Heb ik gedaan gek!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef appelsjap het volgende:
Dan moet je je hand opsteken newbie.
Stil maar ik ben op mijn mobiel online!quote:
Dus dat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef classpc het volgende:
Kun je niet gewoon in GC een topic openen dat je met een lekker wijf gepraat hebt bij de bushalte?
Dat is nog steeds geen reden om een taal te verkrachten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:16 schreef Exentric90 het volgende:
Stil maar ik ben op mijn mobiel online! :p
Dus?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:16 schreef Exentric90 het volgende:
Stil maar ik ben op mijn mobiel online!
Want dan is correct spellen natuurlijk onmogelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:16 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Stil maar ik ben op mijn mobiel online!
Boven staande geld dus ook voor jouwquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Stam plus T.
dude...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:18 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Boven staande geld dus ook voor jouw
Bovenstaande geldt --- jou.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:18 schreef Exentric90 het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:18 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
We gooien 'm er nog maar 's in:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:18 schreef Exentric90 het volgende:
bovenstaande is 1 woord, debiel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:18 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik heb geen QWERTYquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus?
Ik kan met mijn mobiel ook gewoon typen zoals het hoort.
[insert pics-or-it-isn't-true plaatje]quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:13 schreef Exentric90 het volgende:
Anti-klacht: heb een leuk gesprek gehad met een lekker wijf die er ook stond
Ja en?quote:
Drie fouten in een zin van 6 woorden... ik zou de mensen van het Guinness maar eens bellenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:18 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:
Ah ja, dan sluipen de verkeerde spaties, ontbrekende t's en extra w's er natuurlijk vanzelf in.quote:
Pabo heeft zeker vrij in de herfstvakantiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, dan sluipen de verkeerde spaties, ontbrekende t's en extra w's er natuurlijk vanzelf in.
Dat is gewoon echt zo kut..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:32 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb het een keer gehad na het uitgaan, 's nachts. In the-middle-of-nowhere, nauwelijks licht, en ik droeg nog eens donkere kleding ook. Er zijn volgens mij wel 5 bussen langsgekomen, ze reden allemaal door, hoe hard ik ook stond te zwaaien (ik stond nog net niet vóór de bus). Ik heb dus uiteindelijk naar huis kunnen lopen, heeft me 3 uur gekost.
Smoel houden?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
Opbellen.
Die woorden schrijf je inderdaad niet aan elkaar.quote:
Luister..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die woorden schrijf je inderdaad niet aan elkaar.
http://www.spatiegebruik.nlquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:53 schreef Exentric90 het volgende:
Luister..
Ik heb geen QWERTY keypad..
En heb geen T9 aan..
M.a.w. Ik wil gewoon snel typen zonder mij zorgen te maken over die spel fouten..
Op een QWERTY tb. Of keypad uiteraard ook maar daar is het gewoon een stuk makkelijker om foutloos te typen..
Verder nog even een extra klacht:
Bus chauffeuze denkt dat ze alles is door telaat te kunnen komen..
Als snelheid zo belangrijk is, waarom neem je dan de moeite om al die extra onnodige spaties te typen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:53 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Luister..
En heb geen T9 aan..
M.a.w. Ik wil gewoon snel typen zonder mij zorgen te maken over die spel fouten..
Eensch!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:57 schreef Billy_Talent het volgende:
Mijn bus vanochtend zou ik onder normale omstandigheden gemist hebben, maar omdat de buschauffeur mij zag rennen en vloeken stopte hij 20 meter na de bushalte alsnog en liet mij instappen.
Deze man verdient de buschauffeur van de week troffee.
Bezuinig dan in eerste instantie eens op die overvloedige spaties en tel uit je snelheidswinstquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:53 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Luister..
En heb geen T9 aan..
Als ik dat niet doe moet ik overal verschillend spatie gebruik toepassen.. Nu gewoon na ieder normaal nederlands woord.. Is wat makkelijker..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als snelheid zo belangrijk is, waarom neem je dan de moeite om al die extra onnodige spaties te typen?
Uh ja? 4x de 3 2x de 6 4x de 7 3x de 2 2x de 4 4x de 1quote:
Hoe is het makkelijker om "op bellen" te typen dan "opbellen"? En wat moet je afleren als je zegt het op een QWERTY-keyboard wel goed te schrijven?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:04 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe moet ik overal verschillend spatie gebruik toepassen.. Nu gewoon na ieder normaal nederlands woord.. Is wat makkelijker..
Tevens moet ik het anders afleren, en laat ik daar nu net geen zin in hebben
Leer lezen ik heb T9 juist uit..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:05 schreef Tijn het volgende:
Je zou trouwens zeggen dat T9 vanwege de correcties en suggesties juist leidt tot betere spelling. Dikke kans dat 'ie het op een QWERTY-keyboard slechter doet dan 'ie hier laat zien.
Precies, NA ieder woord, niet TIJDENS.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:04 schreef Exentric90 het volgende:
Als ik dat niet doe moet ik overal verschillend spatie gebruik toepassen.. Nu gewoon na ieder normaal nederlands woord.. Is wat makkelijker..
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:06 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Uh ja? 4x de 3 2x de 6 4x de 7 3x de 2 2x de 4 4x de 1
Makkelijk toch?
Conclusie: QWERTY is makkelijker om correct nederlands te schrijven..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe is het makkelijker om "op bellen" te typen dan "opbellen"? En wat moet je afleren als je zegt het op een QWERTY-keyboard wel goed te schrijven?
Ik snap er geen zak van, kerel
Oh. Vanwege de snelheid zeker?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:08 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Leer lezen ik heb T9 juist uit..
Blijf dan eens wat meer van die 0 af met je vettige worstenvingers.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:08 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Leer lezen ik heb T9 juist uit..
T9 is voor sommige makkelijker ja..quote:
TS heeft een N95 in zijn handen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
Maar je hebt nog zo'n telefoontje waar 2 ook A, B en C is? Je bent ons eigenlijk aan het sms-en.
Ik zou het bijgod niet wetenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat je ipv een Qwerty een Averty keypad op je mobile had.
Was die halte wel goed verlicht?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:32 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb het een keer gehad na het uitgaan, 's nachts. In the-middle-of-nowhere, nauwelijks licht, en ik droeg nog eens donkere kleding ook. Er zijn volgens mij wel 5 bussen langsgekomen, ze reden allemaal door, hoe hard ik ook stond te zwaaien (ik stond nog net niet vóór de bus). Ik heb dus uiteindelijk naar huis kunnen lopen, heeft me 3 uur gekost.
Nee, je zal jezelf ook eens verbeteren hé..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:04 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nee, zoals ik zei, een halte in the-middle-of-nowhere. Nauwelijks verlichting, donkere kleding aan... dan valt het natuurlijk enigzins te verwachten, maar ik heb op gegeven moment ook nog staan zwaaien, dat hadden ze moeten zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:22 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Was die halte wel goed verlicht?
Als je een GSM bij je hebt, helpt het om daar even mee te zwaaien als de bus eraan komt.
Uiteraard wel met schermverlichting aan
En het scherm de goede kant op![]()
[..]
Nee, je zal jezelf ook eens verbeteren hé..
Ik kwam laatst bij de dokter.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:40 schreef bijdehand het volgende:
Ik was laatst ook aan het wachten op de bus.
Moest ik er gvd vanaf
Ja weer zoietsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik kwam laatst bij de dokter.
Moest ik het zelf weer opruimen![]()
![]()
![]()
Zeker ook geen rukzakdoek bij je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik kwam laatst bij de dokter.
Moest ik het zelf weer opruimen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:37 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Zeker ook geen rukzakdoek bij je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |