Doe is PM sturen.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
"Something Something Something Dark Side" is inmiddels op een aantal sites op internet te vinden
Knap, als de aflevering nog niet eens is uitgezondenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
"Something Something Something Dark Side" is inmiddels op een aantal sites op internet te vinden
Komt een DVD versie van en aangezien die over een kleine 2 weken in de winkels ligt neem ik aan dat die al af is. Dat betekent dus dat hij op internet kan komenquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:12 schreef slindenau het volgende:
[..]
Knap, als de aflevering nog niet eens is uitgezonden
Maak er maar sinds seizoen 4-5 van.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:39 schreef Steeven het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de kwaliteit van Family Guy sinds seizoen 7 wat discutabel aan het worden is? Zo nu en dan heus nog wel een grap die me hard laat lachen, of zelfs in tranen laat, maar het is veel minder dan eerdere seizoenen. Daarentegen wordt American Dad wél beter met het seizoen, nog hilarischer dan Family Guy zelfs, misschien dat ze schrijvers hebben gewisseld ofzo?
Kijk eens een stuk of 5 posts naar boven (die van slindenau).quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:45 schreef Mirel het volgende:
Vertel de release naam anders want ik kan niks vinden op public en private. Volgens mij lullen jullie
Ik vond 'm erg leuk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:13 schreef Zeurberus het volgende:
Minder goed dan Blue Harvest, maar nog steeds enorm vermakelijk
R2D2/Cleveland op de X-wing in het moeras. NONONONONONONONONONONO![]()
![]()
![]()
Die was tof jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:13 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
![]()
Wat gebeurde daar dan? Herinner me niks grappigs op dat moment.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:13 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |