quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:05 schreef beerten het volgende:
Ik werk momenteel aan een site, wat ik ook doe, een of andere bug in een of ander kutpakket zorgt ervoor dat er telkens een of andere vermaledijde oostbloksite in de html verschijnt. In script-tags.
Teringlijers daar in het oosten. Tief een eind op, ga werken en verdien op een eerlijke manier je geld.
Kut scripts, kut host, kut virus alles is kut. Bah.
Zo, lucht wel op.
Dan waarschijnlijk de nieuwe dienst die de maker van de Stasi heeft gevormd: Homeland Security.quote:
Maar Niko is wel de baas der Oostblok-hufters!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef beverton het volgende:
[..]
PIERDOL TU DZIWKO, hater dat je bent
Niko komt oorspronkelijk uit Rotterdamquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar Niko is wel de baas der Oostblok-hufters!
[ afbeelding ]
Simpelweg: "TS kan er niet mee omgaan."quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:05 schreef beerten het volgende:
Ik werk momenteel aan een site, wat ik ook doe, een of andere bug in een of ander kutpakket zorgt ervoor dat er telkens een of andere vermaledijde oostbloksite in de html verschijnt. In script-tags.
Teringlijers daar in het oosten. Tief een eind op, ga werken en verdien op een eerlijke manier je geld.
Kut scripts, kut host, kut virus alles is kut. Bah.
Zo, lucht wel op.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:50 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Simpelweg: "TS kan er niet mee omgaan."
Ik moet die zin echt in m'n signature gaan zetten..
Wodkaquote:
Jij hapt, want ik zit je gewoon uit te lokkenquote:
Je begrijpt er niks van hè, sukkeltje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef beverton het volgende:
[..]
Jij hapt, want ik zit je gewoon uit te lokken
Dank je wel dus, nu kan ik weer prima slapen vanavond.
Ik vermoed dat jij er niets van begrijptquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je begrijpt er niks van hè, sukkeltje.
Het is een complot!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of je zorgt dat je weet hoe je een site moet maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |