Terechte vraag, heb het ook al eens aangekaart.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
En sinds wanneer mag Trigger hier modereren?
Is het werkelijk? Mij is altijd anders verteld.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:06 schreef Sjaakz het volgende:
Als het niet de bedoeling was dat modjes een handje hielpen op elkaars forum wanneer de vaste mods even afwezig zijn, zou de rechtenstructuur van FOK! wel anders in elkaar zitten denk je niet?
Tegen jou liegen ze.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:07 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Is het werkelijk? Mij is altijd anders verteld.
Ooit mod geweest, dan? Mods mogen elkaars forum modden, zeker als de vaste mods afwezig of druk zijn. Zolang je het achter de schermen maar even meldt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:07 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Is het werkelijk? Mij is altijd anders verteld.
Sinds ik groenlicht kreeg van Yvonne, Snakey, Shmoopy, Frutsel, Sp3c en Paddy?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
En sinds wanneer mag Trigger hier modereren?
Die is er al af, was volgens mij de vierde kloonquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:03 schreef Bommenlegger het volgende:
Misschien het originele account van kloontje Gia_ ook maar eens goed aanpakken?
Soms komen users van NWS later op gang in sommige topics, maar de wens van de TS gaat voor, dus verplaatstquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:22 schreef Sjaakz het volgende:
Mag Opstelten wordt ster van TROS een tweede kans krijgen in POL?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Soms komen users van NWS later op gang in sommige topics, maar de wens van de TS gaat voor, dus verplaatst
Mag ik vragen wie en waarom er nu voor mij een nieuw wachtwoord is aangevraagd?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Die is er al af, was volgens mij de vierde kloon
Bedankt voor het melden allemaal, en trigger had gewoon gelijk met dat slotje, net als senesta met de andere slotjes. En nu ga ik verder met feest vieren
Heb je een virus ofzo? Van wie komt die mail dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie en waarom er nu voor mij een nieuw wachtwoord is aangevraagd?
Heb hier een mailtje over ontvangen.
Ik hoef daar toch niet op te reageren, wel?![]()
vanFOK!forum <forum@fok.nl>quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je een virus ofzo? Van wie komt die mail dan?
Ga nu slapen. Was met andere dingen dan FOK! bezig, maar lees het morgen wel
Hoef je niet op te reageren, dan gebeurt er verder niets.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:38 schreef Gia het volgende:
...
Is waarschijnlijk gewoon een kinderlijk pesterijtje, maar ik meld het toch maar even.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:09 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Hoef je niet op te reageren, dan gebeurt er verder niets.
Hoezo, waar beschuldig ik je hiervan? Lees nou es! Ik VRAAG of jij dat voor me aangevraagd hebt, and if so, of je dan denkt dat ik dat ga bevestigen. Is een vraag. Kun je gewoon NEE op antwoorden en bij vraag 2 n.v.t.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:19 schreef Stali het volgende:
Zeg dame, jij hebt wat recht te zetten.
Ik hou er niet van wanneer ik beschuldigd word van iets wat ik niet gedaan heb.
Nee, je insinueerde dat ik dat gedaan zou hebben en wat ik soms dacht, misselijk naar mens dat je er bent.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo, waar beschuldig ik je hiervan? Lees nou es! Ik VRAAG of jij dat voor me aangevraagd hebt, and if so, of je dan denkt dat ik dat ga bevestigen. Is een vraag. Kun je gewoon NEE op antwoorden en bij vraag 2 n.v.t.
Ja, dat hoor ik vaker. Maar het gaat om wat ik daadwerkelijk gezegd heb, niet wat jij daaruit haalt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:10 schreef Stali het volgende:
je insinueerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |