Ja, het was ineens wat minder leuk, zaterdag weer aanzien anders toch nog naar een andere zaalquote:
Schuur kun je het niet noemen, het is meer een café met een zaal, leuke diskjockey erbij maar helaas was het zaterdag wel erg rustig terwijl 2 weken terug het super druk was met allerlei mooie dames enzoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:27 schreef Splutje het volgende:
Feestzaal?Klinkt vrij treurig, is dat net zoiets als een zuipschuur?
TS woont in West-Frieslandquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Schuur kun je het niet noemen, het is meer een café met een zaal, leuke diskjockey erbij maar helaas was het zaterdag wel erg rustig terwijl 2 weken terug het super druk was met allerlei mooie dames enzo
Oh nee, Friesen zijn echte boeren terwijl Limburg kakkers, sjonnies en mooiboys heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Naast de manier van praten geen enkel verschil
http://nl.wikipedia.org/wiki/West-Friesland_(regio)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh nee, Friesen zijn echte boeren terwijl Limburg kakkers, sjonnies en mooiboys heeft
Nou je raad het al ik ben een kakker/sjonnie
Ja, door de carnavalsvereniging waarbij ik gevestigd benquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:12 schreef Meddo het volgende:
feestzaal? was je wel uitgenodigd op het feest dan?
CD presentatie van Roy Selder 2 weken terug en vorige zaterdag was Biergartenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef de_boswachter het volgende:
TS. Vertel je de mensen ook even naar wie je bent gaan kijken ? En post gelijk even de link naar zijn website.
Ik weet het nl. al.
Maar dan kunnen we tenminste van dit topic nog iets leuks maken !
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja, door de carnavalsvereniging waarbij ik gevestigd ben
Wat voor website was dat ook alweer ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
CD presentatie van Roy Selder 2 weken terug en vorige zaterdag was Biergarten
Jullie mogen zelf ook wat doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat voor website was dat ook alweer ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |