Lekker warmquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Je hebt toch wel in het bubbelbad staan zeiken terwijl zij er nog in zaten he?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Je hebt toch wel in het bubbelbad staan zeiken terwijl zij er nog in zaten he?
Kutexcuus is dat altijdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:21 schreef tropicalgirl het volgende:
hihi ja je zou het bijna doenja ,maar houden de eer maar aan ons zelf en niet tot hun niveau te verlagen
Je hebt ook nog zoiets als inwendige bloedingenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:24 schreef Gripper het volgende:
Tja, je kunt ze wel een verdiende ros op hun neus geven, maar dan heb je een roze bubbelbad en zit je zelf in die tokkierommel.
t haalt natuurlijk wel het bloed onder je nagels vandaan, zulks uitschot.
Meen je dat nou?!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:25 schreef Frollo het volgende:
Het wachten is op de lemming natuurlijk.
ja precies ,mijn vriend en ik wilde gewoon lekker in het bubbelbad gaan zitten maar na de 2de keer te kloten begon ik er wat van te zeggen ,dat als ze willen gek doen ga dan in het grote bad zitten (hadden ze ook nog meer ruimte en hebben andere mensen niet direct last van.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:24 schreef Gripper het volgende:
Tja, je kunt ze wel een verdiende ros op hun neus geven, maar dan heb je een roze bubbelbad en zit je zelf in die tokkierommel.
Jouw Nederlands straalt ook niet echt uit in intelligentiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:31 schreef tropicalgirl het volgende:
[..]
ja precies ,mijn vriend en ik wilde gewoon lekker in het bubbelbad gaan zitten maar na de 2de keer te kloten begon ik er wat van te zeggen ,dat als ze willen gek doen ga dan in het grote bad zitten (hadden ze ook nog meer ruimte en hebben andere mensen niet direct last van.
Dus 1 van die wijven (dikke varkenswijf stond me aan te staren van wat zeg jij nou allemaal en ook echt zo van zij begon ) ? dus ik maar ff me zeggie gedaan want ik was best pissed geworden.
Bedoel ken een hele hoop hebben maar dat was wel een toppunt van kleutergedrag
Dr is meer kans als je wat tikken verkoopt, dat er bloed onder je nagels komtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:24 schreef Gripper het volgende:
Dat soort momenten zou ik de neiging krijgen om met een bommetje terug t bad in te springen.. vol op zn bakkes..Daar! Zal je leren!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:14 schreef Metro2005 het volgende:
ik hoorde ze nog zeggen: "zo die zijn weg"
Wie is die rechtse?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:39 schreef Tahiti het volgende:
Had ze ook een vogel op haar hoofd?
[ afbeelding ]
Om er vervolgens achter te komen dat het waterpeil van het bubbelbad tot enkelhoogte was gedaald.quote:Vriendin eruit en ik hoorde ze nog zeggen: "zo die zijn weg"
Niet lullig bedoeld, maar ik checkte net ff je fobo...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:31 schreef tropicalgirl het volgende:
[..]
Dus 1 van die wijven (dikke varkenswijf stond me aan te staren van wat zeg jij nou allemaal en ook echt zo van zij begon )
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik checkte net ff je fobo...
Okay je staat er niet helemaal op, maar van wat ik er zo aan kan zien: val jij ook niet onder de categorie "volslank"?
En jouw vriendin is half zo volslank als jij?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat tokkiewijf was zo dik dat mijn vriendin er 2 keer in kon
Zeggen? DOEN!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Had je moeten zeggen dat je net in het water had gepist !
Dat zal ze leren water spugen
Dat was een piraat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef LesStroud het volgende:
Over de domheid van Tokkies. Die kent geen grenzen.
Laatst gehoord. 2 volwassen mannen in de kroeg, een kwam net van de WC
Man twee: Zo, be' j wezen pizzn?
Man een: Ja moar k snapte wa niet. Stond ' trekkn' op de deure ja, dus ik trekkn moar de deur ging nie los.
K ston er met allemoal plaksel an mien handn'
Man twee: HARDIE HARDIE HARRR HAHAHA!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef LesStroud het volgende:
Over de domheid van Tokkies. Die kent geen grenzen.
Laatst gehoord. 2 volwassen mannen in de kroeg, een kwam net van de WC
Man twee: Zo, be' j wezen pizzn?
Man een: Ja moar k snapte wa niet. Stond ' trekkn' op de deure ja, dus ik trekkn moar de deur ging nie los.
K ston er met allemoal plaksel an mien handn'
Man twee: HARDIE HARDIE HARRR HAHAHA!
Inderdaad, was het niet gewoon een spiegelmuur?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik checkte net ff je fobo...
Okay je staat er niet helemaal op, maar van wat ik er zo aan kan zien: val jij ook niet onder de categorie "volslank"?
Je vriendin heeft meer kloten dan jijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:14 schreef Metro2005 het volgende:
Op een gegeven moment begonnen ze zo ongeveer het halve bubbelbad af te breken dus op een gegeven moment vroegen mijn vriendin en ik of het teveel gevraagd was om rekening te houden met de andere mensen in het bubbelbad.
quote:- TS had geen zin om ze in elkaar te meppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |