Well, your eyes are too close to your nose.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Is dat niet die met, How about that side boob? Did that turn you on? Well it shouldn't be because that's my side boob.
?
Your favourite holiday?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:43 schreef Tim86 het volgende:
Die opmerkingen van Stewie bij Family Feud
En: Giggity Jaws![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Topperrrr![]()
[..]
Your favourite holiday?
9-11
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:42 schreef JanPiraat het volgende:
Hahah briljante aflevering kapotgelachen
Lewis?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:32 schreef Voltreffer het volgende:
Iemand gister Family Guy op CC gezien? Het was namelijk een aflevering die ik nog nooit had gezien. Peter, brian en lewis waren in massachusetts. Welk seizoen is dat? want nu is m'n collectie niet compleet.
Dat was Play It Again Brian (zesde seizoen, 10e aflevering)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:32 schreef Voltreffer het volgende:
Iemand gister Family Guy op CC gezien? Het was namelijk een aflevering die ik nog nooit had gezien. Peter, brian en lois () waren in massachusetts. Welk seizoen is dat? want nu is m'n collectie niet compleet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
12 agen geleden was de voriquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:38 schreef slindenau het volgende:
Heb ik iets gemist, of was er afgelopen week geen nieuwe eps?
Nieuwe is pas weer 31 januariquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:38 schreef slindenau het volgende:
Heb ik iets gemist, of was er afgelopen week geen nieuwe eps?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |