Er staat bij mij gewoon ups worldwide hoor?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:11 schreef aKra het volgende:
Als je besteld kan je echter niet kiezen voor zo'n Worldwide send dinges
Weet ik, maar je krijgt er eerst een mail over, dus dat zie ik dan welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:29 schreef aKra het volgende:
Raar, wel kut, net voor $ 58 shipping fee betaald @ The Walking Company... GVD
Als ik dan per pakketje los had besteld had ik geen importkosten
P.S., TBD betekend wel "To be determined", dus misschien toch niet gratis![]()
Waar die cuffs danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Anyways ik ga er volgende week maar bestellen, Ultimate Cuff Chocolate (zijn in de sale) en Bailey Button Chestnut, kom ik uit op ongeveer 160 euro
Gafe uggs!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:14 schreef Eef999 het volgende:
Ze zijn binnen en ze zitten heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Er was mij hier door iemand verteld dat ik rond de 30 euro aan de deur zou moeten betalen, maar dat viel wat hoger uit49 euro. Maar dan nog zijn ze een stuk goedkoper dan hier
![]()
Kom in totaal op 189 uit, terwijl ze hier tussen de 219 en 239 kosten.
Bij mij tellen ze 39 euro omzetbelasting en 10 euro voorschot provisiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:35 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Gafe uggs!!
Maar die 49 euro klopt van geen kanten. Ik begrijp dat je EUR 140 inclusief verzendkosten hebt betaald. Dan betaal je géén douanerechten, omdat je bij bedragen onder de EUR 150 geen douanerechten betaalt.
BTW betaal je over aankopen boven de EUR 22 (bijna altijd dus).
Als je pakketje incl verzendkosten 140 euro kost, had je alleen de BTW (19% van 140 euro (= 26,60)) moeten betalen. Dan kan het nog zijn dat UPS kosten rekent, die komen er bovenop. Bij mij was dat 10 euro. Betaal je dus in totaal 36,60. Je kunt gewoon bezwaar maken bij de douane (binnen 6 weken).
Bij mij hadden ze dezelfde fout gemaakt en heb zo 17 euro op mijn uggs terugontvangen.
Ik denk dat de verzender, in mijn geval shopbop, aangeeft waar het product gemaakt is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:54 schreef aKra het volgende:
Dat zou lekker zijn op mijn bestelling, heb drie keer gebeld met de douane en die hebben tegen mij gezegd dat dit alle kosten zouden zijn... Zucht... Helaas gesprek niet opgenomen omdat ik met m'n mobiel belde (VoIP neemt automatisch op bij mij).
Maar m'n Ultra Short's komen uit Nieuw Zeeland, en ik zie de domme douane al concluderen dat ze allemaal uit China komen, dat worden weer boze brieven...
hmm ik vind dat opzich wel meevallen hoor! Maar inderdaad vragen of ze het in twee pakketjes op kunnen sturen, scheelt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:00 schreef mascarpone het volgende:
Heb net een mail van Davidz gehad. Er komen toch verzendkosten bij (tuuuurlijk ...). USD 58 voor 2 paar uggs.
Ga vragen wat het kost om ze in twee pakketjes te versturen omdat je dan geen douanerechten betaalt.
Je moet wel je hele hebben en houden opsturen. Kopie credit card, kopie identificatiebewijs en een brief waarin je verzekert dat zij dat bedrag van de credit card mogen afschrijven.
Ik heb mijn Cardy's al eens in de wasmachine gewassen op wolprogramma, gaat prima.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:37 schreef amaranta het volgende:
Help!
Mijn Cardy's zitten onder de ecoline. Rode ecoline (wel op waterbasis dacht ik)!!
Wat nu? Ik heb er toen meteen een doekje overheen gehaald maar was op mn werk en kon niet veel meer doen.
Kan ik ze in de wasmachine gooien op het koude programma en het risico lopen dat ze gaan pluizen ofzo.
Of beter even naar de stomerij?
Of....iemand hier een gouden tip?
Dank je, ik ben er ook heel blij mee. Ik had al een paar Cardy's, maar deze zitten veel lekkerder.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:44 schreef Lorraine82 het volgende:
Hey Eef!
Gefeliciteerd met je aankoop!!
Geweldig dat je ze toch zo goedkoop hebt. Scheelt dan wel 30 euro.
Je hebt wel gave UGGs die hier niet te koop zijn. Dat is echt wel wat waard. Standaard Baileys kosten 200 in de winkel.
Hij is al lang geweest, maar dit zijn jumbo uggs en geen uggs van ugg australia. Daarom is er weinig animo voor denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:49 schreef Oblivion het volgende:
Ik kwam deze link tegen, misschien issie al langs geweest of is er geen interesse voor....
http://www.uggbootsuggstopsale.com.au/default.aspx?c=eur
Met hoge kortingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |