Heb je mijn nummer eindelijk?quote:
Nee, stuur nog eensquote:
Woon je al samen dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, stuur nog eens
Zh is ertoch niet, ik kan alles doen wat ik wil meeuhwhalhwla
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, stuur nog eens
Zh is ertoch niet, ik kan alles doen wat ik wil meeuhwhalhwla
Voor wat?! What did I miss??quote:
quote:
Dus vanavond ben ik depressiefquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]Voor vanavond ja...
Wat nu weer, is ie samen met IQM een biertje aan het drinken?
* Pakt scheermesjes van BP af.quote:
Nouhouw. Krabt*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Pakt scheermesjes van BP af.
* Geeft BP een klap in zijn /haar / het gezicht, zodat hij/zij/ het bij kan komen.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Geeft BP een klap in zijn /haar / het gezicht, zodat hij/zij/ het bij kan komen.
Zie TSquote:
Ik ben Lays naturel ribbelchips aan het eten maar ze zijn niet lekker. En ze niet te oud nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:32 schreef Adolecens het volgende:
Ik pak even een bakje perzik yoghurt
ik weetquote:
Ow ja, die moet ik ook nog afkijken! Eerste deel in de bios gezienquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
Potverdorie wat een mooie auto's in Public Enemies.
Doe eens gek en overweeg eens om te gaan slapen?quote:
Eerste deel? Jij bent er een die in slaap valt in de bios?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, die moet ik ook nog afkijken! Eerste deel in de bios gezien![]()
[..]
Doe eens gek en overweeg eens om te gaan slapen?
Dat zou wel slim zijn jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, die moet ik ook nog afkijken! Eerste deel in de bios gezien![]()
[..]
Doe eens gek en overweeg eens om te gaan slapen?
Verwarrend he!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik weet
wel grappig, als je dat gelijk doet tijdens t openen dan staat er onderaan dus niet de balk met die actie
Nee, ik wil een pianoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een gitaar had.
Uuhm... we waren wat anders aan het doen en zijn toen snel via het park en toen naar huis gegaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eerste deel? Jij bent er een die in slaap valt in de bios?
Noiken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuhm... we waren wat anders aan het doen en zijn toen snel via het park en toen naar huis gegaan
Potloodventer?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vriendin, lange jas, geen onderbroek
Mja, ik vond de film wat langdradig in de bios en mijn gedachten werden afgeleid...quote:
quote:
Ow ja! Jij kent het verhaal!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vriendin, lange jas, geen onderbroek
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, ik vond de film wat langdradig in de bios en mijn gedachten werden afgeleid...
Jullie kennen elkaar buiten fok!?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja! Jij kent het verhaal!![]()
Ik heb jouw jas nog boven liggen voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |