Ik zou trouwens A zeggen, die is geloof ik goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:26 schreef appelsjap het volgende:
Het bedrijf ‘Joosten BV’ wordt in een adviesrapport als volgt omschreven: ‘een geringe mate van horizontale en verticale differentiatie, evenals een beperkte standaardisatie en formalisatie. De subsystemen zijn losjes gekoppeld en er is sprake van selectieve decentralisatie. De informatiesystemen zijn voornamelijk lateraal.’
Hoe zou je Joosten BV willen typeren?
A) bureaucratisch, plat, professioneel
B) mechanisch, steil, lerend
C) organisch, plat, flexibel
D) intelligent, organisch, steil
[ afbeelding ]
Juist niet A. Er staat dat zowel horizontaal als verticaal weinig lagen zitten. Dat is niet typisch bureaucratisch. Daarnaast zijn de verschillende onderdelen los aan elkaar gekoppeld, ook niet typisch bureaucratisch.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou trouwens A zeggen, die is geloof ik goed.
Als het B was was het een autogarage natuurlijk
De laatste 2 van A en C kun je ongeveer gelijk zien, maar de eerste "weinig differentiatie en slechte standaardisatie" zie ik meer als bureaucratisch of mechanistisch. In ieder geval sowieso niet organisch.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:33 schreef speknek het volgende:
organisch, plat, flexibel. zou ik zeggen. Maar het klinkt meer als marketingpraat voor ramkoers naar faillisement.
Nee, natuurlijk niet. Als het iets niet is, is het wel A.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er staat niet weinig lagen, er staat weinig differentiatie. Oftewel, behalve wat er beschreven staat in processen zal er niets gedaan worden. Dat is typisch bureaucratisch.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Juist niet A. Er staat dat zowel horizontaal als verticaal weinig lagen zitten. Dat is niet typisch bureaucratisch. Daarnaast zijn de verschillende onderdelen los aan elkaar gekoppeld, ook niet typisch bureaucratisch.
Een beperkte standaardisatie en formalisatie met losjes gekoppelde subsystemen en selectieve decentralisatie duidt allemaal juist op weinig bureaucratie, maar meer een pragmatische instelling.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er staat niet weinig lagen, er staat weinig differentiatie. Oftewel, behalve wat er beschreven staat in processen zal er niets gedaan worden. Dat is typisch bureaucratisch.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:37 schreef Barcaconia het volgende:
De laatste 2 van A en C kun je ongeveer gelijk zien, maar de eerste "weinig differentiatie en slechte standaardisatie" zie ik meer als bureaucratisch of mechanistisch. In ieder geval sowieso niet organisch.
Decentralisatie maakt ook organisch, omdat elke subgroep op z'n eigen manier dingen gaat doen.quote:Sowieso een platte structuur door de decentralisatie en een laterale denkwijze is best professioneel.
Ik zou A kiezen.
Maar geringe mate van horizontale en verticale differentiatie duidt ook niet op een organische bedrijfsstructuur.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een beperkte standaardisatie en formalisatie met losjes gekoppelde subsystemen en selectieve decentralisatie duidt allemaal juist op weinig bureaucratie, maar meer een pragmatische instelling.
Amateur smiley-posterquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef Jor_Dii het volgende:
:S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S
Juist wel, wat dat betekent dat iedereen alles kan doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Maar geringe mate van horizontale en verticale differentiatie duidt ook niet op een organische bedrijfsstructuur.
Ook dat jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:44 schreef Tijn het volgende:
Lekkere studie trouwens, kun je vast veel mee als je later dit soort vragen weet te beantwoorden [ afbeelding ]
Fail!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef Jor_Dii het volgende:
:S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S
Huh? Leg uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juist wel, wat dat betekent dat iedereen alles kan doen.
Misschien wel, maar falen ze gewoon keihard. Er is in ieder geval de mogelijkheid tot organisch optreden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:43 schreef Barcaconia het volgende:
Maar geringe mate van horizontale en verticale differentiatie duidt ook niet op een organische bedrijfsstructuur.
fixedquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef Jor_Dii het volgende:
:S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :S:S :S :S :S :S :S :S :Svvvvvvv
Bij een hoge mate van differentiatie heeft elke medewerker een duidelijke, specifieke functie. Daardoor kun je efficiënt werken, maar ontstaan er ook snel problemen in capaciteit op het moment dat er medewerkers uitvallen. Bij een lage mate van differentiatie zijn werknemers veel flexibeler inzetbaar.quote:
Ik zal je uitleggen hoe je dit moet doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:26 schreef appelsjap het volgende:
Het bedrijf ‘Joosten BV’ wordt in een adviesrapport als volgt omschreven: ‘een geringe mate van horizontale en verticale differentiatie, evenals een beperkte standaardisatie en formalisatie. De subsystemen zijn losjes gekoppeld en er is sprake van selectieve decentralisatie. De informatiesystemen zijn voornamelijk lateraal.’
Hoe zou je Joosten BV willen typeren?
A) bureaucratisch, plat, professioneel
[ afbeelding ]
bedrijfseconomiekundequote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Alle studies eindigend op -kunde.
Zegt diegene die een veredelde bedrijfskunde doet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Deze man snapt de universiteit en gaat voor cum laudequote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zal je uitleggen hoe je dit moet doen.
Het woord 'steil', staat bij twee van de antwoorden, evenals het woord 'organisch' en het woord 'plat'. Van deze drie woorden is de kans dus groter dat ze in het goede antwoord zitten.
A heeft één van deze woorden.
B heeft er geen enkele.
C heeft er twee.
D heeft er één.
Het juiste antwoord is dus C.
wiskundequote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik dacht juist dat het exact andersom was. Even in mijn boeken duiken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij een hoge mate van differentiatie heeft elke medewerker een duidelijke, specifieke functie. Daardoor kun je efficiënt werken, maar ontstaan er ook snel problemen in capaciteit op het moment dat er medewerkers uitvallen. Bij een lage mate van differentiatie zijn werknemers veel flexibeler inzetbaar.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Deze man snapt de universiteit en gaat voor cum laude.
Het kan net zo goed op de producten slaan lijkt mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij een hoge mate van differentiatie heeft elke medewerker een duidelijke, specifieke functie. Daardoor kun je efficiënt werken, maar ontstaan er ook snel problemen in capaciteit op het moment dat er medewerkers uitvallen. Bij een lage mate van differentiatie zijn werknemers veel flexibeler inzetbaar.
Hij heeft wel gelijk, dit is nog wel de beste analyse van de vraag tot nu toe!quote:
Bedankt mattie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, dit is nog wel de beste analyse van de vraag tot nu toe!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
WAT IS HET GOEDE ANTWOORD NOUHOUUUU!!
Beter ga je het écht niet uitgelegd krijgen hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het woord 'steil', staat bij twee van de antwoorden, evenals het woord 'organisch' en het woord 'plat'. Van deze drie woorden is de kans dus groter dat ze in het goede antwoord zitten.
B heeft er geen enkele.
C heeft er twee.
D heeft er één.
WALL OF FAILquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
B heeft er geen enkele.
C heeft er twee.
D heeft er één.
Beperkte standaardisatie en formalisatie duidt JUIST op een organische structuur. C dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De term differentiatie wordt doorgaans gebruikt met betrekking tot het producten/diensten palet. Waarbij verticaal staat voor de waardeketen van een product/dienst, van grondstof tot eindproduct en horizontaal staat voor vergelijkbare producten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:22 schreef Joppy het volgende:
[..]
De term differentiatie wordt doorgaans gebruikt met betrekking tot het producten/diensten palet. Waarbij verticaal staat voor de waardeketen van een product/dienst, van grondstof tot eindproduct en horizontaal staat voor vergelijkbare producten.
Differentierenquote:
Een geringe mate van horizontale en verticale differentiatie, evenals een beperkte standaardisatie en formalisatie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
WAT IS HET GOEDE ANTWOORD NOUHOUUUU!!
Die zitten er ook op Fok!.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:59 schreef Equites het volgende:
Als dit mbo is wil ik niet weten wat ze op de universiteit vragen. Dan zitten we hier op FOK met allemaal atoomgeleerden.
Geneeskunde?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Nee, als ze erg bureaucratisch waren dan zou standaardisatie en formalisatie juist erg optimaal zijn, ik denk dat C het juiste antwoord is, vooral omdat het nog niet gezegt is denk ik dat ik dit even toe voeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:32 schreef Barcaconia het volgende:
Als het B was was het een autogarage natuurlijk
Zo redeneer ik ook altijd als ik het niet weetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
B heeft er geen enkele.
C heeft er twee.
D heeft er één.
Volgens mij studeer jij onkundequote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Daar heb je toch geen boek voor nodig?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het exact andersom was. Even in mijn boeken duiken.
Mechanische bedrijfsstructuur kent een hoge mate van centralisatie, standaardisatie en formalisatiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef TC03 het volgende:
Is het zeker weten C? Ik denk namelijk B, omdat er staat 'beperkte standaardisatie en formalisatie' en 'selectieve' decentralisatie. Het is dus niet geheel afwezig. Al weet ik niet echt wat men bedoelt met 'mechanisch', wat is een mechanisch bedrijf eigenlijk?
Hoe weet jij dat nog, 1 week na de tentamens ben ik al die kleine feitjes vergetenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Mechanische bedrijfsstructuur kent een hoge mate van centralisatie, standaardisatie en formalisatie
Ik ga voor C denk ikquote:A) bureaucratisch, plat, professioneel
Dan te bedenken dat het al 3 jaar geleden is voor mijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nog, 1 week na de tentamens ben ik al die kleine feitjes vergeten
Wiskunde, Natuurkunde, Sterrenkunde, Scheikunde, Geneeskunde, stuk voor stuk bazenstudies. Voor de rest -kundequote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Inderdaadquote:
Duidelijk een ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:56 schreef Muzz_ het volgende:
Bedrijfskunde
Rechten
Psychologie
Communicatiewetenschappen
en Taalkundige studies
Tientallen HBO opleidingen gaan deze 'WO' studies voorbij qua moeilijkheidsgraad.
Dit soort studies verdienen de titel WO niet, ik heb dan meer respect voor iemand die hogere energietechniek oid doet op t HBO.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Duidelijk een ervaringsdeskundige.
Dat was ook het eerste wat ik dacht, toen ik die beschrijving las.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:33 schreef speknek het volgende:
organisch, plat, flexibel. zou ik zeggen. Maar het klinkt meer als marketingpraat voor ramkoers naar faillisement.
BINGO!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:12 schreef Ensaf het volgende:
Het is een jong en dynamisch bedrijf.
Geen 9 tot 5 mentaliteit (maar we stoppen wel om 5 uur met betalen)quote:
Andere woorden voor: we pappen maar een beetje aanquote:
Geringe mate van horizontale differentiatie: niet erg breed geörienteerd bedrijf dus. Tevens weinig verticale differentïatie, dat doet mij denken aan weinig hiërarchie. Beperke standaardisatie: in ieder geval geen grote bureaucratische organisatie, bureaucratie kenmerkt zich door middel van een hoge mate van standaardisatie (formuliertjes invullen). De subsystemen zijn losjes gekoppeld: dat interpreteer ik als een bedrijf waarin er geen strakke regelgeving is. Selectieve decentralisatie en laterale informatiesystemen kan ik zo snel niet thuisbrengen.quote:Het bedrijf ‘Joosten BV’ wordt in een adviesrapport als volgt omschreven: ‘een geringe mate van horizontale en verticale differentiatie, evenals een beperkte standaardisatie en formalisatie. De subsystemen zijn losjes gekoppeld en er is sprake van selectieve decentralisatie. De informatiesystemen zijn voornamelijk lateraal.’
A is het zeker niet, bureaucratisch en professioneel komt deze organisatie niet op mij over. B is het ook niet, deze organisatie is allerminst steil (en hiermee valt D dus ook automatisch af). Dan blijft C over, en deze past m.i. prima in de context.quote:A) bureaucratisch, plat, professioneel
Beetje makkelijk. Wat jij zegt is dat alle gamma studies nutteloos zijn. Alleen de bèta's stellen nog wat voor?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:08 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Dit soort studies verdienen de titel WO niet, ik heb dan meer respect voor iemand die hogere energietechniek oid doet op t HBO.
Nou, van die nietszeggende studie's als Commerciële economie, MER, Fiscale economie, SPH, etc. kan je met de LOI ook halen. Zegt genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Beetje makkelijk. Wat jij zegt is dat alle gamma studies nutteloos zijn. Alleen de bèta's stellen nog wat voor?
Ben ik het helemaal mee eens. Vroeger deed men gewoon HEAO. Nu moet er voor elke scheet een aparte opleiding zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:05 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Nou, van die nietszeggende studie's als Commerciële economie, MER, Fiscale economie, SPH, etc. kan je met de LOI ook halen. Zegt genoeg lijkt me.
Alleen Econometrie en zuivere Economie stellen nog wat voor op gamma gebied.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Beetje makkelijk. Wat jij zegt is dat alle gamma studies nutteloos zijn. Alleen de bèta's stellen nog wat voor?
En fiscale + bedrijfseconomie uiteraardquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:03 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Alleen Econometrie en zuivere Economie stellen nog wat voor op gamma gebied.
Fiscale economie is niets moeilijks aan, mensen kunnen het niet of haken af omdat het zo rete saai is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:04 schreef defibrillator het volgende:
[..]
En fiscale + bedrijfseconomie uiteraard
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:07 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Fiscale economie is niets moeilijks aan, mensen kunnen het niet of haken af omdat het zo rete saai is.![]()
Bedrijfseconomie...mwah
Volgens mij snap jij het verschil niet helemaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Duidelijk een ervaringsdeskundige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |