quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:15 schreef Hetiszover het volgende:
Welke meiden zijn dat zoal? Kan iemand dat grafisch uitleggen?
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben van mening dat dit allemaal schaapjes gedrag is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AL die tienerzwangerschappen kost de samenleving handenvol geld.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:18 schreef Yi-Long het volgende:
Boeiuh. Moeten die meiden lekker zelf weten waar ze op vallen, en wat ze ermee willen doen.
Jij hebt geen bepaalde vorkeuren wat betreft wat je aantrekt in vrouwen!? Eendikke negerin van 1,55m is even aantrekkelijk als een langbenig slank blond modelletje, of een schattig aziatisch meisje!?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:17 schreef H-blast het volgende:
Dus blanke jongens zijn niet lekker ofzo!??
je rijnste discriminatie brom ik je.!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom is een aspirine wit ?Waarom slikt een zwarte nooit aspirine? Het is wit, het werkt en ze zijn te trots om de dot katoen uit de tube / buis te plukken (al zal dat laatste alleen door de wat oudere Fokkers gegrepen worden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer voor jou dat je blank bent danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haar zou ik dan wel geven, 15 jaartjes oud alleen
[ afbeelding ]
" Nigger, please..."quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Die profielfoto. Hoe ordinair wil je het hebben zeg
.
[ afbeelding ]
Yeah, want blanke gozer zullen altijd impotent, trouw, veilig of onvruchtbaar zijn(!)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:18 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
AL die tienerzwangerschappen kost de samenleving handenvol geld.
Klik.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Die profielfoto. Hoe ordinair wil je het hebben zeg
.
[ afbeelding ]
En jammer dat voor mezelf dat ik al een meisje hebquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:19 schreef electronique het volgende:
[..]
jammer voor jou dat je blank bent dan
West-Frieslandquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, want blanke gozer zullen altijd impotent, trouw, veilig of onvruchtbaar zijn(!)
Kom nou... in West-friesland wordt ook heel wat afgeneukt onder de pubers, en dan lijkt het ook wel af en toe een stoelendans...
Jij hebt hyvesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef PiRANiA het volgende:
http://klikhierdan.hyves.nl/hubmemberfriends/
Iedereen die daar staat kan je verwijderen uit je vriendenlijst
Donders, die Henk "ken" ik. Uit Ureterp. Had nooit gedacht dat hij zo'n erge losert zou zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:22 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Blanken jongens die lid zijn van die hyves.
Mensen met meer dan 1100 "vrienden".
Was je me 1 post voorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hyves
dat deze nog niet was genoemd, raar.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haar zou ik dan wel geven, 15 jaartjes oud alleen
[ afbeelding ]
http://kkorneliaa.hyves.nl/quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef PiRANiA het volgende:
http://klikhierdan.hyves.nl/hubmemberfriends/
Iedereen die daar staat kan je verwijderen uit je vriendenlijst
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
http://kkorneliaa.hyves.nl/
![]()
wtf?quote:Degene die "DONT HURD ME" ZEI,HURDS ME!
quote:
Zooooooo danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Luister vooral naar haar laatste zin.
komt zijn moeder binnen om de was op te halen of wat? Waar kijkt hij naar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |