abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:11:19 #1
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_73936775
Ik snap werkelijkwaar niet wat onze regering aan het doen is,
Nu hoorde ik weer dat de bonussen HOGER waren als vorig jaar, hoe is dit te verkopen aan de belastingbetaler ?
Word het niet eens tijd dat we alle ruiten van die klotebanken eens gaan ingooien? ik bedoel we worden gewoon letterlijk genaaid waar we bijstaan..

Klacht : Lakse regering die onder het mom ik stond erbij en keek ernaar, de bonussen voor bankiers gewoon lekker laat uitbetalen.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_73936893
pi_73936929
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_73936950
Sinds deze maand is vrij duidelijk dat klanten de macht hebben een bank te laten omvallen, dus als je problemen hebt met de bonussen die bij jouw bank uitgedeeld worden lijkt het me simpel genoeg om over te stappen naar een bank die niet zulke absurde bonussen hanteert of geen staatssteun ontvangen heeft
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:19:36 #5
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_73936951
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:24:02 #6
177114 Demon_Hunter
pi_73937041
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:19 schreef Leandra het volgende:
Sinds deze maand is vrij duidelijk dat klanten de macht hebben een bank te laten omvallen, dus als je problemen hebt met de bonussen die bij jouw bank uitgedeeld worden lijkt het me simpel genoeg om over te stappen naar een bank die niet zulke absurde bonussen hanteert of geen staatssteun ontvangen heeft
Ik zit al bij de Rabobank, dus opzich zit ik al goed ik snap alleen niet dat het volk niet in opstand komt tegen dit totale wanbeleid, ik bedoel zijn we dan allemaal blind? We zitten practisch nog in die freaking crisis en de bonussen komen weer net zo hard omhoog zetten alsdat ze waren afgeschaft.
pi_73937148
Volgens mij waren ze niet afgeschaft, en was er vorig jaar (net na de staatssteun) alleen een hoop heisa over het feit dat er überhaupt nog bonussen betaald werden.
De wereld draait door, er komt vers nieuws, niemand heeft het er meer over en dit jaar gaat het vrolijk verder met nieuwe (verhoogde) bonussen, en volgend jaar waarschijnlijk weer.

Ik heb op zich niet zo'n enorm probleem met een bonus, als dat onderdeel van het salaris is, echter.... dan moet je die bonus wel verdienen, en ik zie niet in hoe bankiers een bonus hebben kunnen verdienen als ze de boel zo verprutst hebben.

Zouden de DSB'ers die nu op straat staan hun woekerwinstverkoopbonus ook kunnen meetellen voor de hoogte van hun WW-uitkering??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_73937158
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:24 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Ik zit al bij de Rabobank, dus opzich zit ik al goed ik snap alleen niet dat het volk niet in opstand komt tegen dit totale wanbeleid, ik bedoel zijn we dan allemaal blind? We zitten practisch nog in die freaking crisis en de bonussen komen weer net zo hard omhoog zetten alsdat ze waren afgeschaft.
Wat stel je voor om te doen dan?
pi_73937197
DE HOGE HEREN IN DEN HAAG PROFITEREN ZELF GEWOON MEE. OPEN JE OGEN! ZE WORDEN STINKEND RIJK OVER DE RUG VAN DE HARDWERKENDE BURGERS!!!
You can trust me, trust nobody...
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:32:27 #10
177114 Demon_Hunter
pi_73937203
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:29 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Wat stel je voor om te doen dan?
Weet ik veel.. rellen ofzo.. gewoon iets.. nu zitten we erbij en doen er niets aan.. kan ik niet zo goed tegen..jij suggesties ?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:33:19 #11
177114 Demon_Hunter
pi_73937220
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:32 schreef Neroje het volgende:
DE HOGE HEREN IN DEN HAAG PROFITEREN ZELF GEWOON MEE. OPEN JE OGEN! ZE WORDEN STINKEND RIJK OVER DE RUG VAN DE HARDWERKENDE BURGERS!!!
Nee die simpele pauperredenatie heb ik niet.. ik vind het alleen onbeschoft dat ze 1 jaar nadat ze de hele boel hebben verneukt zichzelf al blijkbaar weer zo goed vinden dat ze met bonussen lopen te strooien..
pi_73937249
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:32 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Weet ik veel.. rellen ofzo.. gewoon iets.. nu zitten we erbij en doen er niets aan.. kan ik niet zo goed tegen..jij suggesties ?
Rellen is vast de oplossing!
pi_73937252
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:32 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Opnieuw aankaarten bij de regering. Een bank failliet laten gaan of iets in die richting heeft geen nut.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:36:44 #14
177114 Demon_Hunter
pi_73937283
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Neroje het volgende:

[..]

Rellen is vast de oplossing!
Weet ik ook wel, vandaar ook een beetje mijn klacht, het blijkt maar weer dat die mensen gewoon totaaaaaaaaaaaaaal schijt aan alles hebben en totaal geen moraal.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:41:14 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73937360
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Opnieuw aankaarten bij de regering. Een bank failliet laten gaan of iets in die richting heeft geen nut.
Het is idd niet verstandig nog een bank te laten springen, maar het is wel te gek voor woorden dat er weer bonussen zijn, en zeker dat er hogere bonussen zijn.

Bonussen bij banken zijn sowieso al discutabel als ze gebaseerd zijn op een korte termijn, want dan gaan medewerkers vooral voor de snelle winst en daar is de economische zekerheid op de lange duur niet bij gebaat.

Ik stel voor dat als er in het bankwezen al bonussen worden gegeven dat deze dan in de vorm van pensioengelden gegeven worden, en bij achteraf gebleken prutswerk kan de bonus dan teruggedraaid worden. Dat bespaart ze nu pensioenopbouw (en houden nu dus netto meer inkomen over) en geeft ze straks waar ze recht op hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_73937385
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:36 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Weet ik ook wel, vandaar ook een beetje mijn klacht, het blijkt maar weer dat die mensen gewoon totaaaaaaaaaaaaaal schijt aan alles hebben en totaal geen moraal.
Totaal schijt aan alles, geen moraal?

Zou jij je bonus graag inleveren als je deze elk jaar kreeg, omdat de hoge pieten in je bedrijf te veel risico hebben genomen? Die bankiers werken er nu net zo hard voor als eerst.

CEO's ed. even buiten beschouwing gelaten...
pi_73937402
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:32 schreef Neroje het volgende:
ZE HEBBEN WEER EEN KOE GEVONDEN OM HELEMAAL UIT TE MELKEN EN DIE KOE ZIJN WIJ. DE HOGE HEREN GEVEN NIETS OM HET RECHT VAN DE BURGER. OPEN JE OGEN MENSEN! HET IS ALLEMAAL EEN COMPLOT.
pi_73937408
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is idd niet verstandig nog een bank te laten springen, maar het is wel te gek voor woorden dat er weer bonussen zijn, en zeker dat er hogere bonussen zijn.

Bonussen bij banken zijn sowieso al discutabel als ze gebaseerd zijn op een korte termijn, want dan gaan medewerkers vooral voor de snelle winst en daar is de economische zekerheid op de lange duur niet bij gebaat.

Ik stel voor dat als er in het bankwezen al bonussen worden gegeven dat deze dan in de vorm van pensioengelden gegeven worden, en bij achteraf gebleken prutswerk kan de bonus dan teruggedraaid worden. Dat bespaart ze nu pensioenopbouw (en houden nu dus netto meer inkomen over) en geeft ze straks waar ze recht op hebben.
Ik vind het sowieso raar dat mensen die prutswerk hebben geleverd (en het komt nog wel eens voor) een flinke bonus krijgen 'omdat dat beloofd was'. Ik vraag me dan toch echt af waar diegene zo'n bonus dan aan heeft verdiend.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:46:51 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73937455
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat mensen die prutswerk hebben geleverd (en het komt nog wel eens voor) een flinke bonus krijgen 'omdat dat beloofd was'. Ik vraag me dan toch echt af waar diegene zo'n bonus dan aan heeft verdiend.
Dat dus.... een bonus moet je verdienen doordat jouw werk extra inkomsten oplevert.
Bij verlies dus zeker geen bonus. Bij verlies op de langere termijn dus ook niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:49:08 #20
177114 Demon_Hunter
pi_73937485
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:42 schreef Neroje het volgende:

[..]

Totaal schijt aan alles, geen moraal?

Zou jij je bonus graag inleveren als je deze elk jaar kreeg, omdat de hoge pieten in je bedrijf te veel risico hebben genomen? Die bankiers werken er nu net zo hard voor als eerst.

CEO's ed. even buiten beschouwing gelaten...
Ik heb het hier wel over de hoge piefen zeg maar, die echt de boel hebben verneukt gewoon.. en dat zijn juist de CEO`s.. in UK zijn de bonussen dit jaar 5% omhoog gegaan, ongekend toch na zo`n crisis, letterlijk iedereen moet inleveren behalve de aanstichters van deze bende.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:52:25 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73937515
Het is al godsgeklaagd dat ze nog in functie zijn
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 22 oktober 2009 @ 02:24:56 #22
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73937781
Gewoon massaal afspreken allemaal tegelijkertijd in dezelfde maand al ons geld even opnemen...

Maar goed, dat was ook al geopperd door iemand anders.

Als we dan meteen even ook meteen allemaal weigeren nog langer onze zorgpremies te betalen voor een paar maanden, dan zijn we ook meteen van die hele graaierige sector en dat achterlijke systeem af.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 02:54:42 #23
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73938029
Het is volgens mij geen laf gedrag. In Amerika zie je precies hetzelfde. Alleen daar is het wat evidenter dat je te maken hebt met witteboord-criminelen van de hoogste orde die hun wallst. vriendjes helpen (geithner). het is dus zo gepland. Bos is ook zo'n crimineel.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_73938663
Dan ga ik toch het advies volgen van een familie die een oproep heeft geplaats?????? (Nog niet kunnen vinden maar volgens de geruchten door iemand wel gelezen of is het weggehaald omdat de banken nu bang worden?)

Haal alle spaargeld weg bij SNS, Fortis, en ABN AMRO. Zeg al heb zelf niet kunnen vinden maar iemand uit me kennissen kring wees me erop. Ga het vandaag regelen en breng het geld wel onder de bank Royal of Schotland of de Deutsche bank. Beter is koop goud en bewaar die in een kluis. Goud prijs stijgt op dit moment. Vallen ze om dan vallen ze maar om. Hoeft de belasting betaler ook niet meer bang te zijn dat het geld in een bodemloze put verdwijnt.
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 09:16:19 #25
177114 Demon_Hunter
pi_73940135
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 04:37 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Dan ga ik toch het advies volgen van een familie die een oproep heeft geplaats?????? (Nog niet kunnen vinden maar volgens de geruchten door iemand wel gelezen of is het weggehaald omdat de banken nu bang worden?)

Haal alle spaargeld weg bij SNS, Fortis, en ABN AMRO. Zeg al heb zelf niet kunnen vinden maar iemand uit me kennissen kring wees me erop. Ga het vandaag regelen en breng het geld wel onder de bank Royal of Schotland of de Deutsche bank. Beter is koop goud en bewaar die in een kluis. Goud prijs stijgt op dit moment. Vallen ze om dan vallen ze maar om. Hoeft de belasting betaler ook niet meer bang te zijn dat het geld in een bodemloze put verdwijnt.
En jij met je goudstaven zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')