Heb wel wat interessantere plekken waar ik naar toe zou willen gaan dan Tatarstanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:19 schreef Bortecinem het volgende:
Vliegticket naar Tatarstan boeken maar?
ik moest een dikke, goede jas kopen. Ik kon niets vinden in de stad, dus ben zoals gewoonlijk thuis gekomen met een dunne jasquote:
Hahaha heel herkenbaar. Ik moet van mijn moeder altijd een lange jas kopen voor in de winter, maar toch koop ik een kortequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik moest een dikke, goede jas kopen. Ik kon niets vinden in de stad, dus ben zoals gewoonlijk thuis gekomen met een dunne jas
Dat is ook heel herkenbaar. Ik ben erg klein en dan moet ik een lange jas kopenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha heel herkenbaar. Ik moet van mijn moeder altijd een lange jas kopen voor in de winter, maar toch koop ik een korte
Ja gaat ook te ver.. ik denk ook niet dat ik het zou kopen als ik wat meer geld zou hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:36 schreef Bortecinem het volgende:
Het is ook elk jaar hetzelfde verhaalIk zoek al heel lang een mooie leren jas, maar niks kunnen vinden. Oh ja, laatst eentje bij man @ work, maar die was 500 euro, ging me toch iets te ver
Ik ook niet. Of ik moet echt een miljonair zijn. Ik moet ook echt op mijn uitgaven letten, sta sowieso vet in de minquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja gaat ook te ver.. ik denk ook niet dat ik het zou kopen als ik wat meer geld zou hebben![]()
ik merk dat ik de laatste tijd veel meer op m'n uitgaven let, terwijl er niet veel is veranderd in wat ik kan uitgeven.
Haha, ik spaar, omdat ik eigenlijk niet WIL uitgeven, vroeger wilde ik van alles kopen, nu gaat het vanzelf dat ik niet uitgeefquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook niet. Of ik moet echt een miljonair zijn. Ik moet ook echt op mijn uitgaven letten, sta sowieso vet in de min![]()
Btw, hoe oud ben jij eigenlijk?
niet eens een half jaar 16quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
Cool. Darisi benim basima
Goed geraden. Ik ben 19. En jij bent ook zoiets? 17/18/19?
wat doe je eigenlijk voor school?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:52 schreef Bortecinem het volgende:
Ooh je bent nog klein! GrapjeIk voel me ook nog maar 16 om eerlijk te zijn.
Wat heb je hiervoor gedaan en waarom doe je nu niets? Ik doe nu atheneum, daarom is het ook dom dat ik over 2,5 wil vertrekken, ik kan niets en misschien daarna ook niet. Misschien dat ik hierna 3/4 jaar universiteit doe, maar ik denk niet dat alles gaat lopen zoals ik het wil.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
Momenteel niksIk ga volgende maand beginnen aan een opleiding SPW. Sen ne okuyorsun?
Toen ik 16 was wilde ik ook graag 'terug' naar Turkije. Nu niet meer, als iemand Erdogan neerschiet verhuis ik misschien wel (grapje). Maar ik voel me elk jaar gewoon vreemder in Turkije. Niet normaal hoe erg Turkije en de Turken zijn veranderd in de afgelopen 5-10 jaar.
HAHAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk voor school?
taalgebruik aubquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |