quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:41 schreef Adolecens het volgende:
Als ik nog een videorecorder zou hebben en me dit zou overkomen, zou ik dat toch echt niet openbaar maken
Dit dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:34 schreef Sigmund666 het volgende:
VCR
What's next: Tapen op Betamax of Video2000
Dat ligt aan het feit dat jij waarde hecht aan wat mensen die jij in het echt niet kent over jou denken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:41 schreef Adolecens het volgende:
Als ik nog een videorecorder zou hebben en me dit zou overkomen, zou ik dat toch echt niet openbaar maken
VHS is nog steeds best tof. Alleen is het een beetje achterhaald. Tot voor 10 jaar geleden nam ik ook nog alles op van radio met cassettebandjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:44 schreef BobbyB het volgende:
Wat is er in godesnaam mis met een videorecorder?Alsof die HDD dingen alles zijn.
Tja, lekker belangrijk dat het achterhaald is. Zolang het nog prima werkt zie ik het probleem niet zo. Zeker omdat die HDD dingen nog steeds boven de 200 euro kosten (tenminste, een fatsoenlijke) en niet iedereen het geld heeft om maar bij de tijd te blijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
VHS is nog steeds best tof. Alleen is het een beetje achterhaald. Tot voor 10 jaar geleden nam ik ook nog alles op van radio met cassettebandjes.
(om je maar even een idee te geven)
Mensen die geen geld hebben om bij de tijd te blijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, lekker belangrijk dat het achterhaald is. Zolang het nog prima werkt zie ik het probleem niet zo. Zeker omdat die HDD dingen nog steeds boven de 200 euro kosten (tenminste, een fatsoenlijke) en niet iedereen het geld heeft om maar bij de tijd te blijven.
+1 voor voorspelbaarheidquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:02 schreef sinadO het volgende:
[..]
Mensen die geen geld hebben om bij de tijd te blijven.
De kringloop winkel telt niet mee hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:04 schreef Karina het volgende:
Ik neem ook nog van alles op met mijn videorecorder, boeien dat het ouderwets is, ik ga geen geld uitgeven aan een HD recorder als ik die niet nodig heb.
En videobanden zijn nog steeds te koop en videorecorders ook trouwens.
Mensen die door elven bij maanlicht gesmeerde kabeltjes van honderden euro's kopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:02 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lul niet. De mediamarkt verkoopt zelfs nog cassettebandjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:12 schreef lelouch het volgende:
[..]
De kringloop winkel telt niet mee hoor
dit dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:02 schreef sinadO het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze het geld er wel voor hebben, maar het liever stoppen in andere dingen. Gokje natuurlijk.quote:
Iemand die zegt dat televisies zijn achterhaaldquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
+1 voor voorspelbaarheid
Wie maakt de reeks af?
*TS heeft een videorecorder
TS kan er niet mee omgaan
VHS
VCR![]()
Videotheek![]()
Opnemen
Televisie
Oude media
TS is te arm om een HDD recorder te kopen