Racist.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:24 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ik begrijp de vraag wel, bij Aziaten denk ik ook meestal aan Japanners e.d. met brilletjes.![]()
En bij Afrikanen denk je aan.....?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:24 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ik begrijp de vraag wel, bij Aziaten denk ik ook meestal aan Japanners e.d. met brilletjes.![]()
Lekker etenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:25 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
En bij Afrikanen denk je aan.....?
Negersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:25 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Blanke boeren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:25 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Plantjes met oranje bloemetjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:25 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ligt eraan of het Noord Afrikanen zijn of andere Afrikanen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:25 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Katoen in Surinamequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:25 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een opleiding tot surfer volgde in Australië. Hoe weet jij dan iets van de discriminatie in Nederland?quote:
Niet, net als de vlag in m'n UI wapper ik met de wind mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:18 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een opleiding tot surfer volgde in Australië. Hoe weet jij dan iets van de discriminatie in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |