Alhoewel ik uit je vorige zinnen kan afleiden: In positieve of negatieve zin?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
Niet normaal hoe erg Turkije en de Turken zijn veranderd in de afgelopen 5-10 jaar.
Ik heb hiervoor een jaar toerisme en 2 jaar Juridisch (beide MBO) gedaan. Geen van beide afgemaakt. De opleiding die ik nu ga doen is gelukkig een versnelde opleiding van 1 jaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat heb je hiervoor gedaan en waarom doe je nu niets? Ik doe nu atheneum, daarom is het ook dom dat ik over 2,5 wil vertrekken, ik kan niets en misschien daarna ook niet. Misschien dat ik hierna 3/4 jaar universiteit doe, maar ik denk niet dat alles gaat lopen zoals ik het wil.
Met die gedachten over Erdogan pas je goed in onze familie, uuff ik word zo gek van het gepraat over hem. Vooral als ik de islam ga verdedigen wordt het erg, ik weet soms echt niet meer wat ik moet zeggen, ze maken het me moeilijk
Positief en negatief. Maar het is meer de mentaliteit van de mensen waardoor ik mij er een vreemde voel. Bijvoorbeeld, de kloof tussen secularisten en niet secularisten en Koerd en niet Koerd is groter dan ooit. Verder word ik gek van die 'ozenti gencler'. Je snapt vast wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alhoewel ik uit je vorige zinnen kan afleiden: In positieve of negatieve zin?
Zijn persoonlijkheid? Zijn partij? Waar hij voor staat? Wat hij de afgelopen jaren heeft gedaan? Vergeleken met wie? Etc., etc.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zijn persoonlijkheid? Zijn partij? Waar hij voor staat? Wat hij de afgelopen jaren heeft gedaan? Vergeleken met wie? Etc., etc.
Volgens mij was dat er altijd, alleen niet zo op de voorgrond. En ik denk juist dat de kloof tussen Koerden en Turken kleiner is geworden. Saamhorigheid. Vroeger was er de Turk en de niet-Turk in Turkije. Nu is het meer 'mensen van Turkije'.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Positief en negatief. Maar het is meer de mentaliteit van de mensen waardoor ik mij er een vreemde voel. Bijvoorbeeld, de kloof tussen secularisten en niet secularisten en Koerd en niet Koerd is groter dan ooit.
Heb je altijd toch? Ligt niet aan Erdoğan zelf, of wel?quote:Verder word ik gek van die 'ozenti gencler'. Je snapt vast wel wat ik bedoel![]()
Ben je lui of was het niets voor jou?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor een jaar toerisme en 2 jaar Juridisch (beide MBO) gedaan. Geen van beide afgemaakt. De opleiding die ik nu ga doen is gelukkig een versnelde opleiding van 1 jaar.
Atheneum ha? MasAllah! Waarom zou het niet lopen zoals je het zou willen? Gewoon je best doen en ophouden met doemdenken![]()
Erdogan is
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij was dat er altijd, alleen niet zo op de voorgrond. En ik denk juist dat de kloof tussen Koerden en Turken kleiner is geworden. Saamhorigheid. Vroeger was er de Turk en de niet-Turk in Turkije. Nu is het meer 'mensen van Turkije'.
[..]
Grappig, want wat ik hoor van de mensen in Turkije en mijn familie is het juist net andersom.
Heb je altijd toch? Ligt niet aan Erdoğan zelf, of wel?
Ik heb ook niet gezegd dat dat aan Erdogan ligt?
Ik ben gewoon luiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je lui of was het niets voor jou?
Het is geen prestatie om op het atheneum te komen, maar om het af te maken. Na dit nog ongeveer 4 jaar en dan eindelijk klaar. Ik heb geen mening over Erdogan, maar het bevalt me gewoon niet dat hij erbij betrokken wordt als ik met iemand over de islam praat.
zon filmpje uit ergens uit midden jaren 90 plaatsen is wel heel makkelijk, vind je niet?quote:
Uit welk jaar is dat?quote:
geloof me sommige mensen zien alleen maar achteruitgangquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:29 schreef zarGon het volgende:
Je gaat mij niet zeggen dat je geen vooruitgang hebt gezien, sinds Erdoğan aan de macht is gekomen.
minder, bij mij gewoon welquote:
Ik niet, hoor. Ik heb niet ontkent dat Turkije vooruitgang heeft geboekt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
geloof me sommige mensen zien alleen maar achteruitgang
genel olarak bedoel ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik niet, hoor. Ik heb niet ontkent dat Turkije vooruitgang heeft geboekt.
Dat optreden heb ik niet gezien, kan er dus niet over meepraten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik geloof niet dat hij van mening is verandert Niet dat ik de huidige seculaire staat nou zo superieur vind, maar je kunt niet ontkennen dat Erdogan nou zo'n fijn verleden heeft.
Oh, en zijn optreden op nationale TV een tijdje terug niet te vergeten. Resmen Seyh Said'i ve Ahmet Kaya'yi ovdu? Yani OHA falan oldum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |