SPOILER: Reeds gespeeld (niet meer in mijn bezit)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hawx kan ik als het goed is van iemand lenen dus sorry.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:43 schreef koenie95 het volgende:
uncharted 1 + BF BC voor hawx?
Ik vind het goed. Ik ga je PM sturen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:49 schreef Jurgaah het volgende:
- Fallout 3 ruilen voor merc 2?:)
Ik stuur je PMquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:00 schreef Jappe90 het volgende:
Ik heb inFamous (nieuw) voor je liggen hier.
Ruilen voor Far Cry 2 + Battlefield BC ?
Die wil ik wel ruilen. Ik stuur je PMquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:29 schreef Pangafile het volgende:
Uncharted 1 ruilen voor een (of meerdere) van deze?
007 Quantum of Solace
Medal of Honor Airborne
Def Jam Icon
Skate.
Ratchet and Clank Tools of Destruction
Hij is helaas al wegquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:24 schreef M-unit het volgende:
mocht je onderhandeling over bad company niet doorgaan, houd ik mij aanbevolen
Jappe90 over een tijdje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:07 schreef M-unit het volgende:
damn,
iemand anders dit spel in de aanbieding?
Race spellen wil ik nog niet aan beginnen totdat ik een mooi stuurtje heb. (met een controler racen is kut). Heb je toevallig nog wat anders?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef knuppelhout het volgende:
heb interesse in vooral resident evil 5. evt ook resistance 1 e/o 2,
re5 ruilen tegen midnight club - la?
ik heb nu alleen nog heavenly sword te ruil. leuk spel maar ik kom er niet aan toe doordat ik god of war op de psp en ps2 al speel, deze game heeft daar veel van weg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:43 schreef banapples het volgende:
[..]
Race spellen wil ik nog niet aan beginnen totdat ik een mooi stuurtje heb. (met een controler racen is kut). Heb je toevallig nog wat anders?
Ik ken het spel niet. Als ik tijd heb zal ik wat reviews en dergelijke opzoeken en kijken of het mij wat lijkt. Momenteel geen tijd om goed te zoeken aangezien ik niet op mijn eigen werkplek zit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
ik heb nu alleen nog heavenly sword te ruil. leuk spel maar ik kom er niet aan toe doordat ik god of war op de psp en ps2 al speel, deze game heeft daar veel van weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop