOG DE VERKEERDE KANT OPKIJKEN!!!
(!)![]()
![]()
![]()
![]()
kenker hey.quote:
dat is wat ik dacht, maar volgens mij komt dat door de zonnenbankbruinheidjwzquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ben ik het nou of kloppen de proporties van dat lichaam niet.
Dat hoofd is toch veel te groot gekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is wat ik dacht, maar volgens mij komt dat door de zonnenbankbruinheidjwz
Zie niet echt iets fouts eigenlijk. Behalve dat ze veel te bruin is, zonnebanktokkiesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
of het lichaam te kleinquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat hoofd is toch veel te groot gek
Kinderen hebben in verhouding een wat groter hoofd, trekt wel bij als ze is uitgegroeid.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat hoofd is toch veel te groot gek
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:22 schreef Zotheid het volgende:
quote:
Wtf!? DIe nekquote:
Krijg je met 14 jarigen, daar missen nog wat vormen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:08 schreef Hetiszover het volgende:
Ik kan niet painten of photoshoppen
[ afbeelding ]
Oeh, ik ben blank. Waar kan ik contact opnemen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef Jor_Dii het volgende:
http://cookiemurder.hyves.nl/
Ook lid van blanke jongens hyves
Ik zou jou ook graag willen bedanken voor de ongelooflijke topics die jij opent. Jij zit nu wel de eer op ons te verschuiven, maar een kuttopic zouden zelfs wij niet in goud kunnen veranderen. Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik jou uit het diepst van mijn hart bedank.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
Prachtig om te zien dat al mijn topics veranderen in goud.
Ik ben een leider.
Bij deze wil ik iedereen bedanken die dit mogelijk maakt ! DANK ALLEN !
Overduidelijk weer zo'n fake profiel. Nieuwe trend voor 14jarige (homo?) jongetjes om foto's van het internet te halen en dan fake profielen ermee aan te maken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef Jor_Dii het volgende:
http://cookiemurder.hyves.nl/
Ook lid van blanke jongens hyves
Volgens mij verstoort ze alle tv, radio, WiFi en Bluetooth ontvangst met al dat ijzer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oeh, ik ben blank. Waar kan ik contact opnemen?.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij verstoort ze alle tv, radio, WiFi en Bluetooth ontvangst met al dat ijzer.
Zeker dat daar de grens ligt? Niet bij 1101 of 1099?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:22 schreef Zotheid het volgende:
Hij brengt het naar ons toe, als insider.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:21 schreef Re het volgende:
kan iemand mij dit soort kansloosheidstopics van TS uitleggen?
oh ok...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Hij brengt het naar ons toe, als insider.
Zet maar op je CV, misschien kom je dan nog ergens IRLquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
Prachtig om te zien dat al mijn topics veranderen in goud.
Ik ben een leider.
Bij deze wil ik iedereen bedanken die dit mogelijk maakt ! DANK ALLEN !
wtf mn zusjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef PiRANiA het volgende:
Er zit stront aan je tongquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zou jou ook graag willen bedanken voor de ongelooflijke topics die jij opent. Jij zit nu wel de eer op ons te verschuiven, maar een kuttopic zouden zelfs wij niet in goud kunnen veranderen. Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik jou uit het diepst van mijn hart bedank.
Iddquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:36 schreef Equites het volgende:
[..]
Vanaf hier lijkt het net alsof ze kaal is. Totdat je op het filmpje klikt
Deze hyve is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of deze content inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:10 schreef piepschuimblok het volgende:
Komop mensen, even op DIT IS NIET OKE.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
West-Friesland![]()
Hoorn Lutjebroek
Nee serieus, waarom 1100?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:22 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Blanken jongens die lid zijn van die hyves.
Goed bezig jongens (en meiden).quote:Deze hyve is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of deze content inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus eigenlijk voel je je gewoon gepasseerd omdat je een veel kleineren penis hebt dan die "bruine jongens"?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
http://klikhierdan.hyves.nl/
Een of andere site voor meiden die wel van "bruine jongens" houden![]()
![]()
![]()
Check je zo die ledenlijst: Is het grootste gros uiteraard van die blonde bimbo's met het IQ van een praatpaal.
GOH. En dan huilend bij mammie aankomen als ze ongewenst zwanger zijn geraakt en pappie de kloten op is.
Echt..... dat soort volk gun je toch gewoon een ongewenste tienerzwangerschap he![]()
![]()
Klacht: Dit soort types dus![]()
![]()
Gemiddelde statistieken van alle Hyves leden qua opleiding:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:23 schreef mirved het volgende:
[..]
Overduidelijk weer zo'n fake profiel. Nieuwe trend voor 14jarige (homo?) jongetjes om foto's van het internet te halen en dan fake profielen ermee aan te maken.
Overigens lijkt het me dat als je statistieken kon opvragen per "hyve" dat er dan zou uitkomen dat 95% van de leden onder de 18 zijn en een VMBO opleiding volgen.
Zo, maar 1% van de mensen op hyves zit op vmbo/havo/vwo???quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Gemiddelde statistieken van alle Hyves leden qua opleiding:
48% Hogeschool
31% Universiteit
20% MBO
1% Overig
Yeah right motherfucker
Telt niet als opleiding, omdat scholen niet automatisch het niveau aangeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo, maar 1% van de mensen op hyves zit op vmbo/havo/vwo???
Dat zijn de mensen die aan durven geven wat ze studeren jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Gemiddelde statistieken van alle Hyves leden qua opleiding:
48% Hogeschool
31% Universiteit
20% MBO
1% Overig
Yeah right motherfucker
Hoe kunnen die cijfers dan representatief zijn als de waarschijnlijk grootste groep op hyves, die op de middelbare school zitten, niet kunnen aangeven wat ze studeren?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Telt niet als opleiding, omdat scholen niet automatisch het niveau aangeven.
Als je het nu gewoon bekijkt als vervolgopleiding. Je kan wel zien wat de grootste scholen zijn, maar omdat je niet apart kunt aangeven of je havo/vwo doet op een school kan dat niet worden weergegeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoe kunnen die cijfers dan representatief zijn als de waarschijnlijk grootste groep op hyves, die op de middelbare school zitten, niet kunnen aangeven wat ze studeren?
Dus slaat het nergens op.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je het nu gewoon bekijkt als vervolgopleiding. Je kan wel zien wat de grootste scholen zijn, maar omdat je niet apart kunt aangeven of je havo/vwo doet op een school kan dat niet worden weergegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |