quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef qonmann het volgende:
Faraday ?
Eh..wereldkampioene..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:00 schreef Rucebo het volgende:
V&L?
Yepquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:00 schreef tomtomaat het volgende:
rusland?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:24 schreef De_Hertog het volgende:
2001: A Space Odyssee
Eyes Wide Shut
The Shining
AI heeft ie 'ie wel geschreven maar niet meer zelf kunnen regisseren. Heeft Steve Spielberg uiteindelijk gedaan...quote:
dat is waar, inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
AI heeft ie 'ie wel geschreven maar niet meer zelf kunnen regisseren. Heeft Steve Spielberg uiteindelijk gedaan...
Mooie films maakte die man. Alhoewel, als je Barry Lyndon, Paths of Glory en Fear and Desite had weggelaten had ik het heel wat moeilijker gehadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]In één keer goed De_Hertog +2
Het waren natuurlijk de films geregisseerd door Stanley Kubrick
Ja misschien had ik er ook wel nog wat meer weg moeten laten. Maar 't is wel mooi, hij heeft maar zo weinig films op zijn naam staan en zoveel klassiekersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mooie films maakte die man. Alhoewel, als je Barry Lyndon, Paths of Glory en Fear and Desite had weggelaten had ik het heel wat moeilijker gehad
Op tijd verbeterd, want ik vroeg inderdaad niet naar 'wie'. Ik had gehoopt dat ik mijn vraag zo wat lastiger maakte, maar jullie zijn te goed..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:30 schreef Rucebo het volgende:
Slag om Trafalgar?
Die welquote:
t was een verkapte TVPquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:00 schreef GimmeGore het volgende:
die zijn klein, rond en oranje, met een soort van zakje eromheen wat op papier lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga slapen...geef jezelf een punt...of maak er geen punt van en ga verder![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |