Haha, ik verwachte al zoiets van jouw kantquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:53 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA de nieuwe Deadmau5. Nu gaat 'ie flink hard
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha, ik verwachte al zoiets van jouw kant.
Nou, fijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]Gooi er een leuke beat in en wat vocals en dan ben ik wel tevreden
. Maar Deadmau5 vind ik eigenlijk wel erg goed bezig
.
ja, wat is er aan de hand? Ik mis iets volgens mij?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:12 schreef -Hans- het volgende:
Geenstijl weer gepwnd?!![]()
Zometeen een Fok!ker live in de uitzending!!
Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:12 schreef -Hans- het volgende:
Thanks! ff in de gaten houdenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werkt
Floortje Dessing , Uitgelekte Foto's enzulks
lees de linkjes even door, vond het een erg goede grapquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
ja, wat is er aan de hand? Ik mis iets volgens mij?
Hehe ik geloof dat ik er imuun voor ben geworden. Het is dat ik dit lees anders had ik echt niet geweten dat die plaat gedraaid was...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef -Hans- het volgende:
Meteen beginnen met de krijsplaat van Anouk. Brrrrr.
Hahaha ik zag Ramon er net naar kijken @ 3fm studio, ik dacht al waar de fak zit hij naar te kijken! Gelukkig is het nep, gatsie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Floortje Dessing , Uitgelekte Foto's enzulks
Doe mij ajb wat van je imuunheid want die plaat trek ik echt heel slechtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe ik geloof dat ik er imuun voor ben geworden. Het is dat ik dit lees anders had ik echt niet geweten dat die plaat gedraaid was...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, ik kom mogelijk in de uitzending zo.
Ook hier maar ff:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:12 schreef -Hans- het volgende:
Nou is het toch niet nep, maar geen Floortje iig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:15 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Hahaha ik zag Ramon er net naar kijken @ 3fm studio, ik dacht al waar de fak zit hij naar te kijken! Gelukkig is het nep, gatsie.
Het is dus nep.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Nou is het toch niet nep, maar geen Floortje iig.
Jepquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:25 schreef themauster het volgende:
Voor het eerst in tijden weer 3fm na 4 uur smiddags luisteren
is het nu trouwens flirt je stijf om kwart voor vijf?
Nee, zie eind van eerste topic.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:32 schreef Vlindur het volgende:
En volgens mij is het Floortje wel hoor![]()
Hm. Nou, ik ben er nog niet van overtuigd dat ze het niet is hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, zie eind van eerste topic.
Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hm. Nou, ik ben er nog niet van overtuigd dat ze het niet is hoor
Ze is het niet , was ook duidelijk te zien, floortje heeft geen grote boezem deze dame welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Oh. Nu wel. Wat een domperquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hm. Nou, ik ben er nog niet van overtuigd dat ze het niet is hoor
Floortje ook. Na operatiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze is het niet , was ook duidelijk te zien, floortje heeft geen grote boezem deze dame wel
Hoef niet eens te gaan luisteren om wie dit gaan, mister not original timur ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik maakte de fout om de 3FM-stream weer op te starten. Die knurft kan ook écht niets anders dan in elk programma wat het doet steeds weer dezelfde programmaonderdelen te doen.
So truequote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoef niet eens te gaan luisteren om wie dit gaan, mister not original timur ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |