Ben ook geheel van het padje af.quote:
Was ik inmiddels achter maar dacht ik reageer _toch_.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:39 schreef Re het volgende:
ja ik reageerde ook niet op jou maar op de OP
en een paracetamolletjes kan ik nu ook wel gebruiken
gelukkig, dan kan ik daar weer op reagerenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Was ik inmiddels achter maar dacht ik reageer _toch_.
Sjonge jonge zeg, je gaat nu voor de 2e keer dezelfde fout in.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:47 schreef moussie het volgende:
[..]
eeuh, nee .. waar je normaal gesproken (wintertijd) om 12 uur naar bed zou gaan is het nu pas 11 uur, dus het koelt wel langer af. Dat je een uurtje in de tuin kan zitten komt omdat je werkdag een uur terug verhuist is in de tijd, niet omdat het later donker wordt, het wordt namelijk een uurtje vroeger donker, niet om 10 uur maar om 9 uur
Verbaast? Ik ben eerder verbijsterd dat zo weinig mensen dat verband leggen....quote:Dat verbaast prof. dr. J.A. den Boer, hoogleraar biologische psychiatrie aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij noemt het bijzonder dat zoveel Nederlanders weten dat er een relatie bestaat tussen depressie en een ontregelde biologische klok.
Je hebt gelijk .. zat ik later op de dag ook al te bedenken, toen ik een keertje goed wakker was ..quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sjonge jonge zeg, je gaat nu voor de 2e keer dezelfde fout in.
Zomertijd = wintertijd + 1 uur.
Dus als het 's zomers qua wintertijd 12 uur is. Dan is het qua zomertijd 1 uur 's nachts.
De zomertijd is JUIST bedoeld zodat het 's avonds een uurtje LANGER licht is. Waardoor de warme ook een uurtje langer blijft hangen in de avond.
Het is ook onnatuurlijk...spelen met de tijdquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk .. zat ik later op de dag ook al te bedenken, toen ik een keertje goed wakker was ..
maar ja, maakt wel even goed duidelijk dat heel veel mensen het nogal verwarrend vinden ..
en dan zijn de meesten van jullie (neem ik aan) opgegroeid in dat systeem, kan je nagaan .. het blijft gewoon onnatuurlijk voelen
Ezelsbruggetje: in het VOORjaar gaat de klok VOORuit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk .. zat ik later op de dag ook al te bedenken, toen ik een keertje goed wakker was ..
maar ja, maakt wel even goed duidelijk dat heel veel mensen het nogal verwarrend vinden ..
en dan zijn de meesten van jullie (neem ik aan) opgegroeid in dat systeem, kan je nagaan .. het blijft gewoon onnatuurlijk voelen
ja leuk die bruggen voor de ezels .. de ellende is dat je desondanks in de war raakt, of is dat nou juist het frappante aan het geheel? Dat je zelfs als je ermee geboren bent toch even het spoor kwijt raakt over hoe dat ook alweer zat, met dat uurtje langer/korter slapen ..quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ezelsbruggetje: in het VOORjaar gaat de klok VOORuit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |