Ja, elke fokker had natuurlijk geschreeuwd door de trein dat ze hem met rust moesten laten. Helaas heb ik een gewetenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:09 schreef Elixabete het volgende:
TS heeft grote poten
TS is gepwnd door een kleintje en komt huilen op FOK
Ik weet niet in hoeverre ik die grootmoeder dan ook kwijt zou zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:09 schreef UncleErnie het volgende:
En wat zeg je dan tegen dat jongetje van 10? En je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten! Die hebben.....
Eens zien hoe snel hij naar een andere plek getrokken wordt
En dan baal je dat oma die uitdrukking niet kent... Jij moet m afmaken, kind beschadigd.. vragen stellen thuis.. Altijd leukquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:09 schreef UncleErnie het volgende:
En wat zeg je dan tegen dat jongetje van 10? En je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten! Die hebben.....
Eens zien hoe snel hij naar een andere plek getrokken wordt
Dat topic zat in een testfase, en is het uiteindelijk niet geworden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Had jij geen 'eigen' topic voor dit soort nietszeggende onzin.
Mén wat moet jouw leven saai en nietszeggend zijn als je voor ieder klein dingetje wat je meemaakt een topic moet openen
EN mijn dag is pas 4 uur bezig. Ken je nagaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:12 schreef houtjes het volgende:
Vreselijk zeg dat dat jochie zo eerlijk was door zoiets gewoon te zeggen!
Hoe durft ie zo onschuldig en integer te zijn...
Wat een kl*te dag moet je hebben gehad zeg...
Ah, de Grote Leiders hebben liever iedere dag een kut-dagboek-topic van jouw hand over nietszeggende gebeurtenissen die je moeder niet aan wil horen dan één centraal topic met die peop erin?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat topic zat in een testfase, en is het uiteindelijk niet geworden.
Waarom blijf je dan in mijn topics kijken als jet het sowieso kut vind?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, de Grote Leiders hebben liever iedere dag een kut-dagboek-topic van jouw hand over nietszeggende gebeurtenissen die je moeder niet aan wil horen dan één centraal topic met die peop erin?![]()
Typisch...![]()
* Loveless85 mompelt iets over kwantiteit en kwaliteit
Ik verveel mequote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan in mijn topics kijken als jet het sowieso kut vind?
Overigens toon ik aan dat kwaliteit en kwantiteit prima te combineren zijn
Open er een topic over.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik verveel me![]()
Vermaak me Trannellius, vermaak me...
Ook 51. En door mijn lengte (ong 2 meter) valt het als ik loop ook vrijwel niet op. Het is alleen als mensen er echt op gaan letten (zoals dat jochie) het ze daadwerkelijk opvalt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
Welke maat heb je.. ik heb 51 maar hoor het eigenlijk nooit, dus of dat kind was gewoon zwaar vervelend of jij hebt gewoon echt extreem grote poten.
Djeez wat ben jij voor een uit de kluiten gewassen neanderthaler danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ook 51. En door mijn lengte (ong 2 meter) valt het als ik loop ook vrijwel niet op. Het is alleen als mensen er echt op gaan letten (zoals dat jochie) het ze daadwerkelijk opvalt.
Wen er maar aan, zo worden steeds meer Nederlandersquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Djeez wat ben jij voor een uit de kluiten gewassen neanderthaler dan
Tja, toch denk ik dat er een kern van waarheid in de kritieken schuilt. Ik ga misschien binnenkort beginnen met evaluatieformulieren naar aanleiding van mijn topics.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:25 schreef NBT het volgende:
Trannellius............. ik vind het wel leuk je verhalen elke keer weer te lezen... Trek je maar niks aan van de fok Fokkers...
2meter 11 en 125 kiloquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Djeez wat ben jij voor een uit de kluiten gewassen neanderthaler dan
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:37 schreef Borstenmannetje het volgende:
Altijd als ik in de trein zit dan haal ik hem uit de broek, vooral bij oma's en kinderen![]()
Oma's enzo zeggen dan altijd: "Zó he, jongeman/heer wat heb jij een grote...<jeweetwel>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
Sleutelhanger?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:37 schreef Borstenmannetje het volgende:
Altijd als ik in de trein zit dan haal ik hem uit de broek, vooral bij oma's en kinderen![]()
Oma's enzo zeggen dan altijd: "Zó he, jongeman/heer wat heb jij een grote...<jeweetwel>
Alsof er niet al genoeg gelachen om mij is vandaagquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
Tran weet weer een glimlachje op mijn gezicht te krijgen met dit topic
Moedervlek?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:37 schreef Borstenmannetje het volgende:
Wauw, heb je die kutgrap helemaal zelf verzonnen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:37 schreef Borstenmannetje het volgende:
Maat 53 was het toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Alsof er niet al genoeg gelachen om mij is vandaag
picsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:37 schreef Borstenmannetje het volgende:
Nee, maat 44 onder 2 meter staat lekker wou je zeggenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
Maar dat kind had toch gewoon gelijk? Maat 51 zijn ook belachelijk grote voeten.
Zie je mij dat bewerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, maat 44 onder 2 meter staat lekker wou je zeggen
Waait hij dan niet om!?!?!?!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:05 schreef NBT het volgende:
mijn vriend is 1,97..... en heeft maatje 42...... staat prima... er is niks met met zijn (jeweetwel)
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:07 schreef OeJ het volgende:
Ik ben tegenwoordig al zover, als ik wakker word: koffie, sigaret...Trantopic.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:07 schreef Trannellius het volgende:
Trannellius log, sterrendatum 22-10-2009
forenz
Nou jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:07 schreef OeJ het volgende:
Ik ben tegenwoordig al zover, als ik wakker word: koffie, sigaret...Trantopic.
Ik hoor al 15+ jaren diezelfde grappen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:08 schreef jagga het volgende:
Laat me raden....
Als TS op vakantie gaat, en hij wil waterskiën, zegt de verhuurder van ski's dat hij er geen nodig heeft?
tering wat ben ik flauw
Koetje paardjes deud?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:09 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto van ver genomen..
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:08 schreef jagga het volgende:
Laat me raden....
Als TS op vakantie gaat, en hij wil waterskiën, zegt de verhuurder van ski's dat hij er geen nodig heeft?
tering wat ben ik flauw
Trouwens... Doe je schoenen eens aan als je door de amerikaanse bossen aan het huppelen bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik hoor al 15+ jaren diezelfde grappen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:11 schreef jagga het volgende:
[..]
Trouwens... Doe je schoenen eens aan als je door de amerikaanse bossen aan het huppelen bent.
Dan sterven die Bigfoot-gelovigen misschien ook eens uit
Valt me nog mee dat dat kind niet begon over clowns![]()
ik zal ophouden
Neuh, dat kind bedoelde het volgens mij allemaal niet echt lullig, hij was gewoon enthousiast. Maar ik zat er niet echt op te wachten zo 's ochtends door een wildvreemd kind te worden toegeschreeuwd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:11 schreef jagga het volgende:
[..]
Trouwens... Doe je schoenen eens aan als je door de amerikaanse bossen aan het huppelen bent.
Dan sterven die Bigfoot-gelovigen misschien ook eens uit
Valt me nog mee dat dat kind niet begon over clowns![]()
ik zal ophouden
hey psst, Klompen kun je zo klein/groot maken als je zelf wil hé, gewoon een kwestie van een groter stuk hout nemenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:43 schreef Tacobell het volgende:
51?Ik dacht dat ik grote poten had met m'n 46.
Zijn er voor die maat uberhaupt wel schoenen te vinden of laat je ze allemaal custom maken?
Ja hoor, ik koop meestal wel skateschoenen,die zijn er vaak in grote maten, nette schoenen moet ik wel op een speciaal adresje halen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:05 schreef Dickbride het volgende:
Kun je zulke grote schoenen overal kopen dan????
Godver ik moest lachen...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja hoor, ik koop meestal wel skateschoenen,die zijn er vaak in grote maten, nette schoenen moet ik wel op een speciaal adresje halen..
Weetje wat echt de kutste grap is die ze maken over je lengte ? IS HET KOUD DAARBOVEN?.. EN DAN ROGGEL IK VOL IN JE BEK EN ZEG : NEE HET REGENTT!!!I111EINZZzzz
Zo moeilijk is het niet? Je ogen half dicht knijpen en grijnzen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind het wel tof dat mensen zo kunnen kijken, ik wou dat ik dat kon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |