Ja, elke fokker had natuurlijk geschreeuwd door de trein dat ze hem met rust moesten laten. Helaas heb ik een gewetenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:09 schreef Elixabete het volgende:
TS heeft grote poten
TS is gepwnd door een kleintje en komt huilen op FOK
Ik weet niet in hoeverre ik die grootmoeder dan ook kwijt zou zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:09 schreef UncleErnie het volgende:
En wat zeg je dan tegen dat jongetje van 10? En je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten! Die hebben.....
Eens zien hoe snel hij naar een andere plek getrokken wordt
En dan baal je dat oma die uitdrukking niet kent... Jij moet m afmaken, kind beschadigd.. vragen stellen thuis.. Altijd leukquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:09 schreef UncleErnie het volgende:
En wat zeg je dan tegen dat jongetje van 10? En je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten! Die hebben.....
Eens zien hoe snel hij naar een andere plek getrokken wordt
Dat topic zat in een testfase, en is het uiteindelijk niet geworden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Had jij geen 'eigen' topic voor dit soort nietszeggende onzin.
Mén wat moet jouw leven saai en nietszeggend zijn als je voor ieder klein dingetje wat je meemaakt een topic moet openen
EN mijn dag is pas 4 uur bezig. Ken je nagaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:12 schreef houtjes het volgende:
Vreselijk zeg dat dat jochie zo eerlijk was door zoiets gewoon te zeggen!
Hoe durft ie zo onschuldig en integer te zijn...
Wat een kl*te dag moet je hebben gehad zeg...
Ah, de Grote Leiders hebben liever iedere dag een kut-dagboek-topic van jouw hand over nietszeggende gebeurtenissen die je moeder niet aan wil horen dan één centraal topic met die peop erin?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat topic zat in een testfase, en is het uiteindelijk niet geworden.
Waarom blijf je dan in mijn topics kijken als jet het sowieso kut vind?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, de Grote Leiders hebben liever iedere dag een kut-dagboek-topic van jouw hand over nietszeggende gebeurtenissen die je moeder niet aan wil horen dan één centraal topic met die peop erin?![]()
Typisch...![]()
* Loveless85 mompelt iets over kwantiteit en kwaliteit
Ik verveel mequote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan in mijn topics kijken als jet het sowieso kut vind?
Overigens toon ik aan dat kwaliteit en kwantiteit prima te combineren zijn
Open er een topic over.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik verveel me![]()
Vermaak me Trannellius, vermaak me...
Ook 51. En door mijn lengte (ong 2 meter) valt het als ik loop ook vrijwel niet op. Het is alleen als mensen er echt op gaan letten (zoals dat jochie) het ze daadwerkelijk opvalt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
Welke maat heb je.. ik heb 51 maar hoor het eigenlijk nooit, dus of dat kind was gewoon zwaar vervelend of jij hebt gewoon echt extreem grote poten.
Djeez wat ben jij voor een uit de kluiten gewassen neanderthaler danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ook 51. En door mijn lengte (ong 2 meter) valt het als ik loop ook vrijwel niet op. Het is alleen als mensen er echt op gaan letten (zoals dat jochie) het ze daadwerkelijk opvalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |