Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:45 schreef Lil.Q94 het volgende:
Ik denk dat ik m'n punt wel heb gemaakt.
Ik zei dat ik geen trolltopics e.d. meer zou openen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:49 schreef Drinky het volgende:
Gast, jouw bedtijd is allang geweest, ga slapen
En je had gezegd dat je geen topics meer zou openen hier
WTF bedoel je?quote:
Hoe komt dat? En ooh ja gast komop zeg ''wat oneerlijk omging''?!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:53 schreef Merkie het volgende:
Oh ja, alles is de schuld van de blanke overheerser die 300 jaar geleden wat oneerlijk met zijn koloniën omging. Dat de eerste levensbehoefte van veel Afrikanen het afhakken van de handjes van hun buurman is in plaats van een vredig bestaan opbouwen heeft er verder niets mee te maken natuurlijk.
Het zit in de genen, net als AIDSquote:
Zie edit.quote:
Mijn moeder en vader hebben nooit iets tegen negers gehad hoor, we hadden er zelf één.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:02 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? En ooh ja gast komop zeg ''wat oneerlijk omging''?!. Tot op de dag van vandaag gezeik over nigga's dit mocro's dat, jullie hebben het er zelf naar gemaakt dit soort problemen hoefden helemaal niet te bestaan als jullie ouders niet alles deden om aan geld te komen.
Haha, kijken of iemand je opmerking serieus neemt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:18 schreef Nikmans het volgende:
Moet je zien wat nu in Zimbabwe gebeurt. Kolonialisme was zo slecht nog niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |