De ratten zitten in een hok en anders ben ik erbij. Jack vond de cavia's wel heel interessant, zat ie met een scheef koppie te kijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaan ratten en katten samen?
Ja, hij dacht "HEHE ETEN."quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De ratten zitten in een hok en anders ben ik erbij. Jack vond de cavia's wel heel interessant, zat ie met een scheef koppie te kijken
Ik zat het me zo eens af te vragen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De ratten zitten in een hok en anders ben ik erbij. Jack vond de cavia's wel heel interessant, zat ie met een scheef koppie te kijken
Ontken het. Kijk die foto in het groot. Kijk hoe sexy 'ie is. Kijk die zwoele blik.quote:
Nee, dat is hem niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik jou eens centraal zetten?
Ja, maar hij had geen duimen en kon dus het hok niet openmakenquote:
Dat gebeurt wel vaker hoor, kat + konijn, hond + cavia...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat het me zo eens af te vragen.
Je hebt dan toch prooidieren en jagers in 1 huis.
En ja, dan hebben we wel een issue, want ik vind die beesten niksquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen andere kat meer dan een exotic
Dus er komt nooit meer een kat gok ik zo
Jij wilde sowieso geen katquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:06 schreef Adolecens het volgende:
Weer de LaPo gemist!![]()
[..]
En ja, dan hebben we wel een issue, want ik vind die beesten niks
je komt maar langsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik jou eens centraal zetten?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar hij had geen duimen en kon dus het hok niet openmaken
[..]
Dat gebeurt wel vaker hoor, kat + konijn, hond + cavia...
Als je ze niet een wedstrijdje laat doen of samen in 1 hok stopt is er meestal niets aan de hand
(Ik liet de cavia's weleens op de katten zitten, als ze niet wegrennen is er niets aan de hand, dan kijken ze alleen maar stom meestal)
Whut?quote:
Ahh, ik zou er ook één meekrijgen, maar hier is geen ruimte en het mag niet van de huurbaas.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik krijg er al zo een als ik uit huis ga van papa. Hij weet alleen niet dat het de duurste kattensoort is ooit.
Je hebt er verstandig aan gedaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Ahh, ik zou er ook één meekrijgen, maar hier is geen ruimte en het mag niet van de huurbaas.
Mwah..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij wilde sowieso geen kat
En je hebt nooit een exotic gekend, dus hoe kun je zeggen dat het niks is
Uhu.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ontken het. Kijk die foto in het groot. Kijk hoe sexy 'ie is. Kijk die zwoele blik.
JA!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |